Nişanlımı komşumla aldattım şimdi ne yapacağım?

selamlar kızlar, ben yalnız yaşıyorum ve 7 aylık nişanlıyım. malum hepimiz evdeyiz ve bu süre içerisinde internette gördüğüm yeni tarifleri denemeyi çok seviyorum fakat yalnız yaşadığım için bunların çoğu kalıyor bundan dolayı da ben de yaptıklarımı komşuya götürmeye başladım. karşı komşum 23 yaşında bir üniversite öğrencisi. o da yalnız yaşıyor. koronadan önce evine gelen bazı kişiler olurdu fakat belirli bir süredir kimsenin geldiğini görmedim ona. bir iki defa asansörde denk gelmemiz dışında pek bir muhabbetimiz yoktu ta ki ben bu yemekleri götürene kadar. ilk seferinde evine davet etti teşekkürler dedim malum hastalık var gelmeyeyim. o da ısrar etti zaten ne zamandır evdeyiz bir şey olmaz hem kahve de içeriz fal bakarım ben çok iyi fal bakıyorum dedi. ben de ısrarlara dayanamayıp kabul ettim. o gün bir yakınlaşma olmadı gerçekten dediği gibi sohbet muhabbet kahve fal filan. sonra ikinci götürdüğüm vakit yine çağırdı ben de gittim hoş sohbet biri çünkü. ardından bir yakınlaştık ve olanlar oldu. kendimi çok kötü hissediyorum bunu nişanlıma nasıl yaptım kendime çok kızıyorum. nişanlıma söylemeli miyim? onu çok seviyorum ama ona bunu söyleme fikri beni çok korkutuyor. aşırı kıskanç birisi ve biraz da maço. silahı falan da var ya beni vurursa. söylesem olmaz söylemesem de olmaz. iki ucu boklu değnek arkadaşlar çıkamıyorum içinden lütfen yardım edin. söylemesem de kendi kendimi yiyorum. o an yaşanırken keyifliydi fakat sonrasında pişmanlığı daha ağır bastı. düşünmeden hareket ettim dürtülerimle. nolur yardım edin bana bir zarar gelmeden nasıl atlatırım bunu?
Güncellemeler
+1 yıl
teşekkürler arkadaşlar nişanlıma her şeyi anlatma kararı aldım ne olacaksa olsun. yaptığım şeyi hak etmedi ve bilmeli bunu ben de onu hak etmiyorum bu yüzden ne yaşanacaksa yaşansın affetmesini de beklemiyorum o affetse bile ben kendimi affedemem. artık yorum yapmanıza gerek yok düşüncesini bildiren herkese teşekkürler
Nişanlımı komşumla aldattım şimdi ne yapacağım?
Cevapla