Uzak mesafe ilişkisi yaşıyorum ama beni görmeye gelmiyor, ne yapmalıyım?

senelerdir tanıdığım bir arkadaşımdı aramızda yaklaşık 800-900km var onun olduğu şehire gidince dört beş kez buluşup vakit geçirdik ve sevgili olmaya karar verdik tabi ben geri dönmek zorunda kaldım hem çok özlemiştim hem de daha fazla vakit geçirip onu daha iyi tanımak istediğimden sürekli yanına gitme planı yapıyordum fakat kalacak yer problemim vardı bu yüzden hem arkadaşlarım hem ailem sen bir kere gittin şimdi o gelsin dediler ailem de gelince bizde kalabileceğini söyledi sevgilim de ayarlamaya çalışacağını şu anda hem evde problemler olduğunu hem de paraya sıkışık olduğunu söyledi ben de bekleyeceğimi söyledim sevgisinden sadakatinden hiç şüphem yok her gün konuşuyoruz bana karşı bir ilgisizliği de yok hediyeler alıyoruz birbirimize ailelerimizin de haberi var ilişkiden annemle telefonda tanışıp konuştular hatta annem özel olarak onu davet etti falan neyse bir ay geçti gelmedi iki ay geçti gelmedi ben arada konusunu açınca hep param yok ayarlamaya çalışıyorum demeye devam etti ben de daha sonra belki sürpriz yapar gelir diye konusunu açmadım ama sürekli ben geldiğimde şöyle yaparız böyle yaparız diyordu konuşurken yani geleceğinden emindim fakat üstünden beş ay geçti ve bugün konuşurken de aslında hala bir plan yapmadığını ve para biriktiremediğini öğrendim ona açık açık bir şey söyleyemiyorum çünkü beni görmek istediğini biliyorum ama yeterince çabalamıyormuş gibi geliyor anlamıyorum yani beş ayda günde bi sigara parası elli lira bile köşeye atsa yedi binden fazla para yapıyor ve bu hem geliş gidiş biletini karşılar üstüne de artar zaten kalacak yere para ödemeyecek ve evimizde kalacağı için dışarı çıktığımız vakitler hariç yemeğe vs de para ödemeyecek parası olmamasına asla bir şey söylemem ama beni okadar seviyorsa bir aylığına iki aylığına part time extra bir işe girip de para biriktirebilirdi çünkü yaptığı iş tüm gününü almıyor haftanın üç dört günü arkadaşlarıyla dışarı çıkabiliyor beni o kadar seviyorsa o zamanı değerlendirip günlük işlere bile gitse beş ayda biriktirebilirdi diye düşünüyorum ben mi bencillik anlayışsızlık yapıyorum acaba diye soruyorum bazen kendime ama ben onun yerinde olsam gidebilmek için her şeyi yapardım bir şekilde para bulurdum bunları düşününce biraz uzaklaşıyorum ondan çünkü iki üç sene boyunca bu şekilde devam edebileceğimi düşünmüyorum ayda bir görüşülse mesela bir şekilde telafi edilir bir o gelir bir ben giderim ama bu şekilde çok zor onu sevdiğim için sırf bu sebepten ayrılmak da istemiyorum ne yapmalıyım?

Uzak mesafe ilişkisi yaşıyorum ama beni görmeye gelmiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla