Geçmiş ilişkilerinize baktığınızda; "kimlerle muhatap olmuşum" diyerek pişmanlık duyuyor musunuz? (Sayfa 2)

Geçmiş ilişkilerinize baktığınızda; "kimlerle muhatap olmuşum" diyerek pişmanlık duyuyor musunuz?
Cevapla