Ayrılıktan sonra sevgili ile iki yabancı mı, yoksa iki arkadaş mı olmak en doğrusudur?

Ayrılıktan sonra sevgili ile iki yabancı mı, yoksa iki arkadaş mı olmak en doğrusudur?
Eski sevgiliyle arkadaş kalmak veya dost kalmak, bütün insanların yapamayacağı veya başaramayacağı bir durumdur. Aslında birbirlerini tanıyan iki insan ve yine birbirlerinin huylarını en iyi şekilde bilen iki insan. Geçmişte bir şeyler yaşanmış olabilir ama bunu ileriye taşımayan insanlar ve özellikle kavga etmeden ayrıldılar ise, dost veya arkadaş kalmalarında herhangi bir sıkıntı yoktur. Sizin düşünceniz nedir?
Ayrılıktan sonra sevgili ile iki yabancı mı, yoksa iki arkadaş mı olmak en doğrusudur?
Cevapla