Yorumlarınızı bekliyorum, çok üzgünüm ne yapmalıyım?

merhabalar kızlar.benim 6 aylık bir ilişkim var ve o altı aya acı tatlı şeyler doldurdum.yalnız şöyle bişey oldu anlık birşey sevgilimle ilişkiye girdm.çok düzgün biri aslında ama yavaş yavaş değişmeye başladı sanki bilmiyorum belkide bana öyle geliyor.sabah mahallemde bir kzın başına gelen bir olayı anlattım ve çok üzüldüğümü söyledim.konuda şu ilişkiye girmiş kız kız çocukla evlenmişler ama çocuk hiç sevmiyomuş bunu şimdi dalgasna birlikte olmuş ciddi bir sonuç olcagnı düşünmemiş.neyse ben bu duruma çok üzüldüğümü söyleyince bana biz birlikte olcaz diye evlenmek zorundamıyız niye öyle düşünüyosun dedi ben öyle bir kız değilim dedim senin takılacağın illaki ciddi düşünüyorum bende dedim tabikide neyin ne olacağı belli olmaz dedim.bana mırın kırın etti.evlilik için çok erken dedi.bu haltı yediğimemi yanayım yoksa bunları duyduğuma mı bilemedim.illaki erken 20 yaşındayız ama neden böyle söylemiş olabilir ki.ve ona en son şunu söyledim ben seni sevdiğim için sninle ciddi düşünüyorum bişeyler yaşadığımız için değil dedim ama bilmiyorum şu an çok kötüyüm cidden çok üzgünüm sizce ne yapmayalım
Yorumlarınızı bekliyorum, çok üzgünüm ne yapmalıyım?
Cevapla