Geçmiş ilişkilerinize baktığınızda; "kimlerle muhatap olmuşum" diyerek pişmanlık duyuyor musunuz?

"Kimlere zaman kaybettik aşık olmamışım ki ben, ah be !" dediğiniz oluyor mu? :D
Geçmiş ilişkilerinize baktığınızda; kimlerle muhatap olmuşum diyerek pişmanlık duyuyor musunuz?
Geçmiş ilişkilerinize baktığınızda; "kimlerle muhatap olmuşum" diyerek pişmanlık duyuyor musunuz?
Cevapla