Sevgiliniz soğan veya sarımsak yiyerek yanınıza gelse ne yapardınız?

Arkadaşlar sevgilimin yanıma soğan yiyerek geldiğini farkettim. Ama onu rencide etmemeye çalıştım. Ama bir de beni öpmeye kalkınca o şekilde şalterler attı, söylendim biraz ve kavga çıktı. Bunu saygısızlık olarak gördüm çünkü ben onunla buluşacaım diye 2 saat önceden hazırlanırım, dişlerimi fırçalarım sevgilim var diye soğan sarımsak bile yemem.

Siz böyle bir durumda ne yapardınız davranışınız ne olurdu?
hoşgörüyle karşılarım olabilir insanlık hali
sana katılıyorum saygısızlık bu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
soruyu okumuyosunuz sanırım soğan sarımsak yemiş sevgiliniz sizi bu şekilde öpmeye kalkıyor. bunu hoşgörüyle karşılamak hayret verici. hiç mj mideniz kalmıçak yaa
Güncellemeler
+1 yıl
kaba ve küfürlü paylaşımları şikayet ediyorum bilginize...
Sevgiliniz soğan veya sarımsak yiyerek yanınıza gelse ne yapardınız?
Cevapla