Eşim beni çok kıskanıyor ve kısıtlıyor. Sizce haksız mıyım arkadaşlar?

Bunalımdayım, bunalıyorum. Hiç kendime vakit ayıramıyorum. Bu adamdan bu adamın dengesizliğinden bıktım. İki yaşında bir çocuğum var ve hiç kendime vakit ayıramıyorum ve sürekli aşk meşk yaşamak isteyen bir adamla evliyim. Kendime bir kahve yapıp saatlerce kitap okumak istiyorum. Çok seviyorum kitap okumayı. Hatta evimin bir köşesini sadece kütüphane ve kitap okuma odası yapmak istiyorum. O denli seviyorum okumayı. Bugün üç saattir çocuğumu uyutmaya çalıştım. Uyumadı. Sonra eşim geldi, onada öfkeliyim. İzin vermiyor kitap okumama. Saatlerimi ona vereceğim. Hep ona hizmet edeceğim. Ben kendime hiç mi vakit ayırmayacağım. Adam yaptığım yemeği beğenmiyor. Oda beğenmediği için ben yemek hazırlamıyorum. Bıktım bu adamdan. Her an onunla mı ilgileneceğim. Çocuğu ben uyuttum. Saat şu an 00:35 ve uykum geliyor Uyumayacağım kitap okuyacağım Ne olurdu çocuğu uyutsaydı. Ben sevmiyorum bunu ya
Eşim beni çok kıskanıyor ve kısıtlıyor. Sizce haksız mıyım arkadaşlar?
Cevapla