Sevdiğiniz insanı bir çiçeğe benzetecek olsaydınız, bu hangisi olurdu?

Günaydın değerli KScanlar. <3

Mevlam, hakkınızda hayırlı olanı gönlünüze razı eylesin, gönlünüzden geçeni de hakkınızda hayırlı eylesin inşallah. <3

İnsan sevdiğini güzel şeylere benzetmeyi sever. Çünkü bazen hislerini rahat bir şekilde dile getiremez. Bazıları bu konuda çekinir. Kimi bir çiçeğe benzetir kimi de anlamlı sözlere. Kimi gamzesinde ki çukura gömülmek ister sevgisini tarif edebilmek için, kimi de esen seher yeline mahkum olup süzüldüğünü tarif eder. Aşk, benzetilen güzel hislerle süslenir. Benim açımdan papatya gibidir sevilen. İnsan papatya gibi sevmeli, papatya ya benzetmeli diye düşünüyorum. Çünkü herkes seviyor sevmiyor diye yıpratıyor sevdiğini. Hâlbuki ki sonunda hangi yaprak kalırsa kalsın o senin papatyandır. Neden onun canını yakıyorsun ki?

Siz hangi çiçeğe benzetirdiniz sevdiğinizi?

Sevdiğiniz insanı bir çiçeğe benzetecek olsaydınız, bu hangisi olurdu?
#BozkurtBakışlıReis
Sevdiğiniz insanı bir çiçeğe benzetecek olsaydınız, bu hangisi olurdu?
Cevapla