"O yazmadan ben yazmam" diye bir takıntınız var mı ya da buna benzer takıntılarınız neler?

Bazı insanlar hep bekler adım atmaz. Sevgili de olsanız hep karşıdan bekler atsın diye iki taraf da aynı olunca haftalarca birbirinden mesaj bekler ama asla atmazlar çok komik bir huy bence var mı bu şekilde takıntılarınız?
O yazmadan ben yazmam diye bir takıntınız var mı ya da buna benzer takıntılarınız neler?
Kızlar 😂
Kızlar 😂
Erkekler
Erkekler
"O yazmadan ben yazmam" diye bir takıntınız var mı ya da buna benzer takıntılarınız neler?
Cevapla