AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
Görücü usulü mü evlendin sen
Hayır
Bir birinizi tanıyıp evlendiniz ama bu durum sorun oldu ilginç
Evlenince kapandım. Kapanmayı istediğim de hiç engel de olmamıştı nasıl istersen öyle yap demişti
Sonradan ne oldu ailesiyle ilgili bir sorun sıkıntı mı oldu. Yoksa çevresiyle alakalı mı? Bu konu da zıtlaşıyor seninle
Bilmiyorum işte birden açılmanı istiyorum falan dedi kavga ettik
Doldurulmuş olabilir. Bir anda doksan derece insan değişemez.
Ya bayadır evdeyiz ya kafayı mı yedi acaba diye düşünmedim değil
Bak nasıl biri olduğunu bilmiyorum nasıl fiziğin olduğunu dahi bilmiyorum. Kapalı olduğunu belirtmişsin. bir tek bilgim o var şu an. Eşin senden soğuma nedeni sadece kapalı olman mı o kafama yatmadı. Benim nedense. Bu kapalı oluşun dışında başka sorununuz var mı?
Hayır ya sorunumuz yoktu pek öyle. Sadece dağınıklık ve düzen konusunda tartışırdık ufak şeyler yani
Anlıyorum bu kapalı olma konusunu da yeni sorun etmeye başladı o zaman. Sana neden açılman gerektiğine ikna etmeye çalışıyor sebepleri veya bahaneleri neler dinleme fırsatın oldu mu ya da o anlattı mı yoksa sadece bunu dayatma olarak mı söylüyor sana.
Açılmanı istiyorum dedi sadece neden dedim işte öyle istiyorum dedi. Evde zaten açığım dışarda ne gerek dedim. Sonra kavga ettik zaten
Tuhaf cidden gerçekçi bahanesi bile yok arkasına sığınabildiği bence. Yanlış anlama ama bu konunu yüzünden boşanma konusu en son aklına gelsin bence. Sonuçta bir yuva kolay kurulmuyor. Birde uzun bir evliliğim var diyorsun sende daha iyi bilirsin durumu söylememe dahi gerek kalmadı. Sen eğer kapalı kalmaya devam etmek istiyorsan bence ne söylerse söylesin aldırış etmemelisin pes edecektir. Çünkü bunu dayatacak sağlam bir bahanesi yok gibime geliyor. Ne diyeyim üzüldüm.
Sabahtan beri farklı odalardayız. Yemekte yapmadım herkes kendi yapıyor her şeyini. O gelip özür dilemeden ne yanına giderim ne konuşurum. Saçma salak sebeplerden aramızı bozdu.
Cidden bu olayı gereksiz büyütüp kavga nedeni yapmış umarım en kısa sürede özürü diler senden
ve bu konuyu kapatırsınız. Boşanma düşüncelerini şuanlık aklına bile getirme bence
Bilmiyorum bakalım belki vazgeçer bu düşünceden
Umarım vazgeçer şu gereksiz düşüncesinden. Tartıştığın biriyle aynı evde durmakta bayıyordur şu an seni. Neyse senin için iyi olur umarım ileri süreç
Baya bayıyor hemde. Odaya tıkıldım kaldım sıkıldımm
Öyle bir zamanda tartışmışsınız Allah sabır versin kardeş sana
Amin amin
Eşin sana saygı duymalı
Eşini dinlemen daha mantıklı değil mi?
Neden dinleyeceğim onu ya ben açılmak istemiyorum
Çocuğun yoksa boşan
Çocuğum yok. Öyle hemen çocuk yapacak kadar aklımı yitirmedim çok şükür
O zaman boşan daha gençsin benim gibi dul ya da bakire olmayan bayan arayan çok kişi var evlenmek için. 1 ay beklemezsin
Açıl tabi ki. Ne tesettürü ya. 21. yy. 2020 olmuş.
Ee 21. yy olmuşsa yani?
Sizin beyninizin olmadığına çok üzülüyorum
@sonlahmacunbukucu Banada yorum yaptın. Ulan lahmacun beyinli , İlk başta Aydın düşünce nedir. Onu Öğren. ergen seni. Herkese laf atıyor YOBAZ seni
@Komünist_Dmitriy Ben her zaman haklı olduğum yerde konuşurum, yobazlık değil bu at gözüyle bakmayın etrafa. Allah'ın emrine karşı çıkamazsın. Bir erkek açıl diyorsa açılmak zorunda değil.
@sonlahmacunbukucu Ben Ateist biryim dostum. Allah diye bişry oyktur . Öyüzden kimse uyduruk allahın dediğini yapmak zorunda değildir. Bu aydın bir düşüncedir. Nasıl sen sevdiğin birine sigara içse bile kötü dersen buda aynı şeydir. Baskı şarttır. Çünkü İnsanların yobaz olmasını istemiyorsun. Hemde neden bu kadar zoruna gitti. Buda benim düşüncem. İnsanları eleştirmeden önce. Saygı duymasını öğren sonra bize Nutuk çek. Anladınmı dostum? Ha Eğer din konusunda tartışamk istiyorsan özelden yaz. Sana 2 dk islamı çürütem Ateist ol
Allah ıslah etsin seni. Önce sen başkalarının düşüncesine saygı duymasını öğren. Düşüncene asla ve asla katılmıyorum. Bana da dostum deme lütfen. Umarım bir gün doğru yolu bulursun, düşüncelerini herkes kabul etmek zorunda değil bunu da o küçük kafana yerleştir:)
@sonlahmacunbukucu Boş konuşma. Olmayan bir varlık beni temsil edemez birşey yapamazda. Sana öylesine dostum diyorum. Yoksa Yobazı savunan adam benim dostum nede kardeşim olamaz. Sende ilk başta git dinini iyicene araştır. İnsanlara düşüncesinden ötürür laf atmamayı öğrenmelisin ergen. Sende olmayan beynine sokamayacagın için. Öyüzden içgüfünle toplumsal psikolojinle hareket etmeye devam et
O kadar çok fikirsizsin ve kelime dağarcığında sadece "yobaz"kelimesi var ki. Yobaz'ın anlamını bilmiyorsan söyleyeyim:Din konusunda başkalarına baskı yapan biri demektir. Ve ben burda baskı yapmıyorum. Asıl Allah'ın yok olmadığını söyleyip düşüncelerini kabul ettirmeye çalışan kişi sensin. Bana bahşedilen bir beynim var ve kullanabiliyorum bu yorumları yazabildiğim için."Bana bir şey yapamaz" dedin. Ve seni her anında gören kişinin o olduğunu bilmiyorsun. Keşke cahil kalmayıp okusan ve alam vermeye çalışsan.
@sonlahmacunbukucu sana ne dersem diyim. Uzunca yazardım ama degemssin. Bİr git kardeşim ya.
Noldu savunacağın bir şey kalmadı galiba. Hatırlatayım "kardeşin" değilim. Oku ve izle iyi günler umarım bir gün sende yolundan dönersiiinn
@sonlahmacunbukucu ilal diyorsun adbin sana kzısın demi. kelişme dearcagım çok geniş emrak etme senın hayayın boyunca kitap okumuş biriyim. bu arada yobaz kelimsesi gerici demektir. Yani gericilik demektir ornegın din gibi gerici düşünceleri sauvnan insana yoba denir. bunu nbüyük bir örneği sensin. Sende yobazca düşünceleri sauvnarak yobaz oldun. İlk başta kitap oku ondan sonra karşıma çık. Yobazlık eski gerici düşünceleri savunmaktır. Merak etme benim savunbcagım çok şey varda. Senin gibi bir cahile laf anlatmka istemedğim için. Bu arada Dogru oyl demişsin :D.. umarım sende din gibi caihlce düşünceden kurtulursun. yıl olmuş 2020 İl kbaşta diinini iyicene öğren ondan sonra konuş anlasana sana yazmak boşuna
@sonlahmacunbukucu Fikirsiz ve daha dogrusu beyinsiz bir insan olduugn tuttugun ideolojinden hemen anlaşılıyor gerici fikitleri savunarak kendi aklın olmadıgını zaten hemen belli etmiş oldun. 2000 yıllık kitabın fikirlerini savubmakla kendin ne kadar gerici oldugunu hemen belli ettin. Ve dah sonrada yobaz oldugunu Açıkça belli ettin. ç sence gunbumuz dusuncesini savunnan adam yobazmıdır? Yoksa 2000 yıllık kiabı savunan adam yobazmıdır? ilk başta bunu tartışa kseninle. bu araada senin n kdar yobaz oldugun zaten Kelime dargacın olmadııg 2000 yıllık kitabı okudundan hemen belli oluyor. Kitap okumayarak sadece tek dogru sensin gibi gösterek yobaz oldugun hemen ortaya çıkıyor. Öyüzden hemen dusuncelerinde vaz geç. VE ATEİST ol
Tek doğru benim demiyorum, doğru olanı söylüyorum (kendi görüşüm). Hayatım boyunca kitap okumuşsun ama asıl doğru kitabı okuyamamışsın ben senin adına üzüldüm. Okuduğunda yaz bana ;)
Ha bilmiyorsan söyleyeyim: KURAN'I KERİM ;)
@sonlahmacunbukucu Senin gibi yobazlarla çok tartşııtm. hepside sadece kendin en dogrusu oldugunu idda eder. çünkü yobaz biri başka fikirlere açık olamyan insandır. Ve yobaz sadece kendinin en dogru oldugunu savunur. Aptal insanlarda böyledir. ateistler ise herhangi bir dine inanmadıgı için bir kştapba innamadıgi içinde herşeyini akıl mantık bilim çerevesinde ilerletir. Yani yeni fikirlere açıktır. ve dıyalektık mantıgı ile 2 fikirin arasında en dogru fikri seçer iŞTE Sizin gelişmeenizin nedenleri bunalrdır. Çünkü bilimsel düşünmeyen insanlar yobazca düşünür. Sende ilk başta inandıgın kitabı oku. Ben senin yaşın kadar belgesel okudumki sana bunu yobaz oldugunu anlatıyom sende ilk başta inandıgın 2000 yıllık ktiabı sorgula ondan sonra karşıma çık. Çok cahil bir insansın. öyüzden sana ayırdıgım vakit yüzünden üzlüyorum. senin gibi cahili kırmamamk için yobaz demiyorum. Yoksa kardeşim diyorum. Yoksa cahilin ta kendisiniin. Şimdi bana birşey soylertitrerek şimdi ise butun yorumlarımı mesahlarımı şikayete edip. hesabımı kapattırcagını adım gibi liyorum. çünkü senib gibi düşünen insanlar hem kurnaz hemde yobazıdr. Sende ilk başta Baskının tanımını öğren. Demekki senin çocugun oldumu Sen uysuturucu kulaln dersin. nbasıl olsa senin özgürlük anlayışın o. işte bende 2000 yılıık turbanı yapamsını istemem. Çünkü cahelet umarım Algılamışsındır. neyse nasıl olsa senin beyinini yok. Ben azından seni fikirkerini aklıma sokup sana cevap yazarım. dahada yazma saçmlama Lütfen
@sonlahmacunbukucu Benimde tek dogru kitaplarım bilimsel kitaplar
@sonlahmacunbukucu M. ö 2000 yıllık kitapla aldıgın bilgilerle karşıma çıkamazsınn ezilersin. Öyüzden benimde en dogru kitabım TANRI YANILGISI
@sonlahmacunbukücu zamanını boşa harcamışsın tutturmuşlar yobazda yobaz ne dersek yobaz oluyoruz boşver yobaz kalalım
@Xyxy19 Onun beyni algılayamıyor, anlatmaya değerdi ama anlamak istemedi kardeşim.
@sonlahmacunbukucu kendi bilir
@sonlahmacunbukucu Tamam arkadaşlar. Sizin dediğiniz olsun . Kırmayalım birbirimizi
@Xyxy19 Ben size sinirden yobaz dedim. neyse kardeşim siz yolunuza ben yoluma
@komünist_Dmitriy sen aydın olsaydın Ateist olmazdın, bilimle uğraşan yabancı bilim adamlarının bile birçoğu müslüman oldu, bide aydınım diyor araştırsaydın Ateist olmazdın hadi eyv
@Eczacılıkisteyenbiri ben aydın'ım diye geçiniyo işte😂
Evde saçlarını aç dışarda kapat
Evde açığım zatenn
Bosan terbiyesize bak kendisi gvt heralde
Sen istemiyorsan açılma
Kesinlikle haklısın hiç düşünme boşan
Baştan böyle kabul etmiş şimdi hakkı yok.. açılma
Saygı duymuyor ve bu seni rahatsız ediyorsa ayrıl
Haklısın kesinlikle açılma
Sen doğru olanı yapıyorsun
Açil yavrum açil gel takibe
eşinin sonuna kadar arkadasındayım. Açıl tabiki. Millet marsa gidiyor. yobazlıktan kurtul
Bence sen bu cahil düşüncenden kurtul acilen.
Asıl yobazlık bu işte milletin düşüncesine özgürlüğüne katlanamamazlık siz hep devrim yaparsınız sonra kendi yaptığınız bile yıkarsınız
Cahil cahil konuşma. Millet marsa gidiyor . İlk başta dininini öğren. Benim düşüncem ilerici düşüncedir. Gerici seni. Senin gibi baş para etmez insanlar yüzünden ülkeler gelişmiyor. İlk başta dinini iyicene araştır. Madem kapancaktın. Eşin de senin gibi yobazla evlenmeyecekti ozaman. Bİde utanmadan konuşuyor. hemende 1 avukatın gelmiş Neyse engelledim onu. bu arada 2 dislike gelmiş. Bizim millet iyicene yobaz olmuş. Hemen ayrıl eşinden. hem ona YAZIK hemde dogacak çocuguna yazık. YobaZ SENİ
@demirkesen8888 Sana ne oluyor ergen. Evet biz devrim yaparız. Ülkeyi ilerletiriz . Her düşünceye saygım yok. Hele sizin gibi yobazlara hiç saygım yok. Ulan millet marsa gidiyor. Bide diyorki. Senin gibi yobaz düşünceler. :d Ulan bunu avrupada söyle. Millet kıçıyla gülür. Senin hakim oldugun devlet Ancak yobazlarla dolar Aslanım. Hadi ikile Avukatlık yapma. Johnny sins seni
Sen önce kullandığın yobaz kelimesinin anlamını bir öğren google dan
@demirkesen8888 Puhahaha :D ulan sabah sabah güldürdün afferim ogluma . Hadi sana kemik atim. Yobaz kelimesini senden daha iyi biliyorum. Hayatın kadar kitap okudum . Bu arada neden bu kadar kurdurdun . Olum ben dogruları söyleyen adamım . Senin dinin M. Ö 1000 yılına ait. Kadın neden o dönemlerin kültürel yapısını uygulasın. İlk başta sende tarihi incele. Dinini araştır.
Ne diyorsun ya sen ya doğacak çocuğuma kadar laf ediyorsun haddini bil terbiyesiz. Asıl senin doğacak çocuklarına yazık. Pislik
haklısın..
bu kişisel özgürlüğüne engel..
Haklısın sonuna kadar
Boşan eğer çok üstüne gelirse
Haklısın öyle kabul etmişse isteyemz
Haklısın
Boşanabilirsin.
Evet boşan haklısın
Bence değilsin.
Hayır acılma sen ne istiyorsun
boşa gitsin
böyle kabul etmeli
Açılma
Haklisin
Boşan
Sen istemiyorsan açılma.
Beni zorluyor
ayrıl
Yanlış anlama ama senin eşinde tam bir gavatmış.
Baskasi dedi diye acilma.
Haksızsın
Neden haksızım
Özelden yaz
Haklısın
Haklisin
Saygı duyması lazım yanlış yapıyor
Acil
Haklı değilsin
haklısın..
🙏
Haklısın boşan
Haklısın
Haklısın
Açılmamalısın
Nedeni neymiş
Açıl o zaman kuzu.
Sen bilirsin valla
Sakın açılma
Sonuç ?