Sevdiğim kızın abisine fakeden yazdım dinleyip görüş bildirirseniz teşekkür ederim?

Bir zamanlar beni seven bir kız vardı bende onu seviyordum 1 sene 1.5 sene flört ettik kız benden 1 yaş büyüktü teklif edersem bian redder mi diye korktum lise 3 tüm ben o lise 4 sonra 1.5 senenin sonunda arkadaşları öğrendi sonra ben kıza doğum gününde bardak falan yaptırmıştım
kız çok beğenmiş arkadaşları ne kadar gerekmez bir hediye demişler yani hep kıskandılar bizi sonrasında kıza en baştan beri benim onu sevmediğimi sadece onun beni sevdiğini söylemişler kızda benden nefret ettiğini konuşmak istemediğini söylemiş. Neyse ben ben 1.5 sene peşinden koştum barışmak için herşeyi yaptım barışmadı arkadaşlarının lafına göre hareket ediyordu arkadaşı bana kızın peşini bırak falan dedi seninki sevgi değil takıntı dedi bende sen ne anlarsın sevgiden dedim ben yıllarca sevdim dedi bende gerçek anlamda sevseydin bana böyle konuşmazdın dedim sonrasında kızın hesabını biri çalmaya çalışıyormuş benden bildiler bende artık usandım çünkü herşeyi benden biliyorlardı bende ona olan sevgimide skeyim onuda skeyim dedim saydım saydım sonra kızla konuştuk sensin biliyorum falan dedi sonra ben artık başkasını seviyorum dedi sevdiği çocuk kızlarla yatan içki içen biri çocuk buna sen benim ihtiyaçlarımı karşılayamazsın demiş bu daha peşinde koşuyor sonra o zaman yolun açık olsun dedim yol verdim sonrasında abisinin hesabı gözüme çarptı fakeden tanıştım arkadaş oldum dertleşelim mi dedim hikayemizi kızın ismini değiştirerek anlattım ne yapayım vazmıgeçeyim dedim ben duygularımı 19 yaşında kaybettim şimdi 22 yaşındayım dedi gidene asla dur deme dedi aradan 30 dk geçti kız yazdı niye abime herşeyi anlatıyosun uzun uzun yazmışsın bide dedi sonra ben mesajı görmedim ilk attığında bide sey yazmıs bakmazsan küfür edecem yazmış sonra kardeşimsin yazmış bende mesajları gördüm fake hesabı tümden kapattım cevap vermeden normal hesabımı zaten kapatmıştım önceden. Şimdi artık o kız birgün dönmek ister mi acaba vede abisine yazdığımı nasıl öğrenmiş olabilir?
Okuduğunuz için çoook teşekkürler :)
Güncellemeler
+1 yıl
Ne olur okuyun benim için önemlii
Sevdiğim kızın abisine fakeden yazdım dinleyip görüş bildirirseniz teşekkür ederim?
Cevapla