Malum karantina günleri pek sıkıcı. Uzaktan da olsa birinin sevgisi ve ilgisi insan'ı mutlu eder sanıyorum. Bu ilgi'ye ve sevgi'ye ihtiyacınız var mı? :)


Sıkılmıyorum ki böyle birşeye ihtiyaç duyayım. Önce sıkılmayi ögrenmeliyim sanırım bunun için...😉

Sevindim sizin adınıza. :D
Uzaktan sevgi denilen olay gerçekten olmaz karantina diyede birşey yok onun bana değer verdiğini bildiğim vakit virüs olcagımı bilsem yine dışarıya çıkar onu görmeye yürümem koşarım çünkü o beni severek değer vererek bir farkındalık yaratmış ki bende onun karşılıgını veririm...
Tek yaşıyordum, annemlerin yanına geldim virüs için. Yani şu an sevgilim olsaydı onunla Karantina da kalmak isterdim. 7 24 evdesin düşünsene beraber bissürü şey yap. Sevgilimiz olaydı iyiydi.
Doğru'dur.
:))
Cevap
54Cevap
Sevgiye her insanın ihtiyacı vardır gadası
İlgi? Konuşmasına da gerek yok ya. Görüntülü konuşmada sadece öylece dursa, gülümsese de olur :D yeter ki o da sevsin beni yanii :d
Duygulandırdın. 😅 Allah gönlüne göre versin. :)
:")
Elbette ki...
Ama şöyle bir haber aldım şu karantina günlerinde boşanmalar 4 kat artmış Allah tan ben daha öncesinden boşandım 🙄
Kötü bir durum. :/
Öyle olması gerekti gönderdim boşandık anlaşmalı olarak yapacak birşey yok hani
Bazen evet bazen hayır.. Sevgilim olsaydı muhtemelen özlem duyacaktım. Bu kötü olurdu. Ama yalnız da pek çekilmiyor karantina
Sevenimiz olmaz mi ya. Allah razı olsun arada @livaneli abiyle sohbet ediyoruz.
İyiki sevgilim yok şimdi birde o salakla uğraşmak zorunda kalıp strese girecektim diyorum.
Ahh ailem çok seviyoruz şu günlerde daha bir çok seviyoruz
Tam da diyecekken hayat “Belaya bulaşma.” diyor. Sonra vazgeçiyorum
Hiç öyle bir isteğim yok sevgili bulmak en kolayı zor olan seveni bulmak
Gayet sevgi dolu geçiyor karantina sürecim. Tek sıkıntı ulaşım yasağı yüzünden sevgilim evde değil ailesinin evinde kaldı dönemiyor :(
Hayır demiyorum yanlızlık insanı terbiye ediyor diye düşünüyorum ya fazla yanlız kalmadınız ya da ilişkiniz gayet iyi bir durumda
sevenim iyiki yok ben beni seveni kırmak istemem şu süreç buna çok açık bir süreç iyiki yok boş yere kalp kirmiyorum en azından
Hayır sağ olsun birkaç arkadaşım bana gereken sevgiyi veriyor. Ailemi demiyorum bile.
Doya sevgiyi yaşayamadım.. Hep bir eksllikik oldu, hep yarım kaldı ag böyle işin
Sevgilim değilde beraber güleceğim biri olsa yeter di
Köydeyim valla gayet güzel geçiyor sevgi doluyum her an sinirden patlarcasına
Böyle düşünenleri karantina bittikten sonra merak ediyorum.
Sevmeyi ve sevilmeyi o kadar çok istiyorum ki Allah sanırım çok isteğim için vermiyor
görsel güzelmiş sevenim olmasada ben seviyorum oda mutlu ediyor beni😊
Demiyorum çünkü galiba var🤭🙈
Ya, hayırlısı olsun. :)
Her zMan dedim ama hiçbir zaman olmadı nerde o mütevazı insan
Aynen tamda ondan sadece karantinalı günler için değil hayat boyu için
Bazen dediğim anlar oluyor.
Ailem ve arkadaşlarım var
Boşverin, hangi kadın hangi mazlumu sevmiş ki karantina vakti ben sevileyim?
Sevenim var çok şükür
Sevenler kısmına beni de ekliyorsun. :D
Canım benim. 😘💕🌸
Hımm gel sevgili olalım.
Kendim için konuşmadım, genel konuştum. Sağol. 😅
@skydep Karantina bu reis insan aklını kaybediyor
Bu arada şakaydı rica ederim. :)
sevenin yok mu.
zaten seni seviyoruz
Kendim için sormamıştım. Teşekkür ediyorum. 😅
sevgiye ihtiyacım yok paraya ihtiyacım var.(
Tüm sevenleri iyi erkekleri dolandırdı kadınlar ihanet etti. Yalnızlık kaçınılmaz son bu kadınlar için
Olabilir ama yok. Olmayan şeyleri düşünmem pek.
Oldu da ne oldu bıraktı gitti bırakcak san hiç sevme hiç sevme 😞
Sevenim varda sevgilim olsaydi keşke 🙃
Ne yapayım çekiceğiz bir süre.
Bazen hissediyorum bunu. Isterdim :)
Arada bazen oluyor be
Demiyorum valla
İyi valla. :D
En rahatı 😀
Ev eşyaları daha samimi. :D
Efsane tespit yalnız ajdjajd
Karantina'nın hakkını veriyorum lütfen ! 😂
Bilgisayardan kalkabilsem belki bende vericem ama ahshajdjajd olmuyor valla
Mutfağa uğrama da. 😅
Hoayda niye ya elim yatkın ama
Mutfağa su içmek için giriyorum, tatlı yaparak çıkıyorum. Kendimi sen de gördüm bir an. 😂
Ahshajsjajd olsun yahu nolcak yeni tarif arıyorum ilgimi çekse bir tarif yapcam da çekmiyor valla
En fazla kaç soru hakkı var sitede?
Xper level 1'siniz, 24 saat içinde 2 soru sorabilir, 1 bence paylaşabilirsiniz.
Misal kaç soru sorabilirsin?
Var ama ilgilenmiyor 😒🤨
Üzdün.
Alıştık
Hayır böyle gayet iyi : )
Var olmasına ama uzakta yine de varlığı yetiyor
Benim sevenim var zaten.
Ailem yeterli :/
Ne bir sevenim var ne seven bir kalbim 💔
Diyorum da o seveni nerde bulacam ki 🙄
Sahte olma ihtimali yüksek olur
aga bee üzüldüm
Bir de dırdır çekemem yahu :/
Bazen içimden geçmiyor değil.
Maalesef kimim kimsem yok benim
biri bana sarılsınnnnnnnnnnn
Diyorum ama her zaman sapım...
Yoo. İlgi budalası kişilerin lafları bunlar :D
Hayır
Yani 😊😜
Oluyor
İyi olurdu)
Artık öyle birisi yok maalesef
Diyorum keşke evlenmiş olsaydım :)
Beni seven biri varmış.
Öyle bişey demiyorum sevenlerim var çok şükür ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?