Aşk İlişkileri Derdinizi tasanızı dinlemeyen sevgiliyi ne yaparsınız? __Yalnız__X__Kuş__ Takip Et Yoda Yaş: 41 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Ben derdimi tasamı dinlemeyen sevgiliyi çöpe atarım... sevgili dediğin derdini dinleyecek derman olacak sana,Derdinizi dinlemeyen sizinle dertleşmeyen size derman olmayan sevgiliyi ne yaparsınız? Derdinizi tasanızı dinlemeyen sevgiliyi ne yaparsınız? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
AbuzerrKömürcü Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Fotoğraftaki söz o kadar anlamlı ki.. Hep bir şeyler anlatmaya çalıştık hep yakın olmaya çabaladık hep bir şeyler bekledik. Karşılığını o kadar az aldık ki.. 1 0 Yorumla
Nağma007 Takip Et Yoda Yaş: 37 +1 yıl Muhtemelen başkasının derdini dinliyodur şutlarım zaten sevmemişimdir sevme yetim kayıplarda benim djdjd 1 0 Yorumla
Aşkın_Sonu Takip Et FenomenMaster Yaş: 41 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ne de güzel yazmış ekteki yazının sahibi. Bir şeyi çöpe atarken yinede sabırlı ol derim. 0 1 Yorumla __Yalnız__X__Kuş__ +1 yıl Yoo öyle demoyor sırasıyla oku unutmak var birde unuturum arkadaş babamın oğlumu neyine sabır edecem benim derdime derman olmuyacak dinlemeyecek keyfine gelince keyfini görecek banane senin derdinden diyecek oldu gözlerim doldu. bencillik seninkide sabırmış hadi oradan derler adama... Yorumla
turgayatacan Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 68% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Benim derdime derman olmayıp dinlemeyen bir insan zaten hayatımda olamaz ki... 1 0 Yorumla
ŃïŕṿäńäĠäṃệṩ Takip Et Xper 7 Yaş: 35 +1 yıl İstemem sıkılırım ayrılırım çünkü ben herşeyin de yanında ve herşey de yanımda birini isterim 1 0 Yorumla
ALİİ_MERT9 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Umrumda olmaz artik eger benim derdim catken dinlemyrsa sevgililugi gec arkadasm dahi olamaz 1 0 Yorumla
Fatih8751 Takip Et Bilge Yaş: 42 +1 yıl Birbirinin derdine derman olmayandan sevgilli olmaz 1 0 Yorumla
Uyumsuzuz Takip Et Master Yaş: 34 , eic 58% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. Fuckbadyy olarak takılırım 0 0 Yorumla