Yeme & İçme Sevgilinizle bir yemek yapacak olsaydınız; bu ne olurdu? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Pizza 🍕 🤩 Güncellemeler1 yıl Süper sormuşuz 😄 Sevgilinizle bir yemek yapacak olsaydınız; bu ne olurdu? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Babelissk Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Yumurta yaparım belki emin değilim o bile fazla. 1 7 Yorumla Soran 1 yıl Kendin yiyeceksin sonucunda. Yorumla Babelissk 1 yıl Çok severim sorun yok Yorumla Soran 1 yıl Tamam ddkkd Yorumla Babelissk 1 yıl Pizza hamurunu nasıl yapıyorsun? Yorumla Soran 1 yıl Un tuz yaş maya azıcık kuru maya 1.5 çay kaşığı kadar şeker 1-2 kaşığı yağ ve ılık suyla yoğuruyorum Yorumla Babelissk 1 yıl Teşekkürler Yorumla Soran 1 yıl rica ederim Yorumla
Алеся_Хира Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Beyaz atletini giyip mangal yapmayan adama sevgili demem hahah. 1 3 Yorumla Soran 1 yıl Hahahaha mangal yaparken beyaz atlet giymeyen erkek mi olur ys😃😃😃 Yorumla Алеся_Хира 1 yıl Eh tabi, beyaz şart.🤌🏻 Yorumla Soran 1 yıl Tabii. 😃 Yorumla
gecenin_hüzünü Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Arkadaşıma yapmayı tercih ediyorum , erkekler hiçbir şeyi hak etmiyor. 1 3 Yorumla Soran 1 yıl Ben ben ben ben ben? Yorumla gecenin_hüzünü 1 yıl Seni ayırt ettim güzel kalpli arkadaşım 🎀🥳diğerleri hak etmiyor ama Yorumla Soran 1 yıl Heheh teşekkür ederim arkadaşımmm🌸 Yorumla
Yaban00 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Ona yaprak sardirirdim. Birde mangal yaktirirdim. O pisirsin ben izleyip yiyeyim😂 1 2 Yorumla Soran 1 yıl İyi afiyet olsun öyleyse sjjdjdodo Yorumla Yaban00 1 yıl Amaç yemek ise birbirimizide yeriz hiç sorun değil😂 Yorumla
Nadıyekrhn Takip Et Master Yaş: 42 , eic 67% 1 yıl Manti yapalim mincira mincira 😀 2 9 Yorumla Soran 1 yıl Mantıyı sen mi açıcannn 😅😅 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Tabi ya sende kapatirsin😀 Yorumla Soran 1 yıl Olur içine kıymayı koyarım sarar he 😅😅 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Kıyması bol olsun Yorumla Soran 1 yıl Kendimiz yiyeceğiz 1 tanesine 1 kilo kıyma koycam merak etme😂😂😂 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Öyle olmaz 😀😀gram ile Yorumla Soran 1 yıl 1 çay kaşığı yeter batarız sonra demi😂 Yorumla Nadıyekrhn 1 yıl Tabi sonra bir ay aç bekleriz tövbe estağfurullah 😀 Yorumla Soran 1 yıl Hahahah 😂😂 Yorumla
TheDevilFromWorld Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Pizza olabilir malzemeleri doğrar. 1 10 Yorumla Soran 1 yıl Hamurunu ben açarımm 🥲 Yorumla TheDevilFromWorld 1 yıl İyi bende yoğurrum. E 3 kişi olduk Yorumla Soran 1 yıl Sevgilini at çöpe 😂 Yorumla TheDevilFromWorld 1 yıl Hangi sevgilimi 🤭bnm sevgilim yok ki🤷♀️ Yorumla Soran 1 yıl O zaman 3 kişi değiliz😂 Yorumla TheDevilFromWorld 1 yıl Kaldık mı başbaşa😂 neyli seviyon pizzayı Yorumla Soran 1 yıl Ben her türlü yerim sana uyarımm😂 Yorumla TheDevilFromWorld 1 yıl tamam ben bol malzemos seviyom. Yorumla Soran 1 yıl Sarar yenir 💞 Yorumla TheDevilFromWorld 1 yıl Yenmez mi ya. Oldu o zaman din kardeşim. Yine görüşürüz Yorumla
angelrosepink21 Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 97% 1 yıl Pizza yapardık ve el yapımı limonata 1 3 Yorumla Soran 1 yıl Çok iyii Yorumla angelrosepink21 1 yıl Tabiki😊 Yorumla Soran 1 yıl 😊😊 Yorumla
Adee_ Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Bilmem sevgilim yok djxjjx 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Olur elbette jjdjdjd Yorumla
u Aybuke6 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Canımız ne çekerse 🫠 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Çok mantıklı harbiden 😂 Yorumla u Aybuke6 1 yıl Hahah 😂 Yorumla
Gülüşün Takip Et Master Yaş: 28 1 yıl Sevgilim hiç olmadı 27 olucagim 26 Temmuzda 1 3 Yorumla Soran 1 yıl Yaa inşallah olur 😑 Yorumla Gülüşün 1 yıl İnşallah olur Yorumla Soran 1 yıl ❤️❤️🌸🌸 Yorumla
sesizlerinsesi Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Makarna 1 20 Yorumla Soran 1 yıl Senden zor bir şeyler beklerdim hamarat kız. Yorumla sesizlerinsesi 1 yıl Yapardımda değer mi bilemedim Yorumla Soran 1 yıl Kendin yicen. s Yorumla sesizlerinsesi 1 yıl Tabikis😅 Yorumla Soran 1 yıl Hahhshsh nohut yapsam mi sence acıktım da Yorumla sesizlerinsesi 1 yıl Bu saate Yorumla sesizlerinsesi 1 yıl Git ekmek peynir ye Yorumla Soran 1 yıl Hahhahshs ikisi de yok evde Yorumla sesizlerinsesi 1 yıl Yaaa aga be Yorumla Soran 1 yıl Nohut yapasım var pilav yap soğan da kirarız oh mis gel koş hadi jsjjdd Yorumla sesizlerinsesi 1 yıl Ben tokum afiyet olsun 😅 Yorumla Soran 1 yıl Daha yapmadım djdjjdjd Yorumla sesizlerinsesi 1 yıl Aaa nedenn Yorumla Soran 1 yıl Geç pldu sabah erken kalkcam jdjjdjd Yorumla sesizlerinsesi 1 yıl Aga be aç uyuyacan Yorumla Soran 1 yıl Yoğurt yicem🌸 Yorumla sesizlerinsesi 1 yıl Afiyet olsun Yorumla Soran 1 yıl Sağ ol Allah razı olsun Yorumla sesizlerinsesi 1 yıl Cümlemizden Yorumla Soran 1 yıl 🌸 Yorumla
Babylon_Candle Takip Et Bilge Yaş: 45 , eic 100% 1 yıl Kuru fasülye 1 3 Yorumla Soran 1 yıl Pilav mis Yorumla Babylon_Candle 1 yıl Aynen bir de yufka ekmek :) Yanına cacık Yorumla Soran 1 yıl Ohh acıktim 😂 Yorumla
KSninSefiresi Takip Et Xper 7 Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl Helva 1 5 Yorumla Soran 1 yıl Beni öldürdün onu kavuruyorsunuz demi Sefir ile? Yorumla KSninSefiresi 1 yıl Seni napiyim ldurup? Yorumla Soran 1 yıl Rahatlarsin jsjdjd Yorumla KSninSefiresi 1 yıl Rahatlamak istersem sefirime seslenirim Yorumla Soran 1 yıl Bu olmadı bak kıskanıyorum he Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% 1 yıl Makarna 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Kolaya kaçıyorsun 😃 Yorumla
Alcyone__ Takip Et Guru Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl Çiğköfte..😋 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Ben sevmem siz yapın jajsjsjsk Yorumla
seanr Takip Et Xper 4 Yaş: 23 1 yıl İçli köfte 1 3 Yorumla Soran 1 yıl Olsa da yesek imm Yorumla seanr 1 yıl ahahha keşke Yorumla Soran 1 yıl En son tanesine 10 lira mi ne verdiydim. İş yerinde doymuyorum diye ekmek arası yapardim hsjsjd Yorumla
AsiyeNb026 Takip Et Xper 1 Yaş: 21 1 yıl Ciğer yapardık 1 3 Yorumla Soran 1 yıl Ciğer seven kiz himmm Yorumla AsiyeNb026 1 yıl Tabi ciğer güzeldirr ya yenilirr Yorumla Soran 1 yıl Omega 5 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl takipten çıktın 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Tanımıyorum seni? Yorumla Cevap sahibi 1 yıl anladım Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yumurta yaparım belki emin değilim o bile fazla.
Kendin yiyeceksin sonucunda.
Çok severim sorun yok
Tamam ddkkd
Pizza hamurunu nasıl yapıyorsun?
Un tuz yaş maya azıcık kuru maya 1.5 çay kaşığı kadar şeker 1-2 kaşığı yağ ve ılık suyla yoğuruyorum
Teşekkürler
rica ederim
Beyaz atletini giyip mangal yapmayan adama sevgili demem hahah.
Hahahaha mangal yaparken beyaz atlet giymeyen erkek mi olur ys😃😃😃
Eh tabi, beyaz şart.🤌🏻
Tabii. 😃
Arkadaşıma yapmayı tercih ediyorum , erkekler hiçbir şeyi hak etmiyor.
Ben ben ben ben ben?
Seni ayırt ettim güzel kalpli arkadaşım 🎀🥳diğerleri hak etmiyor ama
Heheh teşekkür ederim arkadaşımmm🌸
Ona yaprak sardirirdim. Birde mangal yaktirirdim. O pisirsin ben izleyip yiyeyim😂
İyi afiyet olsun öyleyse sjjdjdodo
Amaç yemek ise birbirimizide yeriz hiç sorun değil😂
Manti yapalim mincira mincira 😀
Mantıyı sen mi açıcannn 😅😅
Tabi ya sende kapatirsin😀
Olur içine kıymayı koyarım sarar he 😅😅
Kıyması bol olsun
Kendimiz yiyeceğiz 1 tanesine 1 kilo kıyma koycam merak etme😂😂😂
Öyle olmaz 😀😀gram ile
1 çay kaşığı yeter batarız sonra demi😂
Tabi sonra bir ay aç bekleriz tövbe estağfurullah 😀
Hahahah 😂😂
Pizza olabilir malzemeleri doğrar.
Hamurunu ben açarımm 🥲
İyi bende yoğurrum. E 3 kişi olduk
Sevgilini at çöpe 😂
Hangi sevgilimi 🤭bnm sevgilim yok ki🤷♀️
O zaman 3 kişi değiliz😂
Kaldık mı başbaşa😂 neyli seviyon pizzayı
Ben her türlü yerim sana uyarımm😂
tamam ben bol malzemos seviyom.
Sarar yenir 💞
Yenmez mi ya. Oldu o zaman din kardeşim. Yine görüşürüz
Pizza yapardık ve el yapımı limonata
Çok iyii
Tabiki😊
😊😊
Bilmem sevgilim yok djxjjx
Olur elbette jjdjdjd
Canımız ne çekerse 🫠
Çok mantıklı harbiden 😂
Hahah 😂
Sevgilim hiç olmadı 27 olucagim 26 Temmuzda
Yaa inşallah olur 😑
İnşallah olur
❤️❤️🌸🌸
biskuvi verirdim yemek yapmazdım
O da olur
Ne isterse onu yapardık.
Makarna
Senden zor bir şeyler beklerdim hamarat kız.
Yapardımda değer mi bilemedim
Kendin yicen. s
Tabikis😅
Hahhshsh nohut yapsam mi sence acıktım da
Bu saate
Git ekmek peynir ye
Hahhahshs ikisi de yok evde
Yaaa aga be
Nohut yapasım var pilav yap soğan da kirarız oh mis gel koş hadi jsjjdd
Ben tokum afiyet olsun 😅
Daha yapmadım djdjjdjd
Aaa nedenn
Geç pldu sabah erken kalkcam jdjjdjd
Aga be aç uyuyacan
Yoğurt yicem🌸
Afiyet olsun
Sağ ol Allah razı olsun
Cümlemizden
🌸
Kuru fasülye
Pilav mis
Aynen bir de yufka ekmek :) Yanına cacık
Ohh acıktim 😂
Mantı
Zor djdjdjjd
Helva
Beni öldürdün onu kavuruyorsunuz demi Sefir ile?
Seni napiyim ldurup?
Rahatlarsin jsjdjd
Rahatlamak istersem sefirime seslenirim
Bu olmadı bak kıskanıyorum he
Makarna
Kolaya kaçıyorsun 😃
Çiğköfte..😋
Ben sevmem siz yapın jajsjsjsk
Mantı
Tavuk sote
Makarna
İçli köfte
Olsa da yesek imm
ahahha keşke
En son tanesine 10 lira mi ne verdiydim. İş yerinde doymuyorum diye ekmek arası yapardim hsjsjd
Ciğer yapardık
Ciğer seven kiz himmm
Tabi ciğer güzeldirr ya yenilirr
Omega 5
Pizza olurdu
takipten çıktın
Tanımıyorum seni?
anladım