
Ha bazı insanların doğuştan maskesi var, onlar takmasa da olur.😃
Ne alaka demeyin corona var, lazım olur.🤓

Olurum. Maske zaten önlem amaçlı kullanılan bir şey değil. Hasta insanların takması gerekiyor. Kolonya da şart değil. Temiz olsun, ellerini yıkasın yeter 😃
Cevap
16Cevap
Olmam tabi ki hatta o beyaz elbiseden bile giyecek kjhgj 😂
Kefenden mi bahsediyorsun jsjsjjs
Yok lan, varya ilaçcılar falan giyiyor bembeyaz 😀
He ben öldürdün sanmıştım😂
Takanla sevgili olmam😃
Seni mi, maskeyi mi😂
Ikimizide😃
Bak bu güzel cevaptı, aferin.😀
Tabi kolonyadan kolonyaya değişir Eyüp Sabri tuncer kullanıyorsa bir düşünürüm ama Boğaziçi kullananla kesinlikle sevgili olurdum
Masle tam anlamıyla korumuyo ama kolonya kullanmıyorsa da sorun değil benimkini birlikte kullanırız 😂 ne dir yani
Maske is yapmaz yanliz bir maskeyi 1 saat den fazla taktiktan sonra etkisi gider onun icin ameliyat da yedek maske'olur uzun ameliyatlarda
Üfff ne koronaymış be valla aynı hayat aynı şekilde devam maske vs kullanmıyorum gerek yok😄
Maskesi ve kolonyası olmayan erkek beni tavlayamaz
Bundan sonra boyle bir erkekte aradigim ilk ozellik maske ve kolonya 😀😀
çok boş bir şey bence anlamıyorum tamam titiz olun temiz olunda çok abarttınız bu konuyu olacağı varsa olur zaten
Maske taksa da olmam erkeklerin etrafında dönmüyor dünya djdj ne ciddiyim ha ahaha
Maske takmak hasta değilseniz sanıldığı gibi faydalı bir hareket değil. Günlük hayatta korona virüsten korunmak için maske takılması bir anlam ifade etmiyor
olurum tabii kendisi temizse ama :) temiz olmalı :)
Hergün 20 müşteri ile yatıp sperm çöplğgğne dönmüş biri maske taksa kolonya sıksa ne olur
Öyleysen takma sjsjjs
Maske takmıyorum ama kolonyasız gezmem
Maske önemli hele kolonya hayat damarı artık 😀
Corona geçene kadar biraz sabretmek en iyisi
Hijyenik olmayan biri ile yapamam
Bende korono varsa seve seve olurum ülke nüfusunu indiririz
Olurum 😀
İmkanı yok. :D
Olurum tabii sonra kolonyayi ben surerim ona sjs
O şahıs benim sevmeyen sevmesin beni 👍
Maske hastalar takar ben takmıyorum
Temizliğine dikkat ediyorsa sorun yok.
Olurum
Ya bu soruyu sormak için çok düşündünüz mü?
Seviyorsam bile hayır kolonyasız olmaz bu devirde
Hijyen önemli 🌺
Bilinçlidir olurum
Evet olurum
olurum
Evet
Sevgili olurum çünkü bunları ben de yapmıyorum.
kullanmıyorum
Soru çok saçma
Delirdiniz iyice
Ben takmıyorum😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?