Beni yargılamadan empati yapın.. ya da isterseniz küfredin! evli bir adamla birlikteyim..?

Evli bir adama aşığım deli gibi.. 1 yılımız doldu, öyle cok seviyorum ki anlatılmaz.
1yıldır yasadıgım sehirde yalnızdı esi sehir dısındaydı, bekar gibiydi yani. Fakat eşi şimdi bu sehre tasınıyor, düşündükçe nefesim daralıyor :( ayrılmak zorundayım, dayanamam, aynı yataga girecek, aynı evde yasayacak..
Onun için herşeyimi feda ettim, iş tekliflerini reddettim, yanından ayrılmamak için.. birlikte oldum onunla, kadın oldum. Çok sevildim cok sevdim. hiçbir kızgınlıgım yok ama ona, hep dürüsttü neyse oydu. içimi acıta acıta da olsa hep dogruları soyledı bana. öyle iyi bir insan ki, onun için yaptıgım hiçbirseyden pişman degilim.
İçim acıyor, herseyimi kaybettim, tutunacak bir dalım yok. Çok seviyorum...
söyleyin bana ben nasıl yaşayacağım?
Güncellemeler
+1 yıl
eşi bilmiyor, hiçbir zaman da bilmeyecek. yuva yıkmıyorum, derdim bu değil. hepiniz haklısınız, aynı şey bana da yapılabilir, yapılacaktır da.. savunmuyorum kendimi, yaptıgım yanlış. benim de annem var o da bir kadın, aynı şey ona da yapılsa diye milyonlarca kez düşündüm emin olun. sevdim bu kadar... gerekirse kendimi yok ederim, eşine zarar vermem verdirmem...
Beni yargılamadan empati yapın.. ya da isterseniz küfredin! evli bir adamla birlikteyim..?
Cevapla