Eşimin bana hiçbir şekilde karışmaması normal mi? Kıskanmıyor mu sizce beni?

Yani tabii ki sıksın, kavga çıkarsın istemiyorum ama benim hakkımda hiç yorum yapmıyor ve rahatsız olduğu şeyleri söylemiyor.

Saçımı boyatıyorum pek yorum yapmıyor. Mesela erkek arkadaşlarım bile bu renk sana gitmemiş, yaşlı göstermiş diyorlar, eşim sadece bakıyor. Nasıl olmuş diyorum güzel olmuş diyor sadece. Hani ben istiyorum ki objektif yorumlar yapsın.

Giyiniyorum bakıyor, baştan aşağı süzüyor, yine bir şey demiyor. Bu çok açık ya da gideceğimiz yere bu kıyafet uygun mu sence falan demiyor.

Zaten acık giyinen biri değilim ama son zamanlarda deniyorum bunu. Dışarı öyle çıkmasam da gidip biraz açık bir şeyler giyip gösteriyorum yorum yapmıyor. Nasıl olmuş diyorum iyi diyor. Öyle dışarı çıkmama bir şey demiyor. En son öyle giyinip arabayla kız arkadaşımın evine gitmiştim. Zaten kendimde dolaşamam o şekil sokaklarda.

Yani belki böyle şeylerle ölçülmez ama beni önemsemiyor gibi hissediyorum. Yani ben kadın olarak bile esimin bazı kıyafetlerine karışıyorum. O kadar dar giyme, kısa paça giyme falan diye ama kendisinde yok bunlar.

Ne saçımı fark ediyor, yorum yapıyor, ne kıyafetime. Yani erkeklerle konuşmama bile bir şey demiyor. Bu adamda kıskançlık duygusu mu yok, yoksa bu özellik bana karşı mi yok? Yani arada kadın olarak kıskanılmak istiyorum açıkçası.

Güncellemeler
+1 yıl
Super soru
Eşimin bana hiçbir şekilde karışmaması normal mi? Kıskanmıyor mu sizce beni?
Cevapla