böyle anlarda tepkisiz kalırım diye düşünüyorum 1 2 saniye belki sonra küfür etmeye başlarım en son mutfaktan bıçağı kapıp şaka şaka uzaklaşırım oradan ağlayarak ponçik kalbim bunu kaldıramaz
Sakin olup düşünürdüm, sonuçta ona güveniyorum... Falan diyemem,çünkü o an sinirime hakim olamayacağıma eminm. Kızı saç baş yolmam tabi, yani yine de söz veremem ama sakin karşılamayacağım kesin...
valla ben ön yargılı yaklaşabilirdim olabilecek şeyler var bir otur konuşş bence tabi aile içi yakınlıklarını da öğren belki çook yakın kuzenler ve birbirlerini kardeş gibi görüyorlardır