Eski sevgili ile iki arkadaş kalmak mı, yoksa iki yabancı olmak mı daha iyidir?

Eski sevgili ile iki arkadaş kalmak mı, yoksa iki yabancı olmak mı daha iyidir?
Eski sevgili ile dost ya da arkadaş kalmak zor olduğu kadar, bunu dünyada başaran ne yazık ki hiç kimse yok. Oysa ki, ayrılık demek iki tarafında düşman olması anlamına gelmez. Peki siz olsanız dost mu kalırdınız, düşman mı?
Eski sevgili ile iki arkadaş kalmak mı, yoksa iki yabancı olmak mı daha iyidir?
Cevapla