AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
dış güzelliğe önem vermiyorum diyen erkeklerin baktığı ilk şey bacaklar fizik
o fızıği taşıyanda akıl noksan sa bacakların bırı sağa bırı sola gıtmezmı :D
Yaşlanınca kırışık elleri öpücek insan lazım.
şu an ki geçici, geçecek, tükeneceğiz.
Bu çağda artık gençler tek bir şey peşinde oda "zevk",
gönlüne sağlık güzel bir yazı...
öncelikle dış görünüş önemli olan ama tanıdıkça karakterinde bozukluk var olduğunu anladığımda o güzellik beş para etmez gözümde kalbinin güzelliği yüzüne yansıyanlardan yana tercihim.
dış güzelliğe takılmadan iç güzelliği nasıl öğreneceksinki birini beğendiğin zaman ilk güzelliğinden beğenirsin sonra tanıyınca iç güzelliğini keşfedersin.
ben kız arkaşımla çıkmaya başladığımda bana okadar çirkin geliyorduki herkez güzel diyordu sarışındı bnde sarışınlardan hoşlanmazdım belki ondandır ama şimdi ondan güzeli yok sanki hiç bir zaman da dış güzelliğe önem vermedim
Dış güzellik çok çok önemli olmasa da bir yerde bakılıyor yani
çelişkili yorum olarak ösymde yer alır bu
çokçokçok önemli değil, biraz önemli =)
evet bı basına bı sonuna baktım tabıkıde cok uzun bu ne kısa olsun oz olsun dısler cok onemlı guzel gozukmedekı bı paya dıslerden gelıyor bnce :)
Dış görünüşe önem veririm ama aşırı yakışıklı olacak demiyorum yüzüne bakılır olması yeterli
Dış güzelliğe bakanlar en çok ihanet edenlerdi aslına bakarsak..
Valla Ben Hep Sıfatıda Yüreğide Güzel Bir Eş İstiyorum Allah bana öyle bir eş nasip ederse dünyanın en mutlu insanı olurum...
Bilinçaltı görselliğe hitap eder öyle ben dış güzelliğe hiç önem vermiyorum cümlesi çok sahte bir cümle
Insanlaru dis gorunusune gore yargilamam ama kendi gorunusume onem veririm..
diş gorunus olmadan olmuyor ama neyleyım dısı guzel ıcı cırkın kadını.
Dış güzellik işe alınmayı, iç güzellik ise kalıcılığı sağlar.
önem vermiyorum ama çok çirkin olursada geri iter gözümde
Üzülme takılıyorsun kaç yaşındasın bilmiyorum ama bende sana katılıyorum Bir arkadaşım vardı oda hep böyle dış güzellik daha önmeli derdi sinir olurdum
dunya duzenine bak! insanlarin birbirlerini begenip begenmeme uzerine kurulu.cok mantiksiz seylere takilip kaliyoruz bazen.
içini merak etsen de ilgini çeken hep dış görünüştür unutma derim..
Hep denir önemli olan iç güzellik diye ama bunu diyen yüzde doksan dokuz insan güzel bulamadığının yani dışını beğenmediğinin içine bakmaz. Çok nadir üç beş örneği vardır.
kimse dış görünüşe önem vermiyorum demesin elbet herkes iyi birini ister
Yazıyı okuyamadım ama.. Herkesin kafasında dış güzelliğe dair bir standartı vardır bana göre..
dış güzelliğe önem vermeyen biri varsa bilki evliya felandır.yok öyle bişey.
Dış görünüşe hiç bakmayan erkek varsa bana gönder bişey denicem.
adres ver geliyorum hemen, deney yap üzerimde kullan kullan at beni in aşşağı tut beni
Oha vazgeçtim.
sakso
Erkekler daha çok önem veriyor güzelliğe, bunu hemcinslerine anlat.
at yalanı öpeyim inananı
göruntü.önemlı.birde.tavır.
Güzellik.içden.dışa.yansır.
Çirkın.olupta.guyu.guzel.görmedım.ben:D
Nokta basılı kalmış
Dış güzelliğe önem veriyorum, buna göre yaşamıyorum.
Bence konunun güzellik veya yakışıklı olmakla alakası yok. Kimileri dış görünüşe bakar kimileri karaktere. Şahsen ben dış görünüşe önem veriyorum.
kardeşim işin özeti kısa ve net. ikisi bir arada olucak birbirlerini tamamlayacak konu bu kadar basit
okumadım dış güzelliğe ilk esnada önem versem de karşımdaki kişinin akıllı mantıklı olması efendi olması daha çok cezbeder
Ben önem vermiyorum ama kime yakınlaşsam hemen kendini dünya güzeli sanıyor anlamıyorum.
Arkadaş anlamında değilde, sevgili anlamında önem veririm vermiyorum diyende kendini kandırır.
bir erkekten bu tür şeyler duyduğuma çok mutlu oldum açıkcası :D sana tam anlamıyla hak veriyorum
Dışını beğenmeyen içini ne bilsin, İçini bilmeyen dışını ne yapsın.'' Kim der ki ben dış güzelliğe önem vermiyorum kesinlikle yalan söylüyordur.''
dış güzelliğe pek önem vermem benim için o gülüşündeki parlaklık yeter
dünyanın en büyük yalanıı nedirr bilirmisinn kardeşş ben dış görünüşeee önem vermem kalbe önem veririm...pehh
güzel bir cinsellik yaşamak için ben dış görünüşüme önem veriyorum :p
ici guzel olan kanka disi guzel olan da sevgili olur
Hem içi hem dışı güzelse
e o bas taci olur :)
Kalbini ritmini değiştiren kadın zaten senin için en güzel olur
kapak ve zekıce bır laf superrr
@Sunshinesibel Teş. Ederim : )
Yani elbette beğenmek istiyor insan karşısındakini. Çok güzele bakmak da biraz açgözlülük. Biraz beğensem yeter işte.
ben önem vermyrm bu yüzden hiç makyaj yapmam sevn böyle sevsn
evde kalırsın elin kızı süslenip süslenip buluyo zengin kocaları :D
kızı suya basnca pişman olur merak etme :)
bencede bir kız makyaj yapmamalı fakat
eğer talip yoksa
makyaj yapmalı biraz açılmalı kur yapmalı
talibim var cok şükür
Doğal kızlar çok hoşuma gidiyor.güzel olması okadar önemli değil...
sırf cevap vermiş olmak için buraya yazıyorum ha :)
Ekekler gördüklerinden kadinlar duyduklarindan etkilenirmiş degisecegini sanmiyorum bu durumun
Yoktur.Kadınlarda dahil vardır diyende yalan atıyordur.
sevgilyle buluşmaya iş görüşmesine terlikle gidiyorum
yani simdi birazcik guzeliyede bakiyorum ama daha cok zeki olmasina ve iyi kalpli olmasina
valla ben önem vermyorum dıyen kesın yalan atıyodur herkes önem verır mesela ben:)
Ruhlar aleminde de yaşamıyoruz koç :)
Dışını beğenmediğin birinin içini merak etmezsin ;)
Guzel bir kiza bir hafdada doyarim.huyu guzel olana 40 yil doyamam belki
inşallah gün gelirde keşke çirkin olup da kalbi güzel olsaydı demeyiz
bu dewirde sewgi ask iki bacak arasında sanılıyo adam gibi sewen erkek sayılıdır.
çok haklısınız bağyan. isminizin filiz olma olasılığına istinaden küçük bir soru sorabilirmiyim acaba? ( miyim ekine dikkat )
yok ismim filiz degi sorabilirsn
dış güzelliğin ta anasını avradını dış güzellik konusunda insanların ne kadar şerefsiz olduğunu anlarsın keşke tüm güzeller çirkin olsa çirkinlerde güzel olsa o zaman dünya daha iyi bir hal alır.
www.kizlarsoruyor.com/.../q1385175-6-7-senedir-mutsuzluktan-oluyorum-beynimde-kan-foskuruyor-boynumdan beni en iyi cevap seçip paylaştığım linki diğer insanların da görmesini sağlar mısın?
bunu ancak çirkin insanlar söyler - jim carrey :D
höööööö çok komik uyuz oluyorum sizin gibi herşeyi ti'ye alan itici insanlardan hele bir de kız olanlar
onlar da bayılıyolar sana zaten
Benim böbregim çok hoş :D içim güzel napim
:D :D :D
Senin gibiler kaldimi ya
tek kelime helal olsun -,-
Bak ben senin zekana hayran kaldım şu an ^.^
Dış güzellikle yuva kurulmuyor be gülüm -,-
güzel olsun taştan olsun :D