"Keşke sevenim olsaydı da, şu karantina günlerim daha bir sevgi dolu geçseydi" diyor musunuz?

Malum karantina günleri pek sıkıcı. Uzaktan da olsa birinin sevgisi ve ilgisi insan'ı mutlu eder sanıyorum. Bu ilgi'ye ve sevgi'ye ihtiyacınız var mı? :)
Keşke sevenim olsaydı da, şu karantina günlerim daha bir sevgi dolu geçseydi diyor musunuz?
"Keşke sevenim olsaydı da, şu karantina günlerim daha bir sevgi dolu geçseydi" diyor musunuz?
Cevapla