Uygun mu sizce? Üniversitelilere soruyorum özellikle? İster miydiniz böyle bir ilişki?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılÇok kotu bence lisedesin üniversite ortamını bilmiyosun sevgilin nerde kiminle.. Ben olsam kıskançlık krizleri geçirirdim :D tabi çocuğa güveniyosan ayrı ama zor bir durum.
Tabi şu an üniversitedeyim ve hiç düşündüğüm gibi bir ortam değil tabi duruma göre de değişiyo dikkat etmek lazım00 Yorumla
Eğer olgunluk anlamında ciddi i ilişki bana kalırsa ünide bulurum düşüncesindeyim ama böyle bir yaklaşım yanlış çünkü üni gidip halen çocuk gibi işe atılmanın ciddiyeti yerine tozpembe yaklaşanlar çok yaş farkı fazla olmadıkça bence olur mesela kız lise son erkekde üni 1 2 bence :)
02 Yorumla
Soran+1 yılBen lise son o üni 3
unuversiteye bende gittim ve ortam cok fena erkeklerin % 80i bir kizla birlikte olmak icin gelmis ama sen lisedesin ve seni nasil buldu seninle ne yapmak istiyor onemli olan bu bende amacin ne iliskinin yas siniri yok akilbaliysen olur
02 Yorumla
Soran+1 yılAslında o beni bulmadı, ben onu buldum.
+1 yılYaş farkı çok yoksa olabilri ama ben şahsen kesinlikle istemezdim. Zaten lise üniversite esnasinda 1001 ilişki yaşamışsın tecrübe edinmişsin. Kimseyi küçümsemiyorum ama çoluk çocukla uğraşmakta istemez insan.
04 Yorumla
Soran+1 yılHiç sevgilisi olmamışsa erkeğin?
- +1 yıl
O zaman sorun olmaz herhalde. Bu yaşanmışlıktan dolayı problem olur. Misal erkek çok fazla yaşıtı kızla birlikte olmuştur düzenli seks hayatı vardır. Liseli biriyle yaşayamayacağı için pek tercih etmez.
Soran+1 yılNiye ki yaşayabilir liseli biriyle de
- +1 yıl
çogunluk bakire ve tecrübesiz :))
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
34Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence komik oluyor. Subyanci gibi damga yiyor ayrica erkek. Dusunceler ortamlar her sey cok farkli lise ve universitede. Sevgilimle ayni universitedeyiz gecen gun arkadaslariyla bir mevzu oldu liseli kizlardan bahsediyoduk. Masadaki her erkegin tepkisi liseli kizla olmaz oldu. İlla fantezi istiyosak sevgilimize etek giydiririz falan dendi. Bence o bir sey diyene kadar sen acilma bekle ne olur ne olmaz
08 Yorumla
Soran+1 yılAramızda hicbir sey olmayacak o halde
Cevap sahibi+1 yılAa bide basima gelmis bir seyi anlatiyim ben lisedeyken benim lisemden mezun olmus biri vardi universitedeydi o. Konusuyoduk surekli boyle mesajlasiyoduk falan ama iliskimiz olmadi hic. Ben universiteye gecince tekrar konusmaya basladik bu sefer dersler paylastigimiz sikintilar olaylar falan daha cok benzedigi icin daha cok sey paylastik. Bence burada onemli olanda lise kactasin? Son sinifsa zaten bitti bu sene seneye universitelisin bir seyler olabilir
Soran+1 yılEvet lise son ama onun da üni bitiyor neredeyse
Cevap sahibi+1 yılE oda şu an o ortamdan cikiyo olabilir hem yaz mevsimi daha uygun simdi baslar bakarsiniz devam ederse ne mutlu sana. Ama o yasta biri icin sen itiraf etme derim ben
Soran+1 yılSanaldan biri zaten, eger tanismak icin adim atmazsam takintili bir sekilde onu takip etmeye devam edecegim. Bu daha kotu degil mi?
Cevap sahibi+1 yılHe hic tanismadiniz yani ben konusuyosunuz da iliski icin adim aticaksin sandim. O zaman tanis gitsin bir sey kaybetmessin :))
Soran+1 yılEvet tanismadik daha :) Tesekkur ederim yardımın icin
Cevap sahibi+1 yılRica ederiim :)
Sana sunu siyliyim bu kisiden kisiye degisir
Mesela aranizda 2 yas felan olsa. olurda uatu olmaz benum erkek arkadasimda uniye gidiyo bende lise ama anlasiyoruz dedigim gibi boyle plmalu01 Yorumla
Soran+1 yılBen lise son o üni 3
yaşadım
sıkıntının önde gideni özellikle üniversiteyi okuyan için problem
adam kız var diye kimselere bakmaz öylece mezun olur
kız üniversiteye başlayınca ilk işi adama tekme vurmak olur10 Yorumla
+1 yılKızın 18ini doldurmuş olması gerek. Yoksa erkek subyancı olur.. Bu da hem dinen hem yasal olarak hem de hoşgörü anlamında pek hoş karşılanmaz..
07 Yorumla
Soran+1 yıl18 yaşındayım
- +1 yıl
Aranızda en fazla 5 yaş fark varsa sorun yok :D Size kalmış.. Ama yaşıtını bulmanı tavsiye ederim :D
Soran+1 yılTam 5 yaş var
- +1 yıl
Yaşıtını bulsan veya en fazla 2yaş büyüğünü.. Emin ol daha iyi olur..
Soran+1 yılAma ben onu istiyorum
- +1 yıl
İlerde üzülen sen olursun..
Soran+1 yılŞu anda daha çok üzülüyorum takıntılı hale geldim
bence süper olur liseli kızı her anlamda yetiştirirz bence gayet mantıklı hem kızın da gözu açılmamıs hıcbişeyden habersız hep istemişimdir...
02 Yorumla
Soran+1 yılSen biraz cinsellik açısından düşündün galiba
Dalga amacli bir birliktelik unide o kadar kiz var..Bolumude birde kizlara hitap ediyorsa off boynuzlanmissindir buyul ihtimalle zira en cirkin bile biraz girisken olmasina karsin sevgili bulur.Ve liselilerin yeri gozunde sifirdir.
15 Yorumla
Soran+1 yılHiç sevgilisi olmamış şu ana kadar? Demek ki olmuyor yani. Boynuzlanmakla e alakası var ya
Soran+1 yılne*
Soran+1 yılSevgilim değil zaten. Açıklayabilirsin
+1 yılYok mesafe.
"Ne güzel 1 dakika bile önemli olur artık sizin için"
Yok yaş.
"Ne güzel birlikte büyür, öğrenirsiniz hayatı"
biraz olgun düşünün11 Yorumla- +1 yıl
en iyi cevap
+1 yılortamlar farklı o yüzden çok zor. erkek anca çirkin olucak üniversiteden kimseyi bulamamış olucak öyle ya da kız özel bir lisede okuyucak ortamları biraz biraz benziyicek başka yolu yok bence
01 Yorumla
Soran+1 yılİkisi de degil :(
+1 yılSiz ayrı dünyaların insanısiz aranizda final vize engeli var sen okulda uniforman ile gezerken o serbest kiyafetle bu iliskinin sonu hic iyi değil :PPPP
02 Yorumla
Soran+1 yılKıyafet cok mu onemli ya :D
- +1 yıl
Baktim hicbir engel bulamadim uydurayim dedim :)
Universitedeki erkekse " işte buldum her istedigim olur " moduna girer :) yok universitedeki kadınsa " tamam bu herseyi biliyodur cocuk gibi davranmaz " moduna girer artık hangsi senin icin iyi onu sen sec
02 Yorumla
Soran+1 yılÜniversite öğrencisi erkek dedim zaten
Olur neden olmasin ki ama sinifta birinin sevgilisi 15-16 sinda kucuk bir kiz. Kucuk yani garip duruyor.
05 Yorumla
Soran+1 yılErkek kaç yaşında ki o kadar küçük duruyor
Soran+1 yıl15-20 de garip cidden
Soran+1 yılPeki düşünücem teşekkür ederim
+1 yılCinsel birliktelik yaşamada ne yaparsan yap sonra çok ağlarsın ileride.
08 Yorumla
Soran+1 yılNiye ağlayayım
- +1 yıl
yaşın daha küçük ilerisini düşün bu çocuktan ayrılır, başka çocukla bir olursan ve çocuğun olursa o anki psikolojin seni mahvedecektir geçmişte yaşadıkların yüzünden aman derim ilişkiye girme sonra senden sıkılır atar kenara hata yaparsın bir anlık hevesle evlenene kadar yapma derim.
Soran+1 yılAllah allah ne çok namus bekçisi varmış sitede.
- +1 yıl
Ben namus bekçiliği yapmıyorum ki hayat senin ben karışamam sen yaşıyacaksın sonuçta ben sana yardımcı olmak istedim ileride pişman olabilirsin hata yapmamanı öneririm diyorum ama sonuçta sen bilirsin senin zevkin ve ileride sen yaşıyacaksın bana laf düşmüyor hemen olayıda yanlış anlama ama olacakları az çok bildiğim için böyle yorum yaptım karar senin. :)
- +1 yıl
Kıza bak soru soruyor. Cevabı sevmeyince ahkam kesiyor. Sana göre doğruysa sormasana soru falan :D Adamlar cevaplamaya çalışıyor.
Soran+1 yılCevabı beğenmiyorum mu dedim ben? Cinsellikle alakalı bir şey sormadım herkes oraya çekmeye çalışıyor bundan rahatsız oldum sadece.
- +1 yıl
Hiç sorma kardeşim ya gelmiş bize çatıyor biz olacakları söylyüoruz. Aranızda 5 yaş var tamam sevmenin yaşı olmaz ama sen ilk önce Üniversite ortamını bir gör sonra konuş o kızlar varken sana bakması bana biraz zor gibi geliyor seni sadece Cinsellik içinde görüyor olabilir günahınada girmek istemiyorum ama çevremde gördüm bunları ben sana dikkatli olmanı öneririm gel bunu yapalım derse bence temkinli davran ve yapmamanı öneriyorum gene çünkü çocuktan yarın öbürgün ayrılırsan pişman olabilirsin ama seçim senin sonuçta bekarete fazla önem vermiyorum diyorsan istediğini yap. :)
- +1 yıl
Aynen liseli kız, çıtır kız mantığında düşünüyor olabilir.
+1 yılErkek icin nefes alsa farketmez kizlar icinde daha olgun oluyorlar diye evet derler
02 Yorumla
Soran+1 yıl''Nefes alsa yeter'' diye düşünecek kadar yoklukta değil bence.
- +1 yıl
Okadar yokluktadir merak etme cikar
+1 yılkaç yaş var ki aralarında? en fazla 6 yaş filan olabilir galiba ki o da gayet normal.
10 Yorumlabişey olmaz kaç yaşındasınız siz ve erkek arkadasınız?
02 Yorumla
Soran+1 yılErkek arkadaşım değil henüz. Ben 18 o 24
Gizli Üye(30-35)+1 yılKendimden ufak birini istemem ben kendi düşüncem böyle ama ufak olur düşünceleri hoşuma gider o ayrı çocuğun okullu kızlarla işi yoksa kabul etmez.
09 Yorumla
Soran+1 yılbir şans vermez mi yani
Cevap sahibi+1 yılBen ya da buradaki üyelerin hiçbiri senin sevdiğin kişiyi senden iyi bilemez tanıyamaz ki kişiden kişiye değişir bu durum. Varsa böyle bir şey tanıma fırsatı verebilir elbette bilemem.
Soran+1 yılAma buradan biri
Cevap sahibi+1 yılNe bunlardan bir? Anlamadım.
Ben şunu demek istiyorum ortak bir arkadaş bulup tanımalısın belli ki tanımıyorsun sende sadece hoşlanma olmuş anladığım kadarıyla.. Ya direk çıkıp söyle ki bu biraz riskli olabilir en iyisi arkadaş olarak edin biraz tanıma fırsatı bul ona göre kararına yön verirsin... Ben şöyle der böyle der diye varsayımlarla konuşmam yanlış olur tanımıyorum çünkü.
Soran+1 yılBu siteden biri yani
Cevap sahibi+1 yılYa ben internet üzerinden böyle şeyleri pek doğru bulmuyorum ya bilmiyorum yani kendini sana anlattığı kadarıyla tanıdığın birini ne derece sevebilir ya da ne derece güvenebilirsin?
Biraz düşünmelisin bu konuyu bence dışarıda çok farklı bir hayat var yazarak anlaştığın biri ile yüz yüze konuşarak anlaşamadığın biri de olabilir. Erkeklerin bir çoğunun amacı kız düşürelim biraz gönül eğlendirelim havası olduğu için pekte geri çevirmeyeceklerini söyleyebilirim İyi düşünün bence heves geçer gider. Hayır ben bu konularda çok hassas olduğum için belki böyle düşünüyor böyle yazıyor olabilirim başkalarını bilmem.
Soran+1 yılYa ben takıntı derecesinde hoşlanıyorum yüz yüze konuşalım yeter ki anlaşamasak da olur en azından bu takıntım geçer
Cevap sahibi+1 yılSöyle o zaman sizinle bir yerde oturup konuşmak, yakından tanımak istediğini..
Soran+1 yılDirek buluşmak ne kadar sağlıklı olur bilmem. İlgisini çekmek istiyorum ama olmuyor
Şimdi adam üni 4de kız lise 1de okuyosa ayrı bişey kız lise sonda adam üni 1de okuyosa ayrı bişey açıklada ona göre yorum yapalım
05 Yorumla
Soran+1 yılBen lise son o üni 3
Soran+1 yılEvet 5 yaş var zaten
Soran+1 yılteşekkür ederim
+1 yılparklarda gezmek için uygun olabilir =))
şaka bir yana niye olmasın arkadaşım takılmayın bunlara ;)00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 17,5b cevap paylaştı.
+1 yılCinsellikte olur yazmışsın öyle birşey yapma pişman olursun. senin gibi liseli bir kız aşık olmuştu bana oda senınle aynı kafadaydı. ama üstüne basa basa redettim. şimdi dua ediyordur bana.
00 Yorumla
+1 yılÜniversite okuyorum. Arkadaşımın liseli sevgilisi var. Arkadaşım 20 yaşında kız ise 18. Oluyor yani normal.
03 Yorumla
Soran+1 yılBen de 18 :)
- +1 yıl
2 yaş dolaylarında normal de, sizin yaş farkınız bana fazla geldi.
Soran+1 yılBana da öyle geldi ama takıntı derecesinde hoşlanıyorum. İmkansız değil bence
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen lıseden mezun oldugumd benım cıktıgım unıversıtedeydı onunkı bıttı sımdı ben unıversıteedeym kısısıne baglı sadık kalırsa neden olmasn ve sevıyosa.
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 352 cevap paylaştı.
+1 yılYaşından çok çok olgunsa eğer belki olabilir ama bu da imkansızın az gerisinde bir ihtimal.
00 Yorumla
+1 yılFazla yaş farkı yoksa olur.1-2 en baba.Ama cinsel bişe yaşarsa o üniye giden onu döverim
05 Yorumla
Soran+1 yıl5 yaş var
- +1 yıl
Vayyyy yavrum vayy 5 yaş.Cnsel bişe yaşamadnz değil mi kesinlikle?
Soran+1 yılSeni ilgilendirmiyor bence bu?
- +1 yıl
O üniversite'ye giden adam değil bence ;) 5 yaş kücük birisiyle.Neyse Bana artis artis konuşma ! hadi eyvallah
Soran+1 yılEyv
+1 yılerkek uçarı değilse ders harici meşgul değilse düşünebilirsin diğer türlü zor ünv. lise ortamı farklı düşünceleriniz farklı olur
00 Yorumla
+1 yılArkadasım. Bende liseye gidiyorum 17 yasındayım sevgılım 3yas buyuk unı okuyor. Ortam vs farklı tabıkı ama sevıyosan guvenıceksın gittigi yere kadar derim
00 Yorumla
+1 yılarada olgunluk var erkek 35 yasinda olsa bile hatun kisi uni.ye gitse olur.boyle iliski olmaz;)
02 Yorumla
Soran+1 yılÜzdünn
- +1 yıl
burak kut burada devreye giriyor üzgünun; hayatın kendisi bu hersey varmış içinde..
Gizli Üye(36-45)+1 yıl10 sene önce vardı bizim okulda takılan sorun olmaz sanki üni öğrencisi 30 yasında değil ya
04 Yorumla
Soran+1 yılÜniversiteli olan sanal ortamdan biriyse?
Cevap sahibi+1 yılnerde oldugu farkedermi?
Soran+1 yılBenim icin fark etmez de onun icin fark edebilir
Cevap sahibi+1 yılsanal veyta gercek farketmez
+1 yılÇocuk üniv sonda ve kız lise 1 de değilse sorun değil 😊 çıtanın iki uç noktası sıkıntı 😁
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılOlabilir neden olmasın
17 Yorumla
Soran+1 yılBöyle düşünmen güzel
- +1 yıl
Ama ergence tavırları olmasın
Soran+1 yılBenim de hoşuma gitmiyor öyle davranışlar
- +1 yıl
Niye sordunki böyle bir soru.
- +1 yıl
24-25 yaş biraz fazla gibi. 22 23 ideal
- +1 yıl
Oha o kişi benmiyim :)
Niye liseye giden insan degil mi?
01 Yorumla
Soran+1 yılİnsan degil mi dedim
+1 yılKişiye göre değişir. Ben istemem.
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
Düşünce yapısı ve eğlence tarzı çocuksu gelir.
cinsel birliktelik şeysi olur genelde
046 Yorumla
Soran+1 yılO da olur ya ksdjsk
Soran+1 yılYokluk degil cidden cok hoslanıyorum ondan
Soran+1 yılDaha tanışmadık yalnız
Soran+1 yılHayırdır büyü mü yapacaksın niye sordun :D Cidden yapılsa yapardım ya akjsakjd
Soran+1 yılBüyüye inanmıyorum zaten dalgasına dedim. Ben 18 o 24. Anlık bir şey istemiyorum zaten ama tanışmak için ben adım atmalıyım yoksa aklına bile gelmem
Soran+1 yılAteist ne alaka şimdi
Soran+1 yılEvet öyleyim
Soran+1 yılDindar değil, sıkıntı olmaz bence
Soran+1 yılOnu çok fazla tanımadığım için net bir şey söyleyemedim kusura bakma
Soran+1 yılDaha hiç konuşmadık zaten ama yaşımı söyleyince vereceği tepkiyi kestiremiyorum umarım ılımlı yaklaşır
Soran+1 yılUmarım dediğin gibi olur. Buradan biri bu arada :)
Soran+1 yılTeşekkür ederim. Gizli kalsa daha iyi olur şimdilik :)
Soran+1 yılRRRaskolnikov
Soran+1 yılNeden yalan söyleyeyim
Soran+1 yılCiddiyim gayet:) Bu konu hakkındaki düşüncelerini mi biliyorsun? Anlayamadım tam
- +1 yıl
Soran+1 yılEvet o
Soran+1 yılHayır da niye böyle bir tepki verdin
Soran+1 yılYa ben de tanıyorsun sandım.. Karakterini beğeniyorum tip önemli değil o kadar
Soran+1 yılOlabilir tabi sevinirim :)
- +1 yıl
oha tanışın tabisi raskolnikovla hatta hemen tanıştırabiliriz sizi :D
Soran+1 yılAhaha aslında bu soruyu görmesini sağlarsan çok mutlu olurum :) Heyecanlandım cidden ya beklemiyordum böyle bir şey :D
Soran+1 yılTeşekkür ederim çok ^^
- +1 yıl
Ne alaka
Gizli Üye(36-45)+1 yılerkegın p..nisi ile T..şağı gibi olursunuz...
01 Yorumla
Soran+1 yılAahjsakdsjkdfjghdkkjdskl
ünili profösyönel lige alışamamış derdim
01 Yorumla
Soran+1 yılAnlayamadım tam?
olur yani niye olmasın ki
00 Yorumla
+1 yılsorun olmaz sanmıyorum
00 Yorumla
+1 yılkız çok küçük değilse olmaz bence
05 Yorumla
Soran+1 yılLise işte
- +1 yıl
tamam da 18 yaşında liseli var 15 yaşında var 18 falansa sorun değil
Soran+1 yılLise son
- +1 yıl
takma kafana o halde hiç bir sıkıntı olmaz düşünme bile
Soran+1 yılOrtada bişey yok zaten ben açılmayı düşünüyorum ona o yuzden sordum
neden olmasın.aşkın yaşı yok
00 Yorumladaha ateşli daha seksi bence , onaylıyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılçocuk çok aşıl değilse dalgasına yaptığı eylemdir
00 YorumlaErkeği subyancı eder
03 Yorumla
Soran+1 yılNe sübyanı ya 5 yaş diyorum :(
Soran+1 yıl18'im zaten
saçma bence
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılSorun olmaz.
00 Yorumla Yaş farkı önemli.
03 Yorumla
Soran+1 yılYaş farkı 5
Soran+1 yılAnladım
Gizli Üye(36-45)+1 yıluygundur onayladım
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Üniversite öğrencisi bir erkek ile liseye giden bir kız birlikteliği uygun mu sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar