AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
194Cevap
zamanla geçer, süreç zor yaşadıkların zor bu kadar zorluğun arasında bir mucize bekleme hemen geçecek birşey değil.
bence sen o adamdan kurtulunca baya rahatlayacasin diye düşünüyorum ve ailen yanında sonuçta atlatmak bir nebze daha kolay olabilir
Vay arkadaş ya yazık cidden çok yazık insan sevdiği kıza bunu yapar mı lan daha taze gelinsin babana söyle korkma korktukca daha kötü olur
Boşanmak farz olmuş fakat sana bir tavsiye vereyim darp raporu, konuşmalar vs. gibi elinde delil olabilecek ne varsa hayatın boyunca sakla
Canından oluyoken hala millet ne der diye düşünüyosunuz ya pes şükret ki kurtulmuşsun elalem ne der diye gelmedim ben bu dünya ya geçmiş olsun herkes kendi hayatına bir dönsün baksın
Ayrilik surecinde bos bos evde durma. Calis isine gucune bak, ugraslar bul kendine.
4sene de bir insandaki siddeti nasil goremezsin, umarim yasadiklarin ders olmustur..
Sevgiliyken bu gibi şeyler yapmadı mi sana. ya da sözlü şiddet olmadı mi aranızda
Hayır hiç olmadi
Peki nasıl olduda böyle biri oldu. Kavga ederken çocuğun ailesine küfür ettin mi ya da şahsına küfür ettin mi. Hakaret ağzından çıktı mi. Son sorumda şu ailen bu çocuğu başta istedimi
Hayır ben argo kelime çok fazla kullanan insan değilim ailem aradığı için beni Öldürür gibi döverken dediğim tek şey adam dağılmışsın dedim. Istiyerek verdi ailem de çok seviyordu onu
Birincisi senin aileni senin evine bırakmaması çok ayıp senin ailen onunda ailesi sayılır. Böyle bir şey yapması yanlış ikincisi senin ona herhangi bir yanlışın olmamış gibi görünüyor seni öldüresiye dövecek neden yok.
Babam beni arayıp nasılsın kuzum gelip girmiyorsun baban seni özledi dedi diye dövdü babam kimmiş beni özlücek
Şimdi ben boşan falan diyemem çünkü eşin sonuçta burdaki ergenlere bakma onlar bir evlilik nasıl sürer anlamazlar eve ekmek götürmemişler. Sana ne boşan diyebilirdim nede boşanma diyebilirim. Tek söz ailende sadece üzücü olmuş yani ne emeklerle seni evlendirmisler var böyle biri karşına çıkmış. 4 yıl içinde nasıl birşey anlamadın ya da o nasıl birşey yapmamısta evlenince oldu ilginç gerçekten üzücü durum
Lütfen beni yanlış anlamayın. Böylesi bir olayın sebebi olmaz. Olmamalı.
Sen ona ne yaptın, hakaretmi ettin diyorsun. Farzetki kavga sırasında hakaret etti. Adam vücudunda morluklar olacak kadar dövmüş.
Yarın öbür gün kontrolü kaybedip öldürebilir bile.
Haklı veya haksız olması fark etmez. Bir kere dövüp bu işi sonlandırmayacak.
Ayrıl diyen ergenler doğruyu söylüyor.
Hiçbir baba kızını elin iti dövsün diye evlendirmiyor.
@isimdegilcisim herşeye maydonoz olmamak lazım bak kadın diyor ki 4 yıl boyunca bir kötülüğünü görmedim. Yarın öbürgün bu ikisi barışırlar etrafındaki kişilere suçlu olarak görürler. Ben senin yaşın kadar kadın tanıdım ve bugüne kadar ne istediklerini anlamış değilim. Anlık sinirle böyle konuşan var 1 ay sonra kocasına koşan var herşeye maydonoz olmayın. Bak kadir vardı haberleri izledin mi bir kadını kurtarmak için hayatını çocuk bitirdi kadın ne yaptı ifadesinde dediki benle kocam kavga etmiyorduk kendisi geldi bulaştı bize. Demek istediğim kadınları anlayamazsın yaptığın yardımdan bir gün pişman olursun hayat bu işte. Entellektuel sözlere gerek yok. Benim umrumda bile değil ne yapacakları ben sadece mantıklı şekilde adamı yaptığı yanlış diyorum. Gerisi kadına ailesine kalmış bize düşmez hüküm vermek.
Kadir olayının iç yüzünü bilmem, umrumdada değil ama söylediğim şey çok açık.
Tabiki Soruyu yazan, barışır barışmaz onun bileceği iş.
Yeni evlenmiş bir kadın vücudunun 3-4 yeri morarana kadar dayak yemişse kocasından, evli kaldığı sürece daha çok dayak yer.
Daha 20 yaşında gencecik kız.
Maydanoz olmak gerekiyorsa birileri olmalı
@isimdegilcisim biz burda mantıklı şekilde adamın yaptığı yanlış dedik. Artık karar ailesine ve 21 yaşındaki kıza düşmüş.
Kesinlikle
" seni öldüresiye dövecek neden yok " demişsiniz fakat böyle bir şeyin nedeni mi olur lütfen ya.
@isimdegilcisim 👏👏
@Konijiva boşandım
Milleti boşver. G... e tekmeyi koy ver gitsin. Evlendiğin erkek müsbettesi adam değil!
Ya nasıl bir trajik durum? Bu kadar erken boşanacağını hiç tahmin etmedin mi? 4 yılda ne yaptın sen?
Allah yardımcın olsun canım umarım tez zamanda atlatırsın bu günleri :)
Bir kadına el kaldırmak ne adamlığa sığar ne se insanlığa. İyi yapmışsın helal olsun.
Psikoloğa görünmelisin senin yaptığın değil onun yaptığı ayıp kendinden utanma 4 senedir böyle tanımıyordun sen onu
bırak o namussuzu karısını döven adam mı? onu ben bir göreceğim varya ahh
Şerefsiz kanı bozuk bunları kafasıdan asıcaksın halkın içinde ibretlik
Ailenin rizasi varmiydi evlenirken? Elalem ne deri bosver herkesin basina gelebilir sen burda cogunun yapti gibi zevkini nikahsiz birliktelik yasamamissin rezil rezil isler yapmsmussin daha cok gencsin kimler cikar karsina birak gitsin
Ben yasadim aynisini bide benim ailem köydeydi dedikodu felan ama defalarca sans verdim eve gidiyordum ayni insandi degisen bisey olmuyordu Şu an yaklasik 1yildir bosanma davam devam ediyor hem benim bitane cocugum var ama alistim Şu an dusunuyorum ben nasil bu kadar katlandim o insana uzuntuden bir kemik olmustum Şu an cok mutluyum valla iyiki kurtuldum diyorum
Bu şekilde tek taraflı dinleyince sen meleksin eşin ise şeytan. Onu dinlesek kim bilir senin nelerini anlatacak. Senin hiç mi suçun yok? Bu adam kötüydü de 4 yıldır göremedin mi
Boşuna dövmemiştir.
Özgür bir ülkede yaşıyoruz kimse kimseye karışamaz boşanmak doğru bir karar 👍
Siz baya yıpratmışsınız kendinizi belki böylesi daha hayırlı
Sevgisi yalanmış demek ki, seven insan vurmaz ki. Boşan kuzum
Canım benim ya senin için çok üzüldüm.
Utanılıcak bir şey yapmadın, hasta biriyle evlenmişsin o yüzden..
Geçmiş olsun... çevrenin dedikleri umursanacak bir olay değil
evlenmemek için mantıklı sebep, Allah yardımcın olsun..
Nasıl hemen öyle bir duruma geldin sever ve aşk yaşamışsın nasıl kıyıyor sana
Babam da çok iyi bir insandı beni ve kardeşimi bir kere bile dövmemiş insan annemi döverdi içki içince zamanında anne babası ölünce bu daha da arttı eşinin böyle sorunları var mı
Şimdi maddi durumunuz yoksa misafir gelmesi doğru olmaz tabi. Ama ayrılman en doğrusu olmuş. Nasıl başlarsa öyle giderdi iyi yapmışsın. Bende denin durumundayım
Sen bu insanı 4 yılda tanıyamamışsın maalesef. Üzülme olan olmuş. Sadece kendine odaklan ve kötü düşünceleri bir kenara bırak. Zamanla unutursun. Güçlü olmalısın hiçbir dert kalıcı değildir
Hep bunlar toplum baskısı yüzünden. Kıza ilk önce niye evlenmedin kaldın diye baskı yapıp erkenden evlenmemiş sağlıyorlar, erkeklerde de aşırı para baskısı var. Erkekte mutlaka para olmalı baskısı. Bu da insanların psikolojisini olumsuz etkiliyor
1,5 ayda böyleyse ohooo, boşan kuzum doğacak çocuklarına yazık
Bence çekinmene gerek yok her insanın başına gelebilir elalem ne der lafindan düşüncesinden daha ağır bisey yok eğer elalemi düşünecek olursan kendi hayatını engellemiş olursun belki daha güzel bir hayatin başlangıcıdır.
Toparlarım diyeceksin ilk önce sonra arkadaşlarım ailem var onlar yanımda olur diyeceksin
Sizin aranızda saygı da yokmuş, sevgi de. Bugünden tezi yok bitirmelisin bu evliliği.
Polise şikayet et kardeşim böyle erkekler olunca kendimden utanıyorum
Geçmiş olsun, önce sakin mol dinlen ısonra geçecek
Umarım
Yaşın kaç ve hamilelik durumu söz konusu değil demi
21 yaşındayım hayır değil
Neden bu kadar erken evlendin
Çok iyi tanıdığımı sandım 4 sene de hiç kavgamız bagirmasi bile olmadi ciddiyete dökmek istedim sonrası olan bu
Çalışıyor musun okul ne alemde
5 senedir çalışıyorum ben fabrika da operatör olarak
Anladım, şehir aynı mı ikinizin de
Evet 15 dakka evlerimiz
Buna üzüldüm, hangi şehirdaim
Kurtuldun sevin en azından çocuk falan olmamış millet ne dere bakma gir işine çalış kendi hayatına bak kendimi meşgul edecek şeyler bul
Demekki onu tam tanıyamamışsın ya da sevgiliyken sana hiç vurdu muHemde evlilik çok farklı bişey herkes kendini belli ediyor Hem senden ele ne el ne der deme ayrıl çünkü o evlilik sağlıklı devam etmez
Boşanan utansın insan evlenir boşa nir buda kötülük yok bizim insanımıza fesatlik bitnez
4 senedir konuş 1.5 ayda ne mal olduğunu gör vay arkadaş
İmtihanın için çok üzgünüm. Geçmiş olsun. Allah kurtarsın ya çocuk olduktan yıllarını verdikten sonra olsaydı
4 senede hiç sözlü veya fiziki şiddet gösterdi mi merak ettim? Bence de ayrılın 🙂 daha ilk aydan böyle birşey yapan ileride seni öldürüp bir kenara atar. sen daha küçüksün hayatını karartmaya değmez çocuk da yok hazır en iyisi bosanman.
Kadına vurulmaz, olayları tek taraflı anlatmışsın. Senin de yediğin dayakta payın vardır. Burada evliliğin hakkında konuşmak boşan vs. demek bize düşmez. Büyük ihtimalle soru troll sorudur. Bir sürü insan ciddiye alığ cevaplamış
bence hiç geri vites yapmadan boşanmalısın. yazık olmuş daha 2 ay olmadan evlisin bu şekilde şiddete maruz kalıyorsun.
senin bir hatan suçun yok yolun başında fark edip erkenden ayrılmıssın en iyi olanı yapmksısın aşen sahip cık milleti boş ver
Oy cicim ayi betmeden sizin sevginiz bitmis brnce severek deyil bu sadece fizihe bakarak yspilan evlilik
21 yasinda evlenecek kadar koca meraklisi olursan boyle olur 4 yildir ye halt olduğunu gormedin mi? Hic acimiyorum size
Zor bir süreç. Üstelik severek evlendin. Acı bir durum. Ölmeyi mi bekledim boşanmak için. Hiç utanma. Aksine sevin, çocuk olmadan kurtulduğuna Allah yardımcın olsun 💐
Canım kıyamam sana.. Ailen senin arkandaysa hiç çekinme ve üzülme. Millet neler yaşıyor bir bilsen..
1.5 aylık evlisin ailen misafirliğemi geliyo aramazlar bile. inandırıcı değil
Bu nasıl bir erkek böyle ya.4 sene sevgili olmuşsunuz bide. yazıklar olsun
Gercekten üzücü bir durum ama istersen konusp dertlesip seni toparlarim
Evlenmeden farketmedin mi böyle olduğunu? Ayrilmakla iyi yapmışsın
Ben bir buçuk yıllık evliyim ve 9 buçuk aylık oğlum var çok mutluyuz birbirimizì çok seviyoruz birbirimize çok ağız 1 kere olsun el kaldırmadı birbirimize birsey olcak diye korkuyoruz kıyamamıyuz
Bosanmak en son asamadir ama siz sanirim o asamaya gelmissiniz. El alem ne der falan diye dusunme cunku neden bosandin dediklerinde verebilecek bir cevabin var utanacak olan sen degil o olsun 😉
hiç ama hic kim ne der diye düşünme Boşver Hayırlısı buymuş düşünme Boşan
Böyle bir heriften çocuğun olmadığı için şükret millet ne der diye barışma sonra çocuk yaparsan ve onunda hayatını karartırsın olabilir güzel şeyler yaşamamışsın ama zararın neresinden dönsen kar
4 sene beraber kal bişey yok evlenince nasıl biri olduğunu anla bu insana daha çok koyar sen kotu bişey yapmadın dik dur eğme başını senin durumundaki herkes senin gibi yapmalı
Boşan çocuk ta yok kapatılır kurtulduğuna şükredersin
Sakına üzülme sana vuracak kadar alçalmış bir insan evet aile önemlidir ona dediğim bişey yok ama o kafadan kaybetti sen kendi canını sıkma yaşıyorum ondan biliyorum
Gençler dini nikah kıyın yoksa böylesiyle bir ay sonra boşanıp ömür boyu nafaka mağduru olursunuz.
Ayrıl o pislikten sana daha olgun daha yakışıklı biri lazım.