Aşk İlişkileri Birini sevdiniz mi hiç, bir kolunuzu verecek kadar. Öyle laf olsun diye değil gerçekten verecek kadar? Russ_Brissenden2 Takip Et Xper 5 Yaş: 109 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor harika ya dimi be Güncellemeler+1 yıl Şimdi, @hippiesabotege ben seni seviyorum, ve istersen sana sol elimi veririm, sırf seninle bir hafta daha konuşmak için Birini sevdiniz mi hiç, bir kolunuzu verecek kadar. Öyle laf olsun diye değil gerçekten verecek kadar? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Esrakaradağlı Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 80% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 326 cevap paylaştı. Sabahattin alinin değirmen kitabını okuduktan sonra aşkın bu kadar basit olmadığını anladım sahi birini kolunu kesecek kadar sevebilir miyiz 0 1 Yorumla Russ_Brissenden2 +1 yıl Sabahattin Ali iyidir shsjajs Yorumla
superpsikolog Takip Et Master Yaş: 46 , eic 53% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 19b cevap paylaştı. Çok sevdim ama bu hayatımı veya uzvumu feda etmem. Sevdiğim insanda feda etmek istese kabul etmem. 0 5 Yorumla Russ_Brissenden2 +1 yıl Neden be Yorumla superpsikolog +1 yıl Çünkü aklım bunu yapma diyor Yorumla Russ_Brissenden2 +1 yıl Benim aklım yok o zaman :/ Yorumla superpsikolog +1 yıl Var olmaz olurum. Ama kullanmayı sevmiyorsun. Yorumla Russ_Brissenden2 +1 yıl Shhsj yoo Yorumla
nightboyslim Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 61% +1 yıl Sevdim yüreğimi verdim gelecegimi sundum sonuç 22 yaşındayım üniversite 1. Sınıfım 😂😂 0 7 Yorumla Russ_Brissenden2 +1 yıl sdjkjdkshfjks hankı bölüm Yorumla nightboyslim +1 yıl Fizyoterapi ve rehabilitasyon 😂 Yorumla Russ_Brissenden2 +1 yıl Beni iyi et fdlkgşldf Yorumla nightboyslim +1 yıl Fiziksel degilde ruhsal belki çünkü daha görmedik 1. Sınıfım yani djdmsm Yorumla Russ_Brissenden2 +1 yıl Ruhum hasta zeten Yorumla nightboyslim +1 yıl Deneyebilirim 😂😂 Yorumla Russ_Brissenden2 +1 yıl jkljklj Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Evet sevdim. Gitmesine rağmen hala çok seviyorum onu 0 5 Yorumla Russ_Brissenden2 +1 yıl Kimdir Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ayrıldığım kız arkadaşım Yorumla Russ_Brissenden2 +1 yıl Üzücü reis ağlama Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Denildiği kadar kolay olsa keşke😊hayat devam ediyor mecbur alışacağız. Yorumla Russ_Brissenden2 +1 yıl Salla ya sana kız mı yok Yorumla
arzuww Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 39% +1 yıl Evet sevdim bileklerimi kestim onun için 1 2 Yorumla Russ_Brissenden2 +1 yıl İyi bk yedin Yorumla arzuww +1 yıl Valla haklısın elimde sıfır Yorumla
Tralfamadorian Takip Et Master Yaş: 28 , eic 91% +1 yıl @hippiesabotage niye üzdün ablamı 0 1 Yorumla Russ_Brissenden2 +1 yıl ühüüü :( Yorumla
DarthMaul0 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Sevdim hala seviyorum 0 2 Yorumla Russ_Brissenden2 +1 yıl Ayyy ne romantik, ben dimi Yorumla DarthMaul0 +1 yıl Ahahaha. :D Yorumla
Pastacı89 Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl Bu ne sevgi böyle 0 4 Yorumla Russ_Brissenden2 +1 yıl Anlamazsın odun Yorumla Pastacı89 +1 yıl Ayıp ama böyle söylem olur mu Yorumla Russ_Brissenden2 +1 yıl Oldu Yorumla Pastacı89 +1 yıl İyi bakalım Yorumla
dfndn34 Takip Et Xper 6 Yaş: 46 , eic 70% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 383 cevap paylaştı. Evet 0 0 Yorumla
brandlee Takip Et Yoda Yaş: 36 +1 yıl Bu eminem dehşet ya 0 4 Yorumla Russ_Brissenden2 +1 yıl Evet uaa Yorumla brandlee +1 yıl dün gecen beri onu dinliyorum özellikle dido ile olan düetleri çok güzel bir de riri ile Yorumla Russ_Brissenden2 +1 yıl Evet ya dido iyidir Yorumla brandlee +1 yıl ama eski şarkı tabi Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Sabahattin alinin değirmen kitabını okuduktan sonra aşkın bu kadar basit olmadığını anladım sahi birini kolunu kesecek kadar sevebilir miyiz
Sabahattin Ali iyidir shsjajs
Çok sevdim ama bu hayatımı veya uzvumu feda etmem. Sevdiğim insanda feda etmek istese kabul etmem.
Neden be
Çünkü aklım bunu yapma diyor
Benim aklım yok o zaman :/
Var olmaz olurum. Ama kullanmayı sevmiyorsun.
Shhsj yoo
Sevdim yüreğimi verdim gelecegimi sundum sonuç 22 yaşındayım üniversite 1. Sınıfım 😂😂
sdjkjdkshfjks hankı bölüm
Fizyoterapi ve rehabilitasyon 😂
Beni iyi et fdlkgşldf
Fiziksel degilde ruhsal belki çünkü daha görmedik 1. Sınıfım yani djdmsm
Ruhum hasta zeten
Deneyebilirim 😂😂
jkljklj
Evet sevdim. Gitmesine rağmen hala çok seviyorum onu
Kimdir
Ayrıldığım kız arkadaşım
Üzücü reis ağlama
Denildiği kadar kolay olsa keşke😊hayat devam ediyor mecbur alışacağız.
Salla ya sana kız mı yok
Evet sevdim bileklerimi kestim onun için
İyi bk yedin
Valla haklısın elimde sıfır
@hippiesabotage niye üzdün ablamı
ühüüü :(
Sevdim hala seviyorum
Ayyy ne romantik, ben dimi
Ahahaha. :D
Bu ne sevgi böyle
Anlamazsın odun
Ayıp ama böyle söylem olur mu
Oldu
İyi bakalım
Evet
Bu eminem dehşet ya
Evet uaa
dün gecen beri onu dinliyorum özellikle dido ile olan düetleri çok güzel bir de riri ile
Evet ya dido iyidir
ama eski şarkı tabi
Yokk