Evlilikte kadının, erkeğin soyadını alması hakkında ne düşünüyorsunuz? Kadın eşinin soyadını almalı mıdır?

BOBOO 😂
BOBOO 😂
Siz eşinizin soyadını alır mıydınız?
Evlilikte kadının, erkeğin soyadını alması hakkında ne düşünüyorsunuz? Kadın eşinin soyadını almalı mıdır?
Cevapla