AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
194Cevap
Çok çok geçmiş olsun bacım
Kimse ne der diye takma
Kimse senin acılarını cekmiyor
Allah yardımcın olsun ama bir yıl doldurmayınca kanunen boşanamazsın
Bir şey e çok sevin bence tabi eminsen ya çocuk olsaydı erken kurtulmuş sun
Şerefsizlik. Yazık be valla bir heyecanla neden evleniyorsun ki iyi tartmadan
4 yil olmus daha ne tanimasi
@Konijiva eksik tanımış ama
4 yilda tanimayan 10 yilda da tanimaz
@Konijiva br yerde eksiklik yapmışlar işte
Hiç kolay şey yaşamamışsın. Ama hiç mi anlamadın bunun böyle olduğunu
geçmiş düşünme geleceğe odaklan bence ve şu hastalık geçsin iş bak asla kimseye muhtaç olma eşin bile olsa güclü olki ezilme
Ailen niye gelmek istiyor onu anlamadım. Yeni evlenmişsiniz ailenin size gelmek istemesi tuhaf.
Adamın ailesi geliyor kadının ailesi niye gelmesin?
Adamın ailesi maddi destek sağlıyor. Parayı ptt ile gönderecek hali yok tabiki gelicek
@Çakma-Madara g. tğnle mi okuyorsun. Orda öyle birşey yazmıyor. Tekrar oku. Düzgün oku. Sonra cevapla
@AsdQwe93 sen de aynı. Düzgün oku.
Belki kadının ailesinin maddi durumu yoktur ve yardım edemiyodur. Her ne olursa olsun kendi ailesini kabul edip eşinin ailesini kabuk etmemesi edepsizlik, eşinin ailesini de kendi ailesi gibi görüp kendi ailesi gibi sevip kendi ailesi gibi saygı duyması lazim he illa ki gelmesinler diyorsa kendi ailesi de gelmiycek dışarda bir yerde parayı verip gidecek. Hem ne olursa olsun eşine şiddet uygulamak yerine düzgünce anlatabilirdi, evliliğin ilk aylarında gerçek yüzünü göstermesi çok daha iyi olmuş çocukları olduktan sonra olsaydi herşey daha zor olurdu.
@AsdQwe93 adamın ailesi geliyor yazmıyor kör. Adamın ailesi destek verdiği yazıyor. benim yorumuma herkes cevap yazmasın uğraşamam sizle
@pandahanimmm kendi ailesini kabul ettiği nerde yazıyor hangi cümlede lütfen bana göster
Sana söylemedim zaten @Çakma-Madara icin söyledim
@AsdQwe93 için yazdım ben. ya slkları
Kendi ailesi ile konusup onları kabul ediyor ama kadının ailesiyle konuşmasını kabul etmiyor kadın babasıyla konusunca dövuyor ne kötü birşey
@pandahanimmm kendi ailesini kabul edip eşinin Ailesini kabul etmedi diyorsun. Sen paragraf sorusu çözme sakın kesin yanlış çıkar
Kabul etmek sadece evde misafir etmek midir? Sonucta ailesiyle konuşmasını bile kabul etmiyor.
Burda ne okuduğunu Bile anlayan yok ne düşük seviyeli bir ortam
Ben düzgünce açıklama yapmaya çalışıyorum fakat sürekli sert çıkışıyorsun
Mala bakale mala. Gizli yazıp millete hakret ediyor mk un gvadı
@Çakma-Madara seni siber suçlara bildireyim de gör hakareti
@Çakma-Madara cahil
@pandahanimmm herkes evinde otursun sen olsan işsiz adamın ebivine gidermisin belki adamın sana hazırlicak yemeği yok. 1.5 aylık evli ailenin evine gidilmez bu ayıptır bilmiyorum örf ve adetten bir habersin galiba. Daha sonra bu evli çifti evine yemeğe davet edersin. Ama misafirliğe gidemezsin.
Lan git kralına bildir.
@Çakma-Madara sen bittin olum bittin
Ben aksi bisi söylemedim zaten kendi ailesi de kadının ailesi de gitmiycek demek istedim düzgün okursan anlarsin @Çakma-Madara
La yürü git değişik
@pandahanimmm siz 3. Şahıs olarak giriş yaptığınız için karıştı. Benim @AsdQwe93 e yazdığım cevaba karşılık yazdınız. Asswwe93 ün cvp ını okursanız anlarsınız
@pandahanimmm kabul etmek o manada söylediysen tamam Şimdi anladım sorun yok
@Çakma-Madara sen dur hele tüüü nuna konumunun çakma nikini silkim
Koççumuz oruç tutmuyon heralde burnumdan soluyorum üzerim seni
@Çakma-Madara sen şimdi oruç tutuyorum dedin ama küfür eden de sensin ilk. Mal ve gavad dedin nasıl oruç tutuyon
Niye insanlara cahil diyosun?
yanlış adamı seçmişsin koca diye ama şu an doğru olanı yapıyorsun. zararın neresinden dönülürse kardır senin durumun.
Kesinlikle boşanmalasın ayrıca asla ''insanlar ne der'' diye düşünme çünkü bu senin hür kararın ve herkesin buna saygı duyması gerekiyor.
Allah onun belasini versin pislik insan. Sen utanma millet ne der diye de umursama millet o dayaklari yemiyor sek yiyorsun senin nefesin kesiliyor onlarin degil onlarin bir sey demeye hakki yok. Burnundan fitil fitil getir
Çok geçmiş olsun şu an anne evinizde misiniz?
Evet ailemin yanındayım
Şimdiden şiddet varsa ilerisini düşünemiyorum.
Boşanmak en hayırlısı gibi duruyor.
Çocuk olmaması en büyük avantaj.
Kaç yaşındasın kardeşim?
Boşaninca rahat bırakacak mi seni?
21 yaşındayım ben bırakır mı rahat bilmiyorum manyak çünkü
Ah ah
Daha küçüksün be kardeşim. Neyse başa gelmiş artık.
Allah yardımcın olsun. Bu süreçte ailene cook görev düşüyor. Nerde yaşıyorsun
Izmirde
Tehdit vs olursa koruma talep et kesinlikle
Korumam var
Tamamdır var mı sizin için yapabileceğim bir şey?
Geçmiş olsun psikolojik destek almanı öneririm herkesin başına gelebilir metanetli olmak lazım
4 senede sana şiddet uygulayıp uygulamayacgini taniyamadin mi bu adamı? ya da sende sert erkeklerden hoşlanıp arkadaşım diye tabir edilen erkekle mi yuva kurdun?
Allah yardımcın olsun.
Milleti değil kendini düşün
Benim kızıma biri böyle yapıcak ona dünyayı dar ederim.
Bende benzer bir süreç yaşadım çok takılma iş olacağına varır
Senin hiçbir suçun yok bu konuda kendini üzme. 4 senede öyle bir şeyrefsizi tanımadın mı? Gerçek yüzünü mü gizledi napti da evlendin onunla?
Ah ciğerim çok üzüldüm günümüz evlilikleri çok boktan en temizi evlenme yalnız başına miss gibi yaşa öl kafana göre 😉 evliliğe karşıyız!
Lütfen üzme kendini zamana bırak düşünme böyle şeyleri şu an zaten adliyeler kapalı değil mi nasıl dava açacaksın?
Çevrende buna bir şey diyecek insanlar varsa çevrende olmasınlar bile
Bende ayno durumdayım çok benziyoruz yazar mısın bana
Allah ıslah eylesin ne diyim , zaman herşeyin ilacıdır dik dur
Polise suç duyurusunda bulundun mu en azından nezarethanede sopa atarlar anlar oda acıyı.
Tanımadan etmeden evlenirseniz boyle husran olur evliliğin
Erken evliliğin zararlarını anlatan bir özet.
Geçmiş olsun hanımefendi. Evlenmeden önce eşinizi neden tanımadınız?
Profesyonel birinden yardım almalısınız. Çok üzüldüm sizin adınıza 😔
Yasın genc yoluna bak
Sadece sevgi ile karın doymuyor işte paradız pulsuz adamlarla hayat geçmiyor
Toparlayamam diye korkuyorsun ama aslında tahmin ettiğinden daha kolay olacak.
Mesele ye bak başladığı gün bitmiş
ya bırak o toparlasın kendini sana ne oluyor
Olmedigin icin dua et ve basardigin icin gurur duy
İnsanı evlilikten soğutan sebepler...
4 yıl iyi pusuya yatmış adam.
Tanıyamamışsıj demekki. İyi yapmıssın sğkret
Erken yaştaki evliliklerin temel sorunudur.
Çok geçmiş olsun kardeşim
Yaşadığın bir travma. Ve destek almalısın uzmandan
talihsiz bir evlilik olmuş 🙄
Nolur bana bunun gerçek olmadığını söyle
Demek iyi tanıyamamışsınız birbirinizi
Niye evlendin iyce tanimadan
Durumuna çok. Üzüldüm. Umarım ailen arkanda durur
Geçmiş olsun. Allah sabır versin.
Göte bak sen iyi yapmışsin üzülme
Fobi edin ya da yeni bir başlangıç yap.
O yaşta evlenilir mi be
Sevdiğine nası böyle bişey yapıyor
Allah yardımcınız olsun
Ayrıl kurtul tek çare bu adam psikopat
Psikolojik destek al. Adam hastaymış
Ah aldinmi hic
ILK sevgilimdi evlendim almadım hiç
Yazik olmus size uzuldum durumuna
Hızla boşanırsınız inşallah
yol yakınken dön olum ya durduğun kabahat
Yardımcı olurum isterseniz manevi olarak
Erken yaşta evlenmişsin gez toz hayatını yaşa
Darp varsa ayrılmak normal
Severek evlenenler hep böyle
Severek evlenenler böyle değil. Burda genelde dertlileri görüyoruz. Binlerce evlilik arasından arızalı tipler çıkıyor maalesef. Görücü usulü olanlar daha da kötü olabilir. Olayı genellememek lazım.
Saçmalama ayrıl tabiki