Anlamlandıramıyorum , detayları okuyup bana mantıklı cevaplar verebilir misiniz lütfen?

Durumu kısaca özetliyorum. 4 yıl önce bir çocukla görüşüyordum. Ayrıldık biz bununla zorunluluktan dolayı.ama ikimiz de seviyorduk bekleyecektik birbirimizi.Aramıza mesafeler girdi felan. Uzun süre görüşemedik daha sonra ben bunun okuduğu okulu kazandım beraber okuyoduk herügn yüzünü görüyordum. Unutamadığımı anladım yazdım felan baya bir oyaladı bu beni sonrda da sevmiyorum seni dedi kestirip attı. Hiçbişey soramadım , neden diye soramadım bile.Sadece buna bir mesaj attım ayrılık mesajı baya ğı uzun şeyler yazdım karşıma çıkmamasını söyledim haketmediğimi felan , sonra onun da beni haketmediğini yazdım.. aradan 1 sene geçti bu bana tekrar bakmaya başladı , imalı imalı hareketler , watsapta twiter da anlamlı sözler ne yapmaya çalışıyor ben anlamlandıramıyorum lütfen birisi açıklayabilir mi?
Anlamlandıramıyorum , detayları okuyup bana mantıklı cevaplar verebilir misiniz lütfen?
Cevapla