AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
194Cevap
Senin evliliğinin ilk günleri cicim ayı değil s.ç. m ayı olmuş.. yazık etmişin kendine 4 senede tanıyamadığın için..
Üzgünüm ama birçok kadının istemeyeceği senaryo başına gelmiş kendini sana yanlış tanıtmış ilk başlarda. Evlendikten sonra da gerçek kişiliğine dönmüş umarım sonu hayırlı olur
Polise gidip şikayet etmekle başlamalısın şiddet var diye o evden eşyanı alıp çık mal erkeklerle evleniyorsunuz şiddet görüp tüm erkekler böyle böyle diye ağlıyorsunuz yazık
Kiz nerden bilebilirdi ki gerçek kişiliğini saklamış demekki
4 yıl az bir süre değil. Kız suçlu demiyorum tabi ki ama erken yaşta evlilik sonuçları kötü baştan arasında konuşmak lazım aile araya girip girmemesi meselesi. Aileler girince her zaman huzursuzluk oluyor anladığım kadarıyla
Allah Allah bu ne edepsizlik yahu, vallahi ilk önce erkek çocuklarına ahlâk ve evlilik dersi vermek lazım.
Büyük ihtimalle Soru trol , bu sayfada evliliğe karşı bir ön yargı oluşturuluyor, yasak, haram birliktelikler yani zina övülüyor
Bende aynı fikirdeyim, çok iyi evlilikler varken her zaman kötü olanlar lanse ediliyor.
Sen canini sıkma kuzum benim. Senin suçun sevmek olmuş. Bir daha asla görüşme o adamla ne olursa olsun. Malum burasi Türkiye dikkat et kendine sen dogrusunu yapmissin daha ilk aydan böyle yapan sonrasinda kim bilir ne yaparmis. Insanlar ne derse desin. Hayat senin hayatin bir kere geliyorsun dünyaya iyi yapmissin sen bosver. Allah yardımcın olsun. Umarım ailenle çok mutlu olursunuz. Biraz uzun oldu:)❤
Çevre ne der diye düşünme. Sen bu zor durumları yaşarken kim yanında? Mahalledeki komşu mu? Sen yaşıyorsun. Ve buna erkenden dur demezsen uzun yıllar daha yaşayacaksın. Yol yakınken ve henüz çocuk yokken kurtulmanda yarar var. Sevgi karın doyurmuyor. Eskidenmiş bir somun ekmek bir kuru soğanla mutlu olanlar. Kendi ayaklarının üzerinde dur, yere sağlam bas.
Kimse ne der diye asla düşünme ayrıl bir psikologdan yardım al her şey yoluna girer zamanla kendini suçlu hissetme kimsenin senin hakkında söz söylemeye şiddet uygulamaya hakkı yok
Bırak da o it oğlu it pişman olsun. Sen kötü bir şey yapmadın. Ama Burda dikkat etmen gereken bir şey var. Eşinden kendini sogut cirkinles igrencles kadın gibi olma erkek gibi davran senden soğusun öyle ayrıl. Onun da istediği olmuş olur. Yoksa kadın cinayeti görmek istemiyoruz 😞
Ayrılmakta evlilikte var yanlış bir sey yapmadın için rahat olsun
millet ne der onu bir geç millet görmüyo o şiddeti senin yaşadıklarını sen koca değil tam bir öküzle evlenmişsin hemen boşan kurtul
Ben her zaman şunu söylerim genç yaşta kendine güvenmek yalandır erken yaşta evlilik olmaz olsa da bir gün biter O yüzden genç yaşta hiçbir şey yaşamayın
Biraz zamana bırak bence, ne olursa olsun sana böyle davranmamalı, belki altında bir sebeb yatıyordur onu bulmayı dene geçerli bir sebeb değilse güzelce konuş aynısını yapmaya karar kılmışsa terk etmen mantıklı keşke bir uygulama olsada herkes böyle dengesiz kişileri ifşa etse yarın bir başkasının başına saracak.
Ne kadar üzücü böyle evliliklerin bir anda bitmesi, Allah sabır versin ve yardımcınız olsun. Dövmesine daha fazla göz yummayıp ayrılmanız mantıklı olmuş..
Millet ne der diye yaşarsan olan sana olur. Önce kendini düşünmelisin. Dönme o eve birdaha bence. Ayeıca kimseye hesap vermek zorunda değilsin. Zaten bu günlerde herkes kendi derdine düşmüş.
Ben şaşkinim birde konusarak evlenmissiniz ben daha hic evlenmedim bile. Yani birbirnizi hiç mi taniyamadiniz. Toplarsin dul kizlar daha cabuk koca buluyor
Hiç kolay değil ayrıl kelimesi lakin, bu şartlar ve yanındaki erkeğin durumları düşünceleri maalesef çok aşırı kötü. Sen bilirsin, ama ayrılmak olması gereken durum sanırım.
O hastalıklı insanı terket.
Benim başıma şiddet gelse ailem topluca gelir kan alırdı onlardan. Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın, yol yakinken boşan o ruh hastası ile omur geçer mi ya!
Muhtemelen işten çıkarıldığı için vs bunalıma girmiş tüm sinirini senden çıkarmış tabi bu affetmek için yeterli bir sebep değil kesinlikle boşan evlenmeden önce de böyle miydi bu adam
Sakin olunur önce bir karar verilmişse asla dönmemek lazım boşanacağım demişşen boşan çünkü geri dönersen daha kötü olabilir onun dışında hiç birsey olmamış gibi hayatına devam et
Yolun başında gördüğün için şükret çocuğun olmadığı için de şanslısın umarım cezasını bulur sen de yaşadığın her şeyi unutup yepyeni bir sayfa açarsın ❤️
İyi ki de boşanmışsın. Demek ki garantiye aldı seni. Sonuçta evlisiniz ve gerçek yüzünü göstermiş oldu. Sen ayrıldığın için mutlu olmalısın. Elbet o kişinin sende bıraktığı izlerde geçecektir. Sen sadece ilerisini düşün ve mutlu olmaya çalış. Bu korona günlerinde kendi kendine evde olarak destek çıkabilirsin. Bazen her şeyi kendimiz düzeltmek zorunda kalabiliyoruz. Bu süreçte sana huzur , mutluluk diliyorum 🍃
öncelikle şunu söyleyim kim ne derse desin umursama, o çileyi kimse çekmez evine bakamayıpta beni besleyecek adam bu eve girer diyen adamla zaten aynı evde yaşanmaz ayrıca 4 yıl birliktelikte hiçmi tanınmaz bir insan
Neden elalem ne der diye düşünüyosun? Sen hicbir sey yapmamissin ki rezil olması utanmasi gereken biri varsa o da o. Nasıl bir kadına el kaldırabilir. Şimdi sana bunu yapan ilerde cocugunuz olsa ona da aynisini yasatacaktir. Sen sadece onu taniyamamissin uzulmemryr ve toparlanmaya bak. Sonra da davanı aç ve boşan. Asla da yüz verme
Aslında bu duyguların şaşkınlığından dolayı. Hiç tahmin etmezdim sana böyle şeylerin olacağını. O haberler çok uzak gibi gelirdi. Ama değiller maalesef farkındalık bu biraz da. Kendini başka şeylere vermeni öneririm. İş, eğlence olabilir. Geçmişinle barış. Senin için bir tecrübe olmuş. Gelecekteki çocuklarına öğüt verirsin böylece:) Dünyanın sonu değil. Daha çok gençsin hem
Dayak mı? 1 tokat dahi atsa bırak o adamı.. Ki seni ne biçim dövmüş. Elalem ne der diye düşündüğüne göre küçük biyerde oturuyorsun galiba. Kasaba ilçe felan mı? Elalem acıkıncaya konuşur. Ne derse desin. Hayatına bak. Yemeğini ye susma utanma. Kafanı yukarı kaldır ve asla indirme. Sen yanlış bişiy yapmadın ki. Asıl o utansın.. Özele yazabilirsin bu konuyu
Allah kimsenin başına vermesin gerçekten yaşadıkların zor. Senin adına çok üzüldüm. Ailen destekçi oluyorsa hiç korkma. Başka da diyecek bir şey bulamadım. Allah yardımcın olsun
Abla hiç çekinme böyle şeylerden ailen seni her türlü kabul eder kötü bir şey düşünmezler açıklamanın yaparsan. Ama milletin ağzı torba değil ki büzesin. O yüzden kimin ne dediğine pek, takılma. Öyle bir adamla ayrıldığın için de kendini kötü hissetme. Zararın neresinden dönsen kardır. Çocuğunuz falan olmadan bitir işi o da zarar görmesin. Bize kendi ayakları üstünde durabilen kadınlar lazım 💪❤️
Millet ne der mi? Millet ayrildigin icin bir suru şey der evet ama sana dayak atan kocana agzini bile acamaz. Bu kadar aciz korkak cahil insanlarin diyeceklerinden mi korkuyorsun? Milleti degil kendini düşün seni senden baska kimse dusunmezde anlamazda karar verecek olan sensin.
Ve ayrilmadan önce birbirini seven insanlarin evlenmesi ne kadar normalse, anlaşamayan insanlarin ayrilmasi da o kadar normaldir psikolojisinde ol bunu kabul et ve kendini gayet normal bir sey yaptigina inandirip kendini bu sekilde savun
Canım daha çok gençsin ilk günlerde bunu yapan biri düzelmez o yüzden ayrılmak senin için en doğrusu. Neden utandığını da hiç anlamadım kimse boşanmak için evlenmez boşanıyorsa mutlaka bir sebebi vardır. Yaşın çok genç kendini geliştirip kendi ayaklarının üzerinde durmaya bak. Kendi ayaklarının üzerinde durduktan sonra hayatına yeni birini alırsın ve çokta mutlu olursun inşallah.
Harbi insanlar cins cins ya
Matruska gibi içlerinden türlü türlü farklı yanları cıkıyor
Yaşadığın şey çok üzücü
Ama daha beteri olmadan kurtulmana çok sevindim
Allah yolunu bahtını açık etsin
Öncelikle duruma çok üzüldüm ama bu şartlar altında kendini toparlayıp hayata devam etmekten başka çaren yok. Bunu kendine bir ders olarak gör ve hayatı akışına bırak
Neden aileniz destek olmuyor peki size? Bazı insanlar kızlarına destek olmaz, ama oğlan çocuklarına ve onların eşine destek olur maddi manevi. O tip bir yapıları mı var? Ben olsam bende üzülürdüm yani. Zaten işsizim, neden destek olmuyor ailen derdim karıma.
Kocanız şerefsizmiş kimsenin ne diyeceğine bakmayın bu sizin hayatınız yanlış bir kişinin darmadağın etmesine izin vermeyin eğer bir koca seviyor ve değer veriyor ise asla eşine el kaldırmaz. Kendinizi üzmeyin onun yanında mutlu musunuz? Ailen ile daha mutlu olacağınıza eminimdir bence hiçbirşeyi kafaya takmayın siz iyi olmaya çalışın.
Kim ne derse desin siz kendinize iyi geleni yapın.
evliliğin kısa sürdüğü için çabuk atlatırsın. tanıdığım bir bayan arkadaşım 13 yıl evlilikten sonra boşandı. o biraz zorlandı. kolay değil 13 yıl. sen çabuk atlatırsın.
Ay başlıycam milletin lafına boşa ya ne uğraşıyosun
Boyle serefsizden kurtuldugun icin zil takip oyna ne uzulmesi ya
Boşanmakta iyi yaptın kimsenin semi yüzmeye hakkı yok ve biraz zamana bırak güzel şeyler düşün çok ta büyütme beterin beteri vardır :(
Ya çok kötü olmuş Allah sabır dayanma gücü versin dua etmekten başka hiç bişey diyemiycem ama şu an içime bir öküz oturdu inşallah böyle şeyler yaşamam cok üzücü bir durum
bu tür süreçlerde artık anlaşmalı boşanmanı tavsiye ederim... çünkü çekişmelide her tür iftira vs olacaktır...
Millet ne der kokusu gördüğün şiddetten daha mı ağır basacak? Kim ne derse desin buna tahammül etmemen lazım.
Kaç kurtar kendini millet ne der diye düşünme, normal sevgilinden ayrılmış gibi olursun zaten tek fark resmi imza atmışsın.
Sen milletin nedediğine bakmayacaksın aklın ahlakın nediyor ona bakıcasın.
Bir psikoloğa gidebilicek durumun var mı?
İnsanlar ne der diye yaşarsan onların düşüncelerinin kölesi olursun. Kendine güven biraz. Doğru olanı yaptın. Başın dik olsun
1 ayda ne mal olduğu ortaya çıknan bir adamı tanımamak senin körlüğünle alakalı. Psikopatlara aşık olmaltan vazgeçin
Canim en doğrusunu yapmssin inan bana sen onun kölesi degilsin seni eşya gibi duvara vuramaz. Böyle hissettme daha 21 yasinda çok gencsin dogru insani bulacaksin elbet ve artik maddi durumu daha ii birisini bul bulacaksan. Lütfen kizlar bol bol zaman gecirin sevgili iken sonra evlilige adim atin gerçek yuzunu görmeden yapmayin
Bu durum profesyonel yardım alman gereken bir durum. Buradaki kişilerin mesnetsiz yorumları ile bir yere varamazsın. Sabır ve sağlık diliyorum.
Süreci yaşamadım efendim ama 21 yaş evlilik için sizce de erken değil mi
Millet ne der diye dayakmı yiyeceksin mahkeneye gidip gelişlerinde anlarlar hak verirler
Ileri de boşansan yine konuşacak olan konuşur. Çile çekeceğine konuşup dursun birileri boşver.
Bitsin artık kadına şiddet ya bu nedir arkadaş. Erkeksiniz işten çıkarıldınız diye karınızı mı dövmeniz lazım karaktersiz insanlar.
Sen en doğrusunu yapmışsın annenin babanın yanına dönmüşsün bunda utanılacak bir şey yok sana şiddet uygulayan kişi utansın
Yanlış adamla evlenmişsin bir hata olarak hepimizde hata yapıyoruz hiçbir şeyden çekinme sonuna kadar haklısın
gencecik kızsın hiçbir şeyden çekinme. o şeref yoksunundan aldığın tazminatla kuracağın hayatı düşün. önünde çok güzel bir hayat var
Çok üzüldüm allah yardımcın olsun canım. 4 sene diyosun hiç mi gerçek yüzünü göstermedi? veya sen ilerde değişir mi dedin? Mesela sevgiliyken sinirlimiydi sakin miydi? Hakaret edip vurur muydu kişilik olarak nasıldı
Ayrıl elalemi düşünme onlar her zamn konuşur zaten bir şekilde bu senin hayatın kimseye laf düşmez zaten bu evliliğin sürdürülebilir yani kalmamış
Ah bebeğim ah güzelim ne aceleniz var bu yaşta evleniyorsunuz neyse zararın neresinden dönersen dön kar demişler ortada çocuk vs yok büyük ihtimalle bununla çok geçmiş olsun
Allahından bulsun hayvan herif. Seni tebrik ediyorum böyle zor bir kararı gerçekleştirdigin iicn 👏🏻👏🏻👏🏻
4 sene boyunca tanıyamamışsın demekki gerçek yüzünü iyi şaklamış. Allah yardımcın olsun zor bir durum. Hakkında hayırlısı olur inşallah
evlenirken bize mi sordun? öyle azıp azıp uçkurunuzun zevki için evlenirseniz böyle olur, sokaktan geçen adamla, kadınla evleniyorsunuz ruhunu bile bilmediginiz insanlarla, hepiniz manyaksınız ve müstahaksınız oyuncak ettiniz herşeyi
Guzel kardeşim hakkında en doğru karar ayrılman olucak böyle bırınle ilerde daha çok mutsuz ve şiddete maruz kalırsın