Bazı insanlar hep bekler adım atmaz. Sevgili de olsanız hep karşıdan bekler atsın diye iki taraf da aynı olunca haftalarca birbirinden mesaj bekler ama asla atmazlar çok komik bir huy bence var mı bu şekilde takıntılarınız?

Kızlar 😂 
Erkekler







Ben böyle yazarım sabredemem. Bide bana yazmıyorsa kesin başkası vardır diye kendi kendime triplere girerim.😂😂🤷♀️🙈🤔
😂😂😂
Sıra beklemem fakat makul bir süre mühlet veririm. Bir de arka arka attım mesaj gelmezse geçerli bir gerekçe beklerim. Genelde enpati yapıyor, ona göre davranıyorum.
O yazmadan ben yazarım
mesaj atmayı sevmiyorsam olmaz mı yani takıntı bunun neresinde
Olabilir
Profil resmindeki yazı güzelmiş gülümse hayat seninle yeni slagon mı 🤭
Evet benim yeni sloganım hayat benimle olsun insanlar değil 🤭
Yani slagon yeni heycan 🤭
insanları boşver insanlar tehlikeli varlıklar 😅
:)) evet insanlar çok tehlikeli doğru. Evet yeni slogan yeni heyecan yeni umutlar
Öyleyse gülümse umutlarına onları hiç kaybetme
insanlardan kesinlikle uzak dur zor ama kolay olanı yapmanıda istemiyorum senden
Kolay olan ne 🙄
Aynen umutlarım benim gülümsemekte
İnsanlardan uzak durma kısmı kolay gibi gözüksede seni bir şekilde bulması kolay olan, zor olan uzak durmak bir şekilde istemediğin ot yanında biter misali
O zoru da başarıyorum artık bence yani bana göre 😂
Ne kadar karmaşa var cümlende eminmisin?🤭
Biliyorum karmaşa olarak yazdım eminim olmaya çalışıyorum 🤭
Hadi bunada gülümseyelim 🤭
Bunuda buraya bıraktım iftardan sonra dinlersin kara gecelerin aydınlık olsun
https://www.youtube.com/watch?v=ZM75rHAUVRM
Şimdi açtım iftar dan sonra da dinlerim teşekkür ederim:))
Rica ederim
Bunu şimdi dinleme mecburen yeniden atmak zorunda kaldım iftardan sonra 🤭
https://www.youtube.com/watch?v=sWtiVxlP3N0
Bunu da açtım şimdi ama🤭🤭
Gıcıklık bu yaptığın 🤭 açma demiştim 😅
Şaka yaptım açmadım 😂
sana inanıyorum iftardan sonra bir yorum düşersin buraya🤭
😄 tamam iftardan sonra şarkıyi değerlendirme yapıcam
Anlaştık 😅
Güzel şarkı şu an açtim dinliyorum. :))
Teşekkür ederim
Bir fesleğen olsun sesin
Karşılık olarak bir şarkı atarsan bende dinleyebilirim 🤭
https://youtu.be/O4fSunV2CP4
Bu da benden gelsin :)
Gül güzeli tılsımını kaybetme
Kahrolsun değer bilmeyen eller !
İyi akşamlar kenini güldürmeyi unutma
https://youtu.be/aH12cbtEL6s
Onun videosu güzel değilmiş bu daha iyi
Bir kez daha dinledim bu atışmaya döner ve ben kazanırım 🤭 Leman sam zor rakip
https://www.youtube.com/watch?v=TTB4whFlVyc
Sen mi kazanırsin neden 🤔
Beni kıramayacağından olabilr mi 🤭
Seni niye kiramayayim tanidigim birisin demi 😂
Yok tanımadığın biriyim 🤭
Bu şarkıyı biliyorum ama kazamazsın
https://youtu.be/QJO02aPJ8N4
Buda var 🤭
Bizde de var 🤭
https://www.youtube.com/watch?v=zyfcALMol5I
Bu şarkı 🙈 lisede çok dinlerdim biri Facebook adresime atmış hesabını silmisti kimdi bulamadim
Bu şarkıyla ben kazandım
lisesnin popüler kızı olmak kolay değildi tabi 🤭
Aa nerden biliyorsun bunu 😂
sen benim kim olduğumu bilmiyorsun demek 🤣
Bilmiyorum 🤣🤣 haydii söyleeee
Lisede o şarkıyı atan bendim 😂
Atma şakir 😂😂 o zman ben buraya üye bile değildim
ben sana buraya üyeydin demedim sarkıyı atan bendim tipsizdim bakmıyordun bana 😂
Şarkıyı attım hemen kapadım hesabı
🤣 bu emoje sadece bir kişiye ait değil ben vuslat değilim o sanıyorsan söylimde
He biliyorum sen kimsin toz taneleri 😂🤣
yakalandık 🤣
İyim sen olduğunu en başından beri biliyordum 😂 su yazarken paragraf şeklinden anlıyorum
Sen nasılsın
Bence çok zekisin ben bile anlamadım ben olduğumu 🤣
Bende iyiyim ne olsun aynı şeyler hayat yaşam devam nereye kadarsa 😂
Sen bile anlamazken sen olduğunu ben anlarım balonlarim nerde uçan 😂
İyi bakalım iyi olda
🎈
yine uçtu kaçtı 🏃♂️
sende iyi olcan öyle tek iyi olmak yok al balonu gel 🤣
Aldim balonu dur tuttum 🎈
İyim ya bence çok daha 😂
Hadi balonları bıraklım sonra peşinden koşalim çoçukken yapamadık şimdi yapalım
gerçi babano az bebek aldırmadın 🤣
Tamam bırak hadi bakalım kim daha hızlı koşuyor 😂😂
Oo hepsi ameliyat li oldu o bebeklerin
sen okulda çok hızlı konuşuyordun ama yaşlandın şimdi bilemiyorum aynı şekil koşarmısın 🤣
Hepsinin kolunu bacagını kopardın annen dövünce sonra niye dövdü 🤣
Şimdi ben de bilmiyorum ama koşarım 😂😂
Yok kol bacan kırmadım direk karınlarını kesiyordum ivinde ne var böbrek dalak ameliyat bildiğin yapardım 🤣🤣
lisedeki gibi olmaz popüler kız koşarmış 🤣
agaça tırmandan belliydi senin haylaz olacağın bebekleri karnını kesiyor 🤣🤣
Lisede haylazdim 😂🤣 sonradan uslu oldum ben. Demin birşey dedim hanii😂
Bekle 5 kere kapıyı çalan benim anlarsın 🤣
😂🤣5 kere tamam anlarım
Şimdi beğeni attığın mi 🤔
Cevap
17Cevap
Yok gadadi belki insanın işi vardır. O yüzden yazarım.
Takıntım yok. Böyle şeylere takılmayı da gereksiz görüyorum ama hep de tek taraflı olmamalı. son karikatüre koptum bu arada :D :D
😂 kadınların düşüncesi ders vermek iken erkekler ödül olarak görüyor
Yazan son kişi bensem eğer, kafaya takarım tabii. Yazmasını beklerim. Yazmıyorsa da zorlamanın bir anlamı yok. Kendi bilir.
Yazmam. O yazmıyorsa ben de yazmayabilirim demek ki
Bazen oyle oluyo bence herzaman oyle yaparim ya o kesinlikle atmadan atmam
O konuda takıntılı değilim. Ama umursanmadığımı hissedersem onurumla uzak durmayı tercih ederim.
Devamli olarak atmam. biraz heves olmali yoksa ugrasmam zaten
İlk mesajı yazan olmadım hiç yani ego falan değil sadece yapamıyorum elimde değil.
Öyle bir takintim olsaydi belki Şu an daha rahat ederdim
Karşımdaki insan geç yazıyorsa ilk o atsın gibi yazmam
Böyle bir takıntım yok, yazmak istiyorsam yazarım..
Hayır içimden geldiği an yazarım
Onu bunu bırak şimdi yumurtanın sperme koştuğu nerde görülmüş
evet var boncuğum bu arada bil bakalım ben kimim
Pınar mi🤗
evet balım <3
Nerelerdeydin sen tatliş ♥️
bir süreliğine köy kızı olmuştum ahahahah <3
o yazmazsa yazması sağlanır 😂
O nasıl olacak 😂
istersek olur💪
Eğer küstüysek ilk o yazmalı. Çünkü ben birine küstüysem bilin ki karşı taraf haksız. Ayrıca kendi yazmazsa ben ömrüm boyunca hiç yazmam ona.
Geç kaldın olmadan yazın yoksa yazacak fırsatınız olmaz :)
Yok ya öyle takıntım yazıyorum bir anda
Birazcık var 😂
😂😂
Yok. İstiyorsam yazarım
Asla öyle bir takıntım yok
o sevmeden ben sevmem kanka😂😂
Yok öyle takıntılarım🙄
Yok canım istiyorsa atarım
Hayır yok takıntım
Yazarım vallahi çatlatabilirim bile 😂
Hayır yazmak istediğimde yazıyorum
Yok öyle takıntım. Yazmak istiyorsam yazarım.
yoktur öyle zaman kayıplarım )
Direk yazarım ben. Naz yapmam 🙈😁
hayır..
yeter ki istim :)
Öyle aptal takıntılara daha çok kızlar giriyor
Oluyor ama ben umursamıyorum
yook canım direk yürürüm
Maalesef var. Fazlasıyla gururluyum
Evet var 😅
Duruma göre değişir.
evet var
Yok.
var valla
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?