Hayır, gitmez. Elbette isteklerimin yerine gelmesi hoşuma gider fakat bunu koşulsuz kabul etmesi, kendi düşünce süzgecinden geçirmeden gerçekleştirmesi hoş bir durum değil. Fakat şöyle bir şey de var ki; ben beyhude isteklerde bulunmam.
23 Yorumla
Soran+1 yılÇok güzel yazmışsınız emeğinize yüreğinize gönlünüze sağlık. Katılıyorum tabiki. Zaten her şey derken mesela yani genel olarak. Şahsen sözümü dinlememesi ikiletmesi beni soğutur 😅
Gönlünüzce olsun 😅
Soran+1 yılRiccalar ve teşekkürler 😊
En İyi Cevaplar
Kimin hoşuna gitmez ki? Gitmezdi diyenleri hepsi yalancı bence. Her istediğimi yapması bana karşı olan duygularının ne kadar yoğun olduğu gösterir. Bu da beni haliyle çok mutlu eder.. Bu sadece tek taraflı mı olmalı peki? Hayır tabii ki, karşılıklı olması gerekiyor. O benim makul olan her isteğimi yerine getirirse, aynı şekilde ben de onun isteklerini elimden geldiğince yerine getirmeye çalışırım..
33 Yorumla
Soran+1 yılBilmem vardır elbet hoşuna gitmeyenler. Herkesin aşkı ve sevgisi kendine. Yalancılar umrumda değil yahu. 😅
Of of kesinlikle katılıyorum ben yaparım her dediğini 😅Seve seve her türlü 😅Aşkıma canım feda 😅
Bende çok mutlu olurum😅
Yok yok tek taraflı olur ise boku çıkar sarmaz o iş 😅Her şey karşılıklı gözel 😅
Ne güzel 😅
Mükemmel yazmışsın emeğine yüreğine gönlüne sağlık 😅 Gönlünce olsun 😅- +1 yıl
Teşekkür ederim, o senin mükemmelliğin Casper bey 👻
Senin de gönlünce olsun 🙏🌺
Soran+1 yılRiccalar ve teşekkürler 😅 Senin güzelliğin 😅Amin inşaAllah 😅
Kavga yok, tartışma yok, farklı bir fikir yok. Bu kadın erkek ilişkisi doğru değildir. Her istediğimi yapan onaylayan bana farklı şeylerin kapısını açmayan insan ancak eziktir. Kendi fikri yoktur diye düşünürüm. kim nereye çekse oraya gider.
ilişki için slinden geleni yapmak ise farklıdır. karıştırmamak gerek.13 Yorumla
Soran+1 yılSevenlerinin kavga etmesi çok saçma. Tartışma münazara iyidir. Farklı fikirler illaki olur. Yazdıklarım farklı fikir olmayacağı anlamına gelmez gelmiyor. Eziklik ile alakası yok. Katılmıyorum...
Soran+1 yılKesinlikle 😅 gönlünüzce olsun
- Aşk İlişkileri konusunda 583 cevap paylaştı.
+1 yıl🙂Ben sevgilimle arada tartışacak konu bulup o konu üzerinden tartışmayı sevenlerdenim
Kasıtlı tartışma diyeyim sana
Ayrıca her dediğimi yapan, dediğimi ikiletmeyen birisini herkes ister ama ne istediğini bilen ve baskım karakterli olmasını isterim.
Farkındayım çok şey istiyorum😂215 Yorumla
Soran+1 yılBende tartışmayı seveerim münazara filan okulda da çok severdim 😅
Mesela sevmek mi sevilmek mi 😅
Hangisi daha iyi 😅
Tabiki her şey de tartışılmaz 😅
Hımm 😂 Ben de ne istediğimi ve istemediğimi biliyorum ama baskın değilim 😅
Herkes istemiyor boşver herkesi kendine bak 😅
Ben isterim 😅
Çok değil valla gönlünce olsun 😂- +1 yıl
Daha saydıklarım az bile😂
Tercihimi sevmekden yana kullanıyorum. Dünyada sevmekden başka güzel birşey yokdur. En güzel duygudur sevmek. Sevilmem, şımartılmam, ilgi gösterilmesi tabii hoşdur ama hiç bir zaman emin olmassın araya şüphe girer.
Teşekkür ederim🌸😌
Soran+1 yılSay say vakit bol 😂
Bende sevmekten yana kullanıyorum 😅
Tartışacak bir şey kalmadı 😅
Sevmek çok güzel en güzel duygu sevmesini bilene hakkını verene 😊 Sevildiğimizden emin olamayız 😅
Bakmadan yazdım hemen hemen aynı şeyleri demişiz 😅
Riccalar ve teşekkürler 😅
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim☺️🌸
Soran+1 yılEyvAllah 😅
- +1 yıl
Sus dedigin zaman hic bir Kadin susmaz😂yoksa susanı gördümmü?
Soran+1 yılGenel olarak görmedim 😅
Zaten konuşan konuşkan daha çok severim 😅Boş konuşmasın yeter 😅 Milletin içinde ne beni ne de kendini küçük düşürmesin 😂- +1 yıl
Evet yok çünkü ya da sayımız az
😂sana nerde ne konuşduğunu bilen birisi lazım😂bakdın çok konuşuyor 🤚🏻Stopp dersin😂
Soran+1 yılHer şey yerinde güzel biz bize iken çok çok konuşsun sıkıntı yok 😂
Birlikte saçmalayabiliriz de 😅
Bazıları var sokak ortasında kavga ediyor bağırıyor çağırıyor çok yanlış çok 😂
Kim kime iş koyuyor babbaaaaa 😂- +1 yıl
Evet çok yanlış. Evde tartışacak kadar sabrlı değiller işte 😂
Kavga etmeseler bile yüksek sesle konuşan insanlarda nefretlik😎
Soran+1 yılHihi çok çok 😂
Acelesi ne yavaş yavaş 😂
Bende sevmiyim yüksek sesle konuşanı 😂- +1 yıl
Yeaani😂
Nediyoruz; Banane, bizene tartışsınlar🤪
Soran+1 yılEvet evet canları cehenneme 😅
Her türlü 😂
- +1 yıl
😂😂
Soran+1 yıl😅😅
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılErkek dediğin sevgilisinin elini sıcak sudan soğuk suya sokmayı bırak su yüzü bile göstermemeli. Dik kafa, anlayışsız ve uzlaşamayan biriyle boşa zaman kaybetmeme değmez. Boşa kaybedecek zamanım yok.
13 Yorumla
Soran+1 yılEmin olamadım ama göze kulağa hoş geliyor 😅 Kılıbık olmak değil de ben elimden geleni yaparım her türlü 😂
Kombili ev her türlü sıcak su tamaam 😂- +1 yıl
Kılıbık değil kalbi ılık erkektir ;)
Soran+1 yılBence de 😊 işte o ben 😅 Gönlünce olsun 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılUzlaşmak her zaman güzeldir , detayda ki konularda elbette..
ama kendi fikirleri ve doğruları da olmalı
sürekli uzlaşı (sorun çıkmasın diye )
daha büyük sorunları biriktirir..25 Yorumla
Soran+1 yılUzlaşmak bence de güzeldir 😅
EyvAllah 😅Tabiki yoksa boş teneke olur 😅 Söylediklerim fikirleri doğruları olmayacağı anlamına gelmiyor ki😅Şahsen sözümü dinlememesi ikiletmesi soğutur 😅
Sorunlar çözülür insanlık hali karşılıklı sevgi saygı anlayış fedakarlık hoşgörü 😅- +1 yıl
Çok geniş bir alan işte bu ☺️
Soran+1 yılEvet geniş 😅Ben kendimce olanı düşünüyorum 😅 Savunuyorum 😅
- +1 yıl
Farkettim 😄
Soran+1 yılEyvAllah burçtaş 😅 Gönlünce olsun😅
+1 yılHayır hoşuma gitmez, tamam bazı istediklerimi yapsın ama bazılarına da böyle daha iyi olur öyle olmasın şöyle olsa daha güzel desin. Kendi fikirleri olsun, hayatını bana odaklamasın sürekli, hayatını çalmış gibi hissetmiyim. Onun da bir hayatı var, fikirleri tecrübeleri istekleri olmalı
13 Yorumla
Soran+1 yılÇok güzel düşünüyorsun emeğine yüreğine gönlüne sağlık mükemmel yazmışsın. Kesinlikle katılıyorum her türlü 😅
Gönlünce olsun 😅- +1 yıl
Teşekkür ederim 😊
Soran+1 yılRicalarrr ve teşekkürler 😊
+1 yılHayır gitmez her kişinin kendinden ödün vermeyeceği vermek istemediği yanları vardır kendine has karakteristik özellikleri cizgileri bunlardan benim iiçin vazgeçmesi hosuma gitmez son derece kararlı ve istikrarlı olmasını tercih ederim konu ben olsam bile
112 Yorumla
Soran+1 yılÇok güzel yazmışsınız açıklayıcı olmuş emeğinize sağlık ancak katılmıyorum alakası yok 😅
- +1 yıl
Neden katılmıyorsun
- +1 yıl
Bahsettiğin sey basit konularsa onları baza alarak yazmadım ben genel olarak söyledim basit seyler değil yani
Soran+1 yılMesela sözümü dinlememesi ikiletmesi soğutur. Dingonun ahırı yok yani! 😅
Bazılarına basit küçük gelen şeyler bazıları için değerli olabilir. Bende hemen hemen genel olarak mesela yani top yekün her şey de değil 😅
Kukla köle özgüvensiz birisini istemem😅
Ancak her şeye de muhalefet istemem söz dinlesin bende dinlerim😅- +1 yıl
Bende onu demek istedimm zaten
Soran+1 yılBen de sorarken onu sormak istemiştim 😅Eee hemfikir isek niye tartışıyoruz ki😅
Oldu bu iş 😅
Gönlünce olsun 😅- +1 yıl
Ne biliyim katılmıyorum diyen sendin🤷🏻♀️
Soran+1 yılHımm 😅
Farklı yerden baktık yaklaştık sanki sonra ortada buluştuk 😅
Sonuç olarak anlaştık 😅Ne güzel- +1 yıl
Ehh biraz öyle oldu
Soran+1 yılHeheh olsun olsun sıkıntı yok😅 Diğer sorularıma da bekler iyi geceler dilerim 😅 Hoşçakalın
- +1 yıl
Tamam teşekkürler bakiyim bir
Soran+1 yılEyvAllah 😊 Ricalar ve teşekkürler
+1 yılYani hoşuma gider tabiki ama her zaman öyle olursa sıkar. Arada kavga etmek lazım mesela geçenlerde sırf canımız sıkılıyor diye hadi kavga edelim dedik, olur olmadık şeylere salladık birbirimize 😂😂
Yanii her istediğimi değilde yapmak istediğini yapsın öylesi daha iyi😁15 Yorumla
Soran+1 yılBenim de hoşuma gider her zaman gider hiç sıkmaz 😅
Vay anasını 😂
Kavga olabilir tatlı kavgaları severim dadlu olanı 😅
Yok yok 😅 sözümü dinlememesi ikiletmesi soğutur beni 😅- +1 yıl
Ayn dadlu kavgalar iyidir gerekiyo arada😂
Ohoo sende robot gibi biri olmalı yoksa illaki bazı şeyleri ikiletcek insan yahu o da
Soran+1 yılEvet evet her türlü 😅 Yok yahu o kadar da değil bokunu çıkarmamak lazım 😅ama dediğimi de yapsın gitme diyorsam gitmesin 😅Sus diyorsam sussun 😂Gel diyorsam gelsin 😂 bahane sevmem
- +1 yıl
Hee tabi o kadarı da yapar yanii
Soran+1 yılHeh işte o da yeter 😂
Hayır gitmez. Sonuçta bende insanım yanlis bir cümlem beklentim olabilir yeri geldiğinde hayır deyip kendi fikirlerini ortaya koyabilmeli bana da farklı bakış acıları katmasi lazım. Inatlasarak degil ama orta yolu bularak akilli mantıklı konuşarak kendi isteklerini savunabilmeli hatta yaptirabilmeli
13 Yorumla
Soran+1 yılEyvAllah. Yanlış beklenti olan ile işim olmaz. 😅
İllaki yeri gelir hayır da deriz de genel olarak 😅
Her istediğimi yapması fikirleri olmaması anlamına gelmez 😅
Zaten her şey karşılıklı olmalı 😅- +1 yıl
Ne alaka? Insanlar artniyetli olmadan da yanlis seyler düşünüp bekleyebilirler isim olmaz deyip kestirip atılacak bir durum degil. Ornek vereyim erkek arkadaşımın kendi isi var ben bazen onun ne kadar yoğun olabileceğini düşünmeyip bulunduğum şehre gelmesini bikac gun kalmasını istiyorum. Sırf ben istiyorum diye çıkıp gelse isleri aksayacak belki sıkıntıya girecek sonra daha fazla uğraşması gerekecek. O yüzden mantıklı bir şekilde canım bu ara bikac gun yoğunluğum var gelemem işlerimi halledeyim kafam da rahat olur daha güzel vakit geçiririz diyor gerçekten de öyle oluyor.
Soran+1 yılÇok alaka. Bence kestirip atılır. Haramdan uzak helale yakın olmalı. İnsan bir şey isterken sevdiğini düşünmeli. Hımm, senin ki yanlış bir istek. İş güç önemli, ekmek parası yaşamak ve yaşatmak için. Orası tamam kabul olması gereken de odur 😅
Gönlünüzce olsun 😅
+1 yılHer şeye evet, tamam diyen biriyle anlaşamam. Benim doğrularım bana onun doğruları kendine benim için sevmediği, istemediği şeyleri yapması hoşuma gitmez üzülürüm. Uzlaşmacı olalım yeter. Hep benim dediğim olmasın.
11 Yorumla
Soran+1 yılBende bende anlaşamam özgüvenli olmalı 😅 kukla köle gibi o ne 😂 Kesinlikle katılıyorum olur inşaAllah 😅 Gönlünce olsun 😅
Bilmiyorum ama tartisma esnasinda veya ne bilim bisey olursa durumu ciddiye almayip beni umursamayip sadece ben öyle istedim diye yapiyorsa olmaz sanki bilmiyorum birsey diyemem belki olabilirde yasamadan bilemem 😅
17 Yorumla
Soran+1 yılBende bilmiyorum öyle şeyi bende istemem 😅O ne öyle 😅
Öyle aşk sevgi mi olur 😅
Seven sevdiğini ciddiye alır umursar 😅
Amaa ben dedim diye de yapsın yani aşkı için aşkımız için 😅
Olur olur olsun söz dinlemek lazım 😅
Valla benim sözümü dinlememesi ikiletmesi soğutur beni 😂
Soran+1 yılEvettt hoş değil çok da saçma yani 😅
Dingonun ahırı değil benim hayatım 😅
Yapılacak olması da önemli 😅
Bokunu çıkarmamak lazım Kır Gülü 😂
Yok yok öyle şeye de gelemem sevmem 😅
Aşkla yapacak aşkla 😂
Soran+1 yılYok yahu sevmem zaten o ne demek kukla köle falan filan bana ters 😅
Her şey yerinde güzeldir 😅
Bende rahatsız oluruum her şeyin fazlası zarar 😅
Tabi tabi 😅
https://youtu.be/AcDn9hAKMso
Soran+1 yılSeverim şarkıları eklemeyi şarkılı türkülü of of 😅😂👻 bööhh
Sözünün dinlenmesi ve birisine hükmediyor olabilmek bence herkesin hoşuna gider ama ben olaya çok canice baktığımdan mıdır nedir etik ve insani gelmiyor bana yönetmek. Herkes kendi hayatından sorumlu olmalı.
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok güzel yazmışsın açıklayıcı hoş olmuş ama katılmıyorum. Hiç alakası yok. İnsan sevdiği mutlu olsun ister. Ben her istediğini yapmak için elimden geleni yaparım. Tabiki suyunu çıkarmamak lazım 😅
Hükmetmek değil bu işçi patron ilişkisi değil ki 😅
Etik ve insani güzel bir şey 😅
Benim hoşuma gitmezdi Herkes canı nasıl istiyorsa oyle yasasin hayati Ben sıkıntıya, strese gelemiyorum Sevgilimin de gelmesini istemezdim Rahat, relax olsun Güvendiğim sürece problem, polemik yaratmam
15 Yorumla
Soran+1 yılHimm😅
Benim giderdi 😅
Allah Allah yok ya dingonun ahırı mi var 😅
Ben gelirim sıkıntı yok dünden razıyım 😅
Rahatımı bozmaz ki bu😅
EyvAllah canın sağolsun ve gönlünce olsun 😅- +1 yıl
Casper ilişkide insanların birbirine iyi davranması, birbiriyle uyumlu olması, sevdiği insanı koruyup kollaması çok güzel şeyler Bunları bir kadın olarak ben de çok isterim Fakat sevdiğim adamın beni kaybetmemek uğruna her dediğimi yapması hoş değil bence Sonuçta onun da karakteri var Yeri gelir bana hayır der, yeri gelir beni en çok o destekler Ben olaya daha çok bu tarafından bakmaya çalıştım 😊 senin de canin sag olsun..
Soran+1 yılEvet bence de çok gözel şeyler bunlar. Şak diye uyum olmasa da zaman ile ilgi anlayış fedakarlık ile çok güzel uyum olur. Bunun kaybetmek ile hiç alakası yok valla. Ben sevdiğim mutlu olsun isterim. Sevdiklerimin de isterim de aşkımı bir başka! 😅 O dahaa da mutlu olsun😅
Yaparım yapmak isterim yani bu beni de mutlu eder 😅
Tabi o da yaparsa yoksa yok 😅
Yav genel olarak her şey de değil yani illaki ters yanlış olur genel genel genelde 😅
Himm 😅Senin bakışında gözel genel olarak 😅 EyvAllah amin inşaAllah 😅
Soran+1 yılHehehe teşekkür ederim 😅Çok anlayışlısın 😅 Ricalarrr 😅 Hayırlısı
Aşk İlişkileri konusunda 373 cevap paylaştı. Ben kavga ederken de birinin karşılık vermesini isterim ya :D Normal değilim :D Ama istediğim şey her istediğim yapsın değil. Gerekirse tartışılmalı ama saygı çerçevesinde. Ama tabi beni kaybetmemek için yapması da hoş tabi.
15 Yorumla
Soran+1 yılSevenlerin kavga etmesi çok çok saçma ne kavgası 😅
Benim elimde armut toplamıyor zaten etkiye tepki 😅
Tartışma münazara iyi olur😅
Ben dünden razıyım yaparım her türlü ve yapmasını isterim 😅
Zaten kötü bir şey istemem 😂
Soran+1 yılKavga edenleri anlamıyorum. Evet anlaşmak ortayı bulmak zorunda. Yoksa ne anlamı var aşkın sevginin 😅
Her şeyi de şeapmam zaten 😅
Genel olarak hani😅
EyvAllah 😅 Kesinlikle katılıyorum 😅
Kötülerin canı cehenneme 😅
Soran+1 yılİllakki her konu da olmaz da ortası bulunur yoksa sıkıntı olur 😅
Olmasın olmasın ayrılıklar olmasın 😅
Etmem zaten hayırlısı 😅
Aşk İlişkileri konusunda 409 cevap paylaştı. Çoğu söylediklerini okuyunca kılıbık zayıf bir erkek hayal etmiş. Bence her seven erkek böyle olmalı, kadınını el üstünde tutmak gücünü itibarını daha artıracaktır
11 Yorumla
Soran+1 yılAslında kılıbık hanımcı demek değil aşkcıl😅 Kesinlikle katılıyorum her türlü 😅 Gönlünce olsun 😅
+1 yılUfak tefek tartışmalar , kaprislerde ilişkinin tuzu biberi , düşünsene 7/24 mutlusun, bir süre sonra ne kadar sıkıcı bir hal alacağını. Herşeyden kararında olduğu sürece daha keyiflidir.👍
16 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız hep mutlu olursak pek bir önemi kalmaz. Mutsuzluğu da bilmeli tatmali ki kıymetini bilmeli ama ben zaten biliyorum kendi kendime tattım hiç hoş değil 😂
Bence de her şeyin fazlası zarardır 😅
Tartışma münazara güzel de kavgalar hoş değil saçma 😅
- +1 yıl
Kış olmazsa yazların kıymeti anlaşılırmıydı? Kötüler olmasa iyilerin, hüzün olmasa mutluluğun, rahatsızlık olmasa sağlığın? Herşeyin bir varoluş sebebi var. Herşey gönlünüzce olsun, sağlıkla kalın 🙏
Soran+1 yılSanırım hayır 😅
Kesinlikle hayır 😅
EyvAllah çok güzel ifade etmişsiniz 😊
Katılıyorum 😊
Amin inşaAllah cümlemizin gönlünce olsun 😅 Hoşça ve sağlıcakla kalın 😊
Şahsen sözümü dinlememesi ikiletmesi beni soğutur 😅- +1 yıl
Karşılıklı anlayış ve empati her sorunu çözer yeterki sevgi olsun...
Güzel dileklerin için teşekkür ederim, bu günlerde en çok ihtiyacım olan şey bu 🙏🙏🙏
Soran+1 yılTabiki bence de çözülür her türlü 😅
EyvAllah sizin güzelliğiniz 😊
Ricalar ve teşekkürler 😊
Hepimizin ihtiyacı var en azından benimde 😊
Rabb'im yar ve yardımcımız olsun 😊- +1 yıl
🙏🙏🙏
Hayır kendi düşünceside olmalı her istediğimi yapan erkek hoşuma gitmez, bir tavrı olmalı, hem mesela kalbim kırıldı yazma desem tamam dese dahada üzülürüm en azından gönlümü alsa:/
110 Yorumla
Soran+1 yılBu dediklerim kendi düşünceleri olmadığı anlamına gelmez ki. Heheheh eyvAllah gönlünce olsun 😅
Sende haklısın 😅
Soran+1 yılOf of o zaman niye şeapıyon 😅
Yok yahu o ne öyle kendi aklı fikri yok mu😅
Özgüven şart 😅Relaks rahat😅
O başka benim demek istediğim başka 😅
Sözü söz yapan söze anlam katan sözü söyleyendir😅
Ricalar ve teşekkürler ve benim de karıştı 😅
Mesela düğüne gidecek akraba yakın filan değil 😅Gitme diyorsam gitmeyecek 😅
Mesela karşı cins arkadaş istemem 😅Yasak o kadar 😅
Kafana göre habersiz sağa sola gitme diyorsam gitmeyecek her şey karşılıklı tabiki 😅
Mesela akrabaları amca dayı hala oğlu öpme sarılma filan uzaktan selamlaş muah muah ne gerek var 😅
Kem kum etmeyecek kabul edecek 😅
Soran+1 yılEyvAllah canınız sağolsun 😅 Ricalar ve teşekkürler 😅
diğer sorularıma da bekler iyi akşamlar dilerim 😅
Soran+1 yılRicalarrr ve teşekkürler yine yeniden 😅 EyvAllah 😅Ya kimse anlamamış pes ettim uzatmıyorum artık yetti yia 😂
Soran+1 yılEyvAllah 😅👻 bööhh
+1 yılHim. Evet, güzel fakat hep aynı fikirde olamayabiliriz. Belirli konularda fikir alışverişi yapmak isterim. Eğer ölçüp tartıyor ve mantıklı olanı yapıyorsa, evet.
13 Yorumla
Soran+1 yılNormaldir aynı fikirde olamamak da fikrini soran yok ki😅
Önce yap sonra fikir 😅
Fikir alışverişi gereklidir bence de 😅
EyvAllah 😅- +1 yıl
😊😌🌸
Soran+1 yıl😊😊
Uzun süre böyle devam etse gitmez. Öleceğim zaman yakınmışta bana kötülük etmek istemiyormuş gibi arada çatışmak lazım tadı tuzu hep bana göre olmaz ilişkide.
13 Yorumla
Soran+1 yılHep sana göre değil zaten karşılıklı sen onun o da senin isteklerini yapmaya çalışacak 😅Ben çok isterim ve yapardım 😅
Sözümü dinlememesi ikiletmesi soğutur beni 😅
Dingonun ahırı değil hayatım 😅
Soran+1 yılEyvAllah bence de her türlü 😅
Gönlünce olsun 😅
Bence gitmeli ama malesef bu zamanda değer veren insanlar pek karşılığını bulamıyor. Kaçan kovalanir derler ya öyle bir durum sanırım
13 Yorumla
Soran+1 yılGenel olarak haklısın maalesef öyle. Kaçanı yolcu etmeli uzak durmalı 😅
Ne gerek var hiç kimse vazgeçilmez ya da bizden daha değerli değildir 😅
Canları cehenneme
Soran+1 yılEyvAllah 👻
Hayır bir yerde de benim yanlışımı düzeltip beni geliştirebilmesi gerekir benim çakma beyinli bedenim mi sevgilim mi?
11 Yorumla
Soran+1 yılHımm haklısın 😅
EyvAllah 😅
Gönlünce olsun 😅
+1 yılHoşuma gider fakat kendi karşıt fikrini de bana söylemeli anlatmalı. Ikimizin kararıyla daha iyi olacağına inanıyorum. Ortak yolu bulmak gerek
15 Yorumla
Soran+1 yılBenim de hoşuma gider. Tabiki kendi fikirleri de olarak özgüven önemli. Olur olur ortak yol çok gözel olur. Her şeyin ortası bulunur. Ancak dediklerim ile fikri olmaması falan filan alakası yok😅
Şahsen sözümü dinlememesi ikiletmesi soğutur- +1 yıl
Senin fikirlerini de önemsemeli kesinlikle
Soran+1 yılTabi ki yani lafta sözde aşka karnım tok 😅
Gönlünce olsun 😅- +1 yıl
senin de :)
Soran+1 yılEyvAllah
+1 yılHer istediğimi yapmasını istiyorum. Çünkü zaten ben her istediğimi yapabiliyorum. Onun için buna fırsat verebilirim. :) <3
14 Yorumla
Soran+1 yılBen de ben de isterim 😅
Genel olarak yapmak istediklerimi yapıyorum 😅
Ver gitsin 😅 Gönlünce olsun 😅- +1 yıl
Sende mi sevilmek istiyorsun. kıyamam. Sarıl bana <3 :)
Soran+1 yılBende istiyorum valla 😍
Hemde çok istiyorum da insanların sevgisine inanmıyorum 😢
Teşekkür ederim 😅
- +1 yıl
Rica ederim <3
Geldiim 😅
Çok hoşuma gider açıkçası, baş ağrıtmayan sevgili 😂
Nimet nimet, bulunmaz hint kumaşı adeta 😅128 Yorumla
Soran+1 yılHoş geldin ulan 😅
Oy oy oy ne güzel benim de çok pis hoşuma gider 😅
Hemde nasıl 😅
Of of of olur inşaAllah 😅
Sende yapar mısın peki😅
Soran+1 yılAfferim böyle hoş bul hoş gördüm 😅
Amin inşaAllah 😅 Hayırlısı😅
Ben beklemiyorum hiç niyetim de yok 😅
Gelenler hep aynı terane 😂
Tabiki bokunu çıkarmamak lazım bende yaparım yapalım 😅
Soran+1 yılHayırlısı demek ile hayırlısı olmaz ki😅
Kader kulun çabasına bağlıdır 😅
Elimizden geleni yapalım 😅
Her şey adım adım olmalı 😅
Boş boş bekleme bak 😅
Gönlünce olsun 😅Seni alan yaşadı 😅
Ben hep haklıyım da haklı olmak bir boka yaramıyor 😂
Anca haklıyım eeeee 😂
Of of of bende hiç tutturamam 😂
Hep bokunu çıkarırdım tabi o da eskiden 😂😂
Soran+1 yılElinden ne gelirse yap 😂
Onu da mı ben diyim 😅
Gerçi olduğun gibi yeterli 😅
Fark etmeden fark ettiriyorsun😅
Allan allah demek ki körler sektör et 😅
Riccalar ve teşekkürler senin güzelliğin 😊
Hehehehh eskidendi yahu şimdi tam kararında yaparım inşaAllah yani 😂
Soran+1 yılGerek yok zaten 😅
Oluyor oluyor haydi bastır 😅
Hihi yok yahu o kadar da olmaz 😂
Riccalar ve teşekkürler tekrardan 😅
Hiii😅 azıcık ucundan var gibi 😅
https://youtu.be/CpTNqM5y9vE
Soran+1 yılOlmuyorsa olmuyor zorlamanın ve üzülmenin hiçbir anlamı yok 😅
Sektör edelim 😅 Battı balık yan gider 😅
Himm diyorsun 😅
Evet bence de 😅👻
Sen soru sormuyon mu görmüyorum hiç😅
Soran+1 yılHaklıyım dimi yine haklıyım 😂
EyvAllah Tweety 😅
Valla mi len 😍
Çok teşekkür ederim sevindim 😅
Hoş geldin yine yeniden 😅
Soran+1 yılGenco bitti KVPusu devam 😅
Kafana göre takıl yahu 😂
Teşekkürler sende değerlisin her türlü 😅
EyvAllah olsun içimden şey oldu 😂
Hoş gördüm napion 😂
Soran+1 yılEyvAllah senin güzelliğin 😅
Ne demek 😅👻
iyi yapmışsın bende final ettim😅
Mutlu son oldu evlendiler 😅
Pınar Genco Ahmet Özge 😂
Çok hoştu 😅👻
Arada bir atlamak iyidir😂
Git git yine gel 😂
Soran+1 yılHihi çok gözel 😅Evet iyi seveerim en başından beri 😅 Gerçek hayatta babasını öldürmüş 😂
Yiaaa gel gel 😅
Yeni soru şeapam😂
Soran+1 yılHehhehe 😅
Çok acı çekmiş babası çok üstüne gelmiş çıldırmış 😅
Afferim Tweety 😅
Dur şeapoyom😂
Soran+1 yılAz kaldı sık dişini 😅😂
Soran+1 yılOf of of 😅 Yakışır bende pusu izliyorum 😅😡
Soran+1 yılYanlış oldu sondaki emoji 👻 olacaktı 😅
Soran+1 yılİyi iyi 😅👻 bööhh
Hoşuma gitmez şiddetli tartışma sonucu hararetli sevişmeler daha hoş olurdu
22 Yorumla
Soran+1 yılEyvAllah. Gönlünüzce olsun 😅
+1 yılHayır hepsini yaparsa hoşuma gitmez salla baş gibi 🤣
25 Yorumla
Soran+1 yılAllah Allah Allah'tan belanı mı istiyorsun 😅 Derdin ne yapsın yani😅 Benim hoşuma kaçar her türlü 😅Genel olarak her şey de değil 😅
- +1 yıl
Yapmasın az sürtüşmeli olsun 😄
Soran+1 yılBende zaten gül bahçesi vaat etmiyorum sürtüşme illaki olur 😂Ama yapsın yine olur sıkıntı yok 😂
- +1 yıl
Hayırlısı be gülüm lxkdl🤣
Soran+1 yılOf ya amin inşaAllah hıh 😂
+1 yılHayır gitmez.
Benimle zıt olacak ki arada kavga edelim.😃😃11 Yorumla
Soran+1 yılHimm 😅
Tatlı tatlı atışma tartışmalar güzel olabilir 😅 Gönlünüzce olsun
+1 yılGitmez iyankar olacak herseyi kabullenirse ohooo isimiz var konya ovasindan daha genistir o adam
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın valla 😅👻
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılHoşuma gidiyordu ama bazen de tartışıp sonra barışmak için sorun çıkartıyodum.😂
15 Yorumla
Soran+1 yılHimm 😂Arada bir naz trip tartışmak iyidir😂Bende kızacak hiçbir şey bulamıyordum melek gibiydi her şeyiyle 😅👻
- +1 yıl
Aynen tuzu biberi 😁
Soran+1 yılHihi 😅 Gönlünce olsun 😅 İyi geceler
- +1 yıl
Senin de teşekkürler:)
Soran+1 yılEyvAllah riccalar ve teşekkürler 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılHer dediğime katılan birini isteseydim fino sahiplendirdim
13 Yorumla
Soran+1 yılHer dediğine katılmak değildir bu😅
- +1 yıl
Her dediğimi yapmak zorunda değil sevgili arıyoruz emir eri değil sonuçta bir birey olarak benden ayrı da düşünebilir, başka planları da olabilir saygı duyarım. Sevgililik sözünü dinletmeye çalışarak üzerinde hiyerarşi yaratmak değilir
Soran+1 yılGenel olarak mesela yani hemen hemen 😅
Tabiki olabilir işi gücü planı😅
Düşünmesin demiyorum hiyerarşi ile de alakası yok
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılGitmez , kendi beynini kullanması daha çekici bence.
11 Yorumla
Soran+1 yılBeynini kullanmadığı anlamına gelmez gelmiyor 😅
+1 yılEvet, gider.. Ama erkek dediğin biraz da ağırlığını koyabilmeli.
17 Yorumla
Soran+1 yılBenim de gider de katılmıyorum ağırlık filan terazi mi ki 😅
- +1 yıl
Hassas tartı
Soran+1 yılBizde odun değiliz zati gönlünce olsun 😅
- +1 yıl
Estağfurullah 😂
Soran+1 yılEyvAllah hehehe😂
- +1 yıl
☺
Soran+1 yıl😊😊
+1 yılEvlendiğim de mâkul olanları zaten itirazsız yaparım ki. Sonuçta benim varlığım onun hayatını zorlaştırmamalı, aksine, kolaylaştırmalı.
11 Yorumla
Soran+1 yılCok güzel düşünüyorsunuz kesinlikle katılıyorum her türlü 😅 Gönlünüzce olsun 😅
Sizin en hayırlılarınız hanımlarına karşı en iyi davrananlarınızdır. Kolaylaştırınız güçleştirmeyiniz müjdeleyiniz ve nefret ettirmeyiniz
+1 yılBiraz tartıssın ya tartışma sonrası seks olsun heyecan olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılTartışmak da güzel olabilir 😅
Gönlünüzce olsun 😅
+1 yılYani biraz kendi beyni oldugunu hissettirsin değil mi ama
11 Yorumla
Soran+1 yılAllah Allah ne alakası var şimdi 😅Zeka çok önemli benim içinde 😅
+1 yılYok ya karşı çıksın biraz her istediğimi yaparsa onun eğlencesi nerde 🙄
122 Yorumla
Soran+1 yılAllah Allah ne alakası var şimdi 😅
Çok eğlenceli olur 😅
Her istediğini derken genel olarak her şey de değil yani 😅 Mesela yani 😅
Bilmem anlatabildim mi😅Ben isterim ve de veririm neden tartışalım ki😅 Derdiniz ne 😅- +1 yıl
Çok sıkıcı değilmi elbetteki birbirimizin istediği şeylere uyum sağlamalıyız ama sırf ben istiyorum diye yapmamalı bence arada hayırlarda olmalı Gökhann😁
Soran+1 yılHiç sıkıcı değil 😅
Allah Allah yahu ne alakası var şimdi 😅
Ben kendim istiyorum isterim aşkım mutlu olsun😅
Herkesin aşkı ve sevgisi kendine 👻- +1 yıl
Senin aşkına laf etmedimki zaten kendi açımdan yorumladım🙄hıh
Soran+1 yılBenim de aşkım yok zaten hani olsa 😅 Olsaydı 😅 Bende kendi açımdan şeaptim ne güzel konuşuyoruz tartışıyoruz işte 😅Ne istiyorsun yani zıt mi gitsin ters mi yapsın atar mı koysun 😅
- +1 yıl
Arada evet sjsjjs ya benim demek istediğimi anlamadınki 40 istegimin 40 inida onaylamasın bir zahmet biraz ters gitsin 😂👻
Soran+1 yılMesela örnek versen çok iyi şeaparım😅
Düz mantık olmuyor 😅
Sen bana anlayışsız mi demek istiyorsun 😅👻
40 i da mantıklı güzel şey ise 40 ini da yaparım yani 😂- +1 yıl
Aklıma gelmedi örnek diyince mesela Senin istemediğin birşey yaptim sırf ben istiyorum diye kabul edermisin saçma bir örnek ama idare et 👻😂 estağfirullah anlayişsiz demek istemedim belkide ben iyi ifade edemedim öyle dermiyim😁
Soran+1 yılÖrneksiz olmaz uzaktan görünen köy uzaktadır 😂
Yok ya o nasıl iş 😅
Her şey karşılıklı istemediğimi yapmayacak o kadar😅
Etmem yok canın sağolsun örnek örnektir 😅
EyvAllah 😅 Ben de zati bilerek şeapmıştım😂
Estağfurullah çok gözel ifade ediyorsun devam et😂
- +1 yıl
😂😂ama o zaman sen her istediğini yapan erkek olmuyosun bak sende karşı çıkabiliyomuşsun
- +1 yıl
Biraz maçoluk iyidir 😂
Soran+1 yılTabiki karşı çıkarım 😂
İlk kim isterse 😂
İstediği şeye de bağlı şimdi 😅
Her şey yerinde güzeldir de 😅
Sen neden görüşe yorum yapmıyorsun 😅- +1 yıl
Bak o zamaj sen sorduğun sorudaki kalıba girmiyosun 😂Oraya da mı yorum yapayım 😂👻
Soran+1 yılBenim net bir kalıbım yok her şey olabilir hiçbir şey de olmayabilir'im😂
Yap yap tabiki 😅
Geri dönüş yoksa görüş de yapasım gelmiyor 😅
- +1 yıl
Hayır tek bir yerden yorum yapiyorum ordan da mi yazayim 😂adapte olamamki
Soran+1 yılYaz yazabilirsin yazarsan iyi olur yazmazsan hoş olmaz 😅
Emeğe saygı yahu😅
Olursun sen yaparsın inanıyorum haydi bastır 😅👻- +1 yıl
Sjjsjs tamam bundan sonra yazıcam işimiz var desene ne masraflısın be Gökhan 🙈
Soran+1 yılİsim yazma bide 😅
Ben kullanıyor muyum 👻
Lakap kullan Casper 👻
Masraf yok emeğe saygı 😅
Bir sürü takip ettiğim vardı çıktım üç kaldı 😅
Yazmış olmak için yazmak sıkıcı 👻Etki tepki 😅- +1 yıl
Özür dilerim nickin uzundu 🤧 haklısın😂benim biraz işim var görüşürüz ödev yapicam
Soran+1 yılEstağfurullah canın sağolsun Casper diyebilirsin 😅
Tamaam tamam görüşmek üzere hoşçakal iyi bak kendine 😅 Kolay gelsinn😅👻- +1 yıl
Teşekkürleer😁😂
Soran+1 yılEyvAllah 😅👻
+1 yılFazla pasif olmalarına gerek yok! Kendilerini ezdirmesinler ☆
14 Yorumla
Soran+1 yılPasiflik değil bence 😅Ben yapmak isterim ve yapmasını 😅Ezilmek olmamalı bu😅
- +1 yıl
EyvAllah canom😄
Soran+1 yılEyvAllah 😅👻 bööhh
- +1 yıl
Böhh👻👻😂
Böyle bir sevgili yok. Olanlar da kısa sürede terk edildiği için değişiyorlar. Bence
17 Yorumla
Soran+1 yılGenel olarak yok 😅Neden terk edilsin ki😅
Soran+1 yılSevenlerin kavga etmesi çok çok çokça saçma. Tartışma münazara olabilir. Katılmıyorum 😅Seven sıkılmaz sıkılmamalı😅
Soran+1 yılCanınız sağolsun 😅 Ve gönlünüzce olsun 😅
Soran+1 yılEyvAllah 😊
+1 yılOyle bir sevgili var mı ya alırım bir boy o zaman 😂😂😂
112 Yorumla
Soran+1 yılHeheh kim bilir belki de 😅 Buyurunuz efendim😅 Gönlünüzce olsun 😅 Sen yapar mısın peki😅
- +1 yıl
hayır o kadar yapmam😂😂😂
Soran+1 yılBende yapmam o zaman 😂Yok ya 😂
- +1 yıl
sen yapmalisin 😂hep bizden beklemeyin once siz yapin sonra biz
Soran+1 yılUşağınız mı var 😂
Anca beraber kanca beraber 😂
- +1 yıl
Valla yok once siz 😂bizim gunahimiz ne
Soran+1 yılTamam ben önce şeaparım😂
- +1 yıl
Ha soyle sonrada ben 😂
Soran+1 yılTamam tamaam 😅Afferim haydi gönlünce olsun 😅
- +1 yıl
Seninde gonlunce olsun anlastik😂😂
Soran+1 yılEyvAllah amin inşaAllah her türlü 😅
- +1 yıl
eyvallah😊
+1 yılEvet, hoşuma giderdi. Neden durduk yere tatsızlık çıksın ki rahat yaşamak varken.
15 Yorumla
Soran+1 yılBenim de çok pis hemde 😅 Kesinlikle katılıyorum her türlü 😅👻 bööhh
- +1 yıl
Alemsin 😀☠️
Soran+1 yılHeheh senin güzelliğin sende sende 😂
- +1 yıl
Eyvallah üstad 😀
Soran+1 yılEyvAllah 😅
hayır. arada bir hayır diyecek ki bir sonrasında istenilen şeyler için keyifler zirve yapsın. otomatiğe bağlanan ilişki keyif vermez ki...
12 Yorumla
Soran+1 yılEyvAllah haklısınız 😅 Gönlünüzce olsun 😅
+1 yılÇok monoton ve sıradan bir ilişki olur, istemem
23 Yorumla
Soran+1 yılNe alakası var monoton sıradan 😅 Katılmıyorum 😅 Gönlünüzce olsun 😅
- +1 yıl
Her istediğini yapacağını bildiğin bir sevgili monoton olmazda ne olur?😀
Bazen aynı fikirde olmamak iyidir
Soran+1 yılValla fıstık gibi olur benim için sözümü dinlesin adamı hasta etmesin 😅
Ne istersem aşkım için ikimizin mutluluğu için olur yani 😅
Çılgın bir insanım ben hiç monotonluğa gelemem uydururum bir şeyler 😅
Haklısın şimdi katılıyorum bak herkesin aşkı ve sevgisi kendine 😅
+1 yılHayır hiç hoşuma gitmez. Geçmişte deneyimlemiştim bunu, ilk zamanlar güzel gibi geliyor ama fikirsiz birine fazla tahammül edemiyorsun.
10 YorumlaHer istediğimi de yapmasin robot mu kendi düşünceleri olmali
19 Yorumla
Soran+1 yılHer istediğini yapması onu robot yapmıyor 😅 düşünceleri olsun tabii ki
Soran+1 yılMesela sözümü dinlememesi ikiletmesi beni soğutur. Gitme dedim yere gitmeyecek. Sus dediğim zaman susacak. Mesela karşı cins arkadaşlarıyla gezmeye gidecek. Sen gitme diyorsun ama gidecek 😅
Soran+1 yılSözü söz yapan söze anlam katan sözü söyleyendir 😅Genel olarak 😅Mesela yani 😅Amaç kukla köle etmek değil 😅Hemen hemen işte bu tarz şeyler tabi karşılıklı 😅Her şeye de itiraz etmemek lazım 😅
Soran+1 yılAra sıra olsun tabii ki tartışma münazara naz trip bunlar güzel şeyler suyunu çıkarmadan 😅
Soran+1 yılEyvAllah 😊 Gönlünüzce olsun 😊👻
+1 yılHer istediğimi olmasa da en çok önem verdiğim şeyleri yapsa kendini yapmayacağı bir şey olsa bile sırf benim için zorlasa
11 Yorumla
Soran+1 yılOf of of çok güzel düşünüyorsun kesinlikle katılıyorum her türlü 😅Ben yapardım yaparım
Gönlünce olsun 😅
+1 yılKendi özgün fikirleri olsa iyi olur her dediğimi ben dedim diye yapmak zorunda değil bunun için yapmamalı
19 Yorumla
Soran+1 yılEyvAllah 😅Ancak bunlar kendi fikirleri olmayacağı anlamına gelmez 😅
- +1 yıl
Yani genelde sevgilisi ile ilişkisi bitmesin diye yapıyorlar şimdi yani herkes için geçerli değil bazıları yaranmak için yapıyor😅
Soran+1 yılAllah Allah hiç alakası yok ben dünden razıyım aşkım mutlu olsun isterim daha çok mutlu olsun sevinsin 😅
Bazılarının canı cehenneme 😅- +1 yıl
Yani ben birinin benim fikirlerimi istemeyerek beni mutlu etmek için savunmasını istemem ki şahsen yapmam da bu her şeyi reddeceksin demek değil tabi😅
Soran+1 yılBen isteyerek yaparım aşkla canı gönülden 😅
Laf olsun diye savunmam mantığıma yatmalı 😅
Yine de ne olursa olsun aşkıma laf söz ettirmem öperim 😂 Gömerim 😅
Tabiki her şey değil mesela yani genel olarak 😅
Gönlünce olsun 😅- +1 yıl
İyi valla sende 🤣😂😅
Ne diyeyim Güzel
Soran+1 yılEyvAllah sağolasın bence de gözel 😂
- +1 yıl
Aynen gözel😂🤣
Soran+1 yılHihi 😅
+1 yıleğer kendi hoşuna gitmeyen bir şeyi yapıyorsa gitmez
13 Yorumla
Soran+1 yılBenimde gitmezdi😅
- +1 yıl
Yani içinden geliyorsa yapar ben zorlamam teşvik de etmem
Soran+1 yılBende zorlamam 😅 Yapmazsa yol alsın 😅
sevgilim olmadı, ama olursada herseye evet diyen tiple anlaşamam gibime geliyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılMantıklı bende anlaşamam 😅 Özgüvenli olacak 😅Atik olacak 😅
Gönlünce olsun 😅mesele sevmek sevgili değil hemen hemen herkesin sevgilisi var ama sevdiği yok 😊
Hayır köle istemem sevgili isterim
25 Yorumla
Soran+1 yılBu kölelik değil ki? 😅
Bende eş isterim 😅- +1 yıl
Düşünsene her dediğimi yapıyor sürekli iki kere düşünmek zorunda kalırım, ben süperman değilim yalnış kararlarda veririm suçlu ben olurum ya her vakit doğru olamamya Mualefetsiz iktidar , iktidardan zevk almaz. bol şans bende evlenmek istiyorum lakin gerçekten evlilik düşünen kız yok çevremde ya da dolu , alooo boşum , insanların içindeki güzel bir meliği almak (eş) için teknoyaşıyorum.
Soran+1 yılTabi ki insanız illaki yanlış yaparız hata ederiz genel olarak her istediğimizi😅
Mesela yani 😅
Mesela bir şey istedin ve kabul ediyor makul bir şey bokunu çıkarmamak lazım 😅
Soran+1 yılBen yapmak ve yapmasını isterdim 😅 EyvAllah gönlünce olsun 😅
+1 yılAy yok sıkılırım ne o öyle robot gibi
11 Yorumla
Soran+1 yılRobot köle kukla gibi bende sıkılırım 😅
+1 yılÇok hoşuma giderdi ama biraz tartışmak da lazım
15 Yorumla
Soran+1 yılBenim de gider 😅 Tartışma münazara iyidir trip naz 😅Suyunu çıkarmadan tabiki 😅
- +1 yıl
Aynen ufak tatlı atışmalar 🙃
Soran+1 yılKesinlikle ufak tatlı tatlı 😅 Gönlünce olsun 😅
- +1 yıl
Umarım hepimizin :)
Soran+1 yılAmin inşaAllah 😊
bok etmedigi sürece no problem
13 Yorumla
Soran+1 yılTabiki bokunu çıkarmamak lazım 😂
Gönlünce olsun 😅
Soran+1 yılHer türlü sjsjsjs
Evet çok mutlu oluyorum :d
13 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel 😅
Bende gönlünüzce olsun 😅
Soran+1 yılEyvAllah Amin inşaAllah 😊
- Aşk İlişkileri konusunda 446 cevap paylaştı.
+1 yılBazen naz yapmalı. 😊
13 Yorumla
Soran+1 yılBazen katılıyorum severim naz ve yaparım 😅
- +1 yıl
😁👍🏻
Soran+1 yıl😅😅😅
Aşk İlişkileri konusunda 447 cevap paylaştı. Gider de onun her istediğini yapmam
11 Yorumla
Soran+1 yılHımm 😅Zaten her şey de olmaz olmamalı 😅
Herşeyi uzlaşmaya tatlılığa bağlamak en güzeli
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet evet bence de her türlü 😅
Gönlünce olsun 😅
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Bazen ama kendi gibi olmasini isterim
11 Yorumla
Soran+1 yılKendisinden bir şey kaybetmez ki😅
+1 yılFikirlerime onem vermesi hoşuma gidee
13 Yorumla
Soran+1 yılBenim de 😅 Gönlünce olsun 😅
- +1 yıl
Seninde 😇
Soran+1 yılEyvAllah 😅
+1 yılÖyle olsun canımı yesin
13 Yorumla
Soran+1 yılBence de her türlü ne güzel 😅
Gönlünce olsun 😅- +1 yıl
Sağolasın daha tek tabancayız
Soran+1 yılBende tek tabanca olsun hayırlısı 😅
+1 yılArada yapmasın abi gerek yok (sevgilim yok)
13 Yorumla
Soran+1 yılBenim de yok 😅
Gönlünce olsun 😅
Zaten genel olarak kul köle olacak değil 😂- +1 yıl
Eyvallah , elbette , sağol , iyi geceler , mersi , tabiki , kattiyen
Soran+1 yılEyvAllah sende sağol iyi geceler 😅
+1 yılBöyle olmalı karşılıklı!
11 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle katılıyorum 😅
Gönlünüzce olsun 😅
Giderdi ne güzel olurdu he
13 Yorumla
Soran+1 yılBenim de giderdi😅
Gönlünce olsun abi😅
Soran+1 yılOlsun olsun ama ölmesin ölmeyelim😅
Evet gider yapsın tabiki
11 Yorumla
Soran+1 yılBence de 😅
Gönlünce olsun 😅
- Devamını Gör (47)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
