Sevgilinizin/Eşinizin her istediğinizi yapması, hoş olur mu?

Soruma Hoş Geldiniz,

Hiç anlamadığım konulardan bir tanesi bu. İnsan sevdiğinin istediklerini yapmak istemez mi? Ben mesela kendimi alaaddinin sihirli lambası gibi hissediyorum. Sevdiğim benden bir şey isteyince can kulağı ile dinleyip hemen yapasım geliyor. Hele benden elimden gelen bir şey istediğinde daha çok mutlu oluyorum. Aşkımın istediğini yapmayacağım da kimin istediğini yapacağım ki! Şahsen sevgilimin elinden gelen bir şeyi yapması, beni mutlu eder, huzurlu eder, hoşuma gider, çokça! 😅

Dile benden ne dilersen Ahu 😅 Ağzının içine bakarım her an muck 😅
Dile benden ne dilersen Ahu 😅 Ağzının içine bakarım her an muck 😅
Dudağımdan öp beniiğ 😅
Dudağımdan öp beniiğ 😅
Sevgilinizin/Eşinizin her istediğinizi yapması, hoş olur mu?
Cevapla