Sevgilimle farklı şehirlerdeyiz. Onu özlüyorum görmek istiyorum ama o olmaz diyor. Önümüzdeki 7 ay (en iyi ihtimalle) görüşemeyeceğiz ona kalsa. Nasıl dayanabiliyor anlamıyorum. Onu çok özlüyorum. Ben dayanamıyorum artık. Telefonla konuşma sıklığımız neredeyse yok denecek düzeyde. Görüntülü konuşma zaten yok. Gelmeme sebebini babasından izin alamamasına bağlıyor. Ama kocaman erkek olmuş bu yaşta izin vermiyor gelemem demek çok çocukça. Ben geleyim diyorum o zaman. Olmaz buraya gelmem doğru değil ailem hoş karşılamaz diyor. Ne yapacağım gitsem bir dert gitmesem bir dert. Onsuzluğa sabrım kalmadı artık. Arada yüz yüze konuşsak ne zarar gelir ki?
Uzak mesafede ilişki yaşayanınız varsa görüşme sıklığınız nasıl?
Ve onu görüşmeye nasıl ikna edebilirim? Çok üzülüyorum artık.😞
Uzak mesafede ilişki yaşayanınız varsa görüşme sıklığınız nasıl?
Ve onu görüşmeye nasıl ikna edebilirim? Çok üzülüyorum artık.😞
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yüzyüze buluşma yok. Görüntülü konuşma yok. Sesli arama yok. Ne var peki 😊
Sadece o beni özlediği zaman arar.(kendince tabi) ve lafta kalan seni seviyorumlar var...
Devam ettirme artık. Yazık günah
Sevse gelirdi ayrıca öyle ilişki olmaz
Seviyorum diyor ama lafta galiba
Geçmiş olsun yakında bitecek o ilişki
Fazla bir mesafe de yok muş
Gelmiyor işte ne yapsam ne etsem gelmiyor. Yaptıkları dedikleri bahane gibi. Sınava da hazırlanıyor aslında ama ben ona çalışma demiyorum ki en azından 2 ayda 1 görüşmek istediğimi söyledim. Onda bile bana çok kızdı. Anlayamıyorum
Seviyorsa gelir ya da yoğundur darlama adamı.
1 sene görüşmeyecek kadar yoğun değil kimse. 7 ay taş olsa çatlar. Başka iletişimimiz de yok konuşup hasret gideremiyorum da. İzin alamama sadece bahaneymiş gibi.
O zaman sevmiyordur :/
Öyle mi diyorsun 😞 ama sürekli seni seviyorum sınava çalıştığım için görüşemiyoruz diyor.
E o zaman ders çalışıyorsa sıkma bekle
5 ay var sınavına. Sonucu iyi gelmezse birdaha hazırlanacak ve bir sene asla görüşmeyeceğiz. En azından arada görüşmeye ikna edemez miyim
Seviyorsa iknaya gerek yok ki kendisi bir yolunu bulur bahane üretmez, sevmiyorsa ağzınla kuş tutsan fayda etmez.
Acı ama gerçek 😔
:( :(
Nerde ki o sen
O Mersinde ben Nevşehirdeyim
Kacckm var aranizda
4 saatlik yol en fazla
Ben olsam giderdim vallaj
Ailesi izin vermiyormuş ona. Görüşmemiz günah sayılırmış. 😒
Yaşınız kaç
Ben 21 o 26
Yalanci bence
Ailesinin tutumu biraz yobaz ve bunu biliyorum. Yalan söylemiyor. Ama sorun onlar ne derse sorgusuz sualsiz yapması. Ben onun geleceğiyim beni ihmal ediyor kendi bencilliğinden.😔
Bence sen onunla olmazsin yolun basindasin daha
Üzüyor 😞
Uzulme bittir