Sevgilimle ayrı şehirlerdeyiz neden beni görmeye gelmiyor 😞☹️?

Sevgilimle farklı şehirlerdeyiz. Onu özlüyorum görmek istiyorum ama o olmaz diyor. Önümüzdeki 7 ay (en iyi ihtimalle) görüşemeyeceğiz ona kalsa. Nasıl dayanabiliyor anlamıyorum. Onu çok özlüyorum. Ben dayanamıyorum artık. Telefonla konuşma sıklığımız neredeyse yok denecek düzeyde. Görüntülü konuşma zaten yok. Gelmeme sebebini babasından izin alamamasına bağlıyor. Ama kocaman erkek olmuş bu yaşta izin vermiyor gelemem demek çok çocukça. Ben geleyim diyorum o zaman. Olmaz buraya gelmem doğru değil ailem hoş karşılamaz diyor. Ne yapacağım gitsem bir dert gitmesem bir dert. Onsuzluğa sabrım kalmadı artık. Arada yüz yüze konuşsak ne zarar gelir ki?
Uzak mesafede ilişki yaşayanınız varsa görüşme sıklığınız nasıl?
Ve onu görüşmeye nasıl ikna edebilirim? Çok üzülüyorum artık.😞
Sevgilimle ayrı şehirlerdeyiz neden beni görmeye gelmiyor 😞☹️?
Cevapla