senelerdir tanıdığım bir arkadaşımdı aramızda yaklaşık 800-900km var onun olduğu şehire gidince dört beş kez buluşup vakit geçirdik ve sevgili olmaya karar verdik tabi ben geri dönmek zorunda kaldım hem çok özlemiştim hem de daha fazla vakit geçirip onu daha iyi tanımak istediğimden sürekli yanına gitme planı yapıyordum fakat kalacak yer problemim vardı bu yüzden hem arkadaşlarım hem ailem sen bir kere gittin şimdi o gelsin dediler ailem de gelince bizde kalabileceğini söyledi sevgilim de ayarlamaya çalışacağını şu anda hem evde problemler olduğunu hem de paraya sıkışık olduğunu söyledi ben de bekleyeceğimi söyledim sevgisinden sadakatinden hiç şüphem yok her gün konuşuyoruz bana karşı bir ilgisizliği de yok hediyeler alıyoruz birbirimize ailelerimizin de haberi var ilişkiden annemle telefonda tanışıp konuştular hatta annem özel olarak onu davet etti falan neyse bir ay geçti gelmedi iki ay geçti gelmedi ben arada konusunu açınca hep param yok ayarlamaya çalışıyorum demeye devam etti ben de daha sonra belki sürpriz yapar gelir diye konusunu açmadım ama sürekli ben geldiğimde şöyle yaparız böyle yaparız diyordu konuşurken yani geleceğinden emindim fakat üstünden beş ay geçti ve bugün konuşurken de aslında hala bir plan yapmadığını ve para biriktiremediğini öğrendim ona açık açık bir şey söyleyemiyorum çünkü beni görmek istediğini biliyorum ama yeterince çabalamıyormuş gibi geliyor anlamıyorum yani beş ayda günde bi sigara parası elli lira bile köşeye atsa yedi binden fazla para yapıyor ve bu hem geliş gidiş biletini karşılar üstüne de artar zaten kalacak yere para ödemeyecek ve evimizde kalacağı için dışarı çıktığımız vakitler hariç yemeğe vs de para ödemeyecek parası olmamasına asla bir şey söylemem ama beni okadar seviyorsa bir aylığına iki aylığına part time extra bir işe girip de para biriktirebilirdi çünkü yaptığı iş tüm gününü almıyor haftanın üç dört günü arkadaşlarıyla dışarı çıkabiliyor beni o kadar seviyorsa o zamanı değerlendirip günlük işlere bile gitse beş ayda biriktirebilirdi diye düşünüyorum ben mi bencillik anlayışsızlık yapıyorum acaba diye soruyorum bazen kendime ama ben onun yerinde olsam gidebilmek için her şeyi yapardım bir şekilde para bulurdum bunları düşününce biraz uzaklaşıyorum ondan çünkü iki üç sene boyunca bu şekilde devam edebileceğimi düşünmüyorum ayda bir görüşülse mesela bir şekilde telafi edilir bir o gelir bir ben giderim ama bu şekilde çok zor onu sevdiğim için sırf bu sebepten ayrılmak da istemiyorum ne yapmalıyım?
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılDoğru düşünüyorsun. Arkadaşları ile buluşuyorsa her hafta ama onca zaman senin için plan yapmıyorsa bence de ondan sana yar olmaz hatta aldatıyor bile olabilir ama sen onu çok sevdiğin için fark edemiyor olabilirsin. Üzgünüm ama benzer şeyleri yaşayan başka insanları gördüm bu şekilde olunca genelde aldatılmış oluyorlar aileleri tanışsa bile, yine de bilemem tabi. O yüzden benim tavsiyem erken yaşlarda ne kadar ciddi görünürse görünsün veya olsun, asla aileleri ilişkilere dahil etmemek çünkü insanlar zamanla değişir ve bazıları hiç tanıyamayacağınız insanlara dönüşebilir bu yüzden bunları da göze alarak biriyle ilişki kurmak daha mantıklı hem de daha az hasarlı çıkılabiliyor, benim fikrim böyle.
02 Yorumla
Soran+1 yılevet sonradan pişman oldum hemen işin içine ailemi kattığım için ama çok sevdiğim için bazı şeyleri bu şekilde hızlandırabileceğimi düşünüyordum açıkçası
- +1 yıl
Bir şeyleri hızlandırmaya çalışırsan elinde patlar zaten zamana bırakman lazım
En İyi Cevaplar
+1 yılYazdığın metni okudum... Bütün yorumarı da okudum ayrıca. İnsaların ne kadar acımasız olduğunu bir kez daha gördüm yorumlardan. O adamın ne yaşadığını asla bilemeyiz... Oturduğumuz yerden konuşmak kolay. Kendi yaşadıklarımı anlatmicam burada kafanı şişirmek istemiyorum. Biraz kendimle bağdaştırdım bu olayı geçmişle alakalı. Şunu söylemek istiyorum sana milletin lafıyla hareket etme.. kimsenin ipiyle kuyuya inilmez. En iyi kararı verecek olan sensin. İyice araştır analizlerin sağlamsa iyi veya (kötü olmasını istemeyiz kimsenin) noktayı koyacak olacak sensin. Tekrar söylüyorum sorunları olabilir hem ailesi ile hem maddi anlamda. Tarafsız yazdım bu yazıyı. İnşallah ikiniz içinde hayırlısı ne ise olur.
04 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim ben zaten onu anlıyorum ama şöyle düşünüyorum benim de ailesel sıkıntılarım var parasal sıkıntılarım var ama insan çok sevdi mi bi yolunu bulur gibime geliyor hadi bir ay bulamadı iki ay bulamadı beş aydan bahsediyoruz
- +1 yıl
Rica ederim.. seni çok iyi anlıyorum. Benimde görüşemediğim zamanlar oldu. Gidemedim yanına mesafeler vs... sıkıntılarım vardı. Ama diyalog kısmını iyi beceremedik ikimizde. Şunu söylicem sana ben bu dersi çıkardım kendi ilişkimden. Böyle durumlarda diyalog çok önemli. Problem veya sorunlarınız varsa birbirinize mutlaka söylemelisiniz. Eğer bir şeyleri senden gizliyorsa sevgilin ilişki çıkmaza girer. Benim söyliceklerim bunlar.
Soran+1 yıldaha önce birkaç kere görüşme konusunu açtım fakat hemen sinirleniyor bana keyfimden mi gelmiyorum sanki gibi şeyler söylüyor o kadar derdimin arasında sana da yetişmeye çalışıyorum sen de dert olma diyoriletişim kurmaya çalışıyorum aslında ama bana bunları söyleyerek kötü hissettirdiği için artık konusunu açmamaya karar verdim e açmayınca da o hiç açmıyor böyle böyle geçiyor zaman
- +1 yıl
Gerçekten zor bir durum senin içinde. Yani ne desem bilemedim. Bu şekilde davranması bana çok mantıklı gelmiyor açıkçası. Ayrıca sinirlenerek bir yere varılmaz. Senden gizlediği bir şeyler olduğuna adım gibi eminim. Ama ne olduğunu kesin olarak söyleyemem. Senin bahsettiklerinden yola çıkarak tahmin yürütebiliriz sadece. Senin adına üzücü bir durum. Üzüldüm gerçekten böyle olmasına :// İlişki kurmak çok güzel bir şey ama sonunu getirememekte bir o kadar kötü.
+1 yılGeçmiş olsun Doğrumu bilmiyorumda seninle ihtiyacını görüp başından atmış param yok bahane zaten şimdiye nişanlıydınız zaten seni seviyor olsaydı Büyük ihtimal ama gerçek bundan %100 Eminim Hayatında biri var ve çok mutlular Evlendiğini o sevgilinin Ağzından duyarsan hiç şaşırma Sen Ayakta uyumaya devam et Seni seviyorum Ayaklarına yatıp senden faydalanmış üstüne birde senden para koparmaya başlar bu Adam Ona borcum var buna borcum var falan filan Hergün böyle Haberlerle dolu günden Seni Aldatmıştır bile buna Yeminedebilirim Sen uyumaya devam Saf bir Bayansın galiba
10 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sen bir kız olarak ilişkide üzerine düşeni fazlasıyla yapmışsın. Haliyle karşındaki kişiden de bir şeyler beklemen çok normal. Sakın aksini düşünüp kendini suçlama. Sürekli parasal konuları öne sürüyorsa altında yatan bir şeyler var gibime geliyor ama net olarak konuşmadan da bilemezdin.
01 Yorumla
Soran+1 yılne gibi bir şeyler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılo zaman sizi sevmiyor demektir
01 Yorumla
Soran+1 yılniye bu kaar kesin konuştun şimdi
Direkt ayrıl diyecektim de ilgisiz değil diyosun sadakatinden sevgisinden şüphem yok diyosun ozman gerçekten ekonomik olarak sıkıntıda. 5 saatlik yol 600 tl gidiş geliş 1200 orada harcayacağı bilmemnesi gerçekten bu ekonomide tek yaşamak bile zor. Sende ona hediye olarak gidiş dönüş bileti alabilirsin geldiğinde cafe yerine parkta oturalım açık hava daha iyi diyebilirsin kahveni çayı evde termos bardaklara yapıp bi kaç atıştırmalık hazırlayıp atlatabilirsin sana kendi ellerimle yapmak istedim. Asla gururunu incitecek bişey söyleme tabiki paramız yok felan değil böyle daha iyi, mecburiyet değil, seçim… İlgisiz sürekli müsait değilim diyen seni geçiştiren biri olsa bas tekmeyi diyecektim ama öyle değil alttan al bacım biletini aldığını bitek sevgilin bilsin hediye olarak.. ailene başkasına söyleme gerçekten gururuna dokunur
11 Yorumla
Soran+1 yılişte hediye olarak bilet alamam çünkü parası olsa dahi ne zaman geleceği belli değil sürekli ailesiyle ilgili bi şey çıkıyor vs onu geçtim ben zaten ona kalacak yer parası ödetmeyecem beş ayda da bikaç bin lira biriktiremiyorsa ne kadar zor durumda olursa olsun bana çabalamıyormuş gibi geliyor doğal olarak çünkü arkadaşlarıyla sürekli dışarda yani onlara ayıracak parası var ben niye ona bilet alayım diyorum kendi kendime
Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Yani yanlis anlama ama yasinda cok kucuk değil zaten aileler bilio vs ama karsindakinin daha ailenle tanismaya seni gormeye ozlem gidermeye gelicek butcesi yoksa nasil ev yurutucek hayat sevgi ve ask kadar bi %50 de maddi guc demek ben zenginlikler icinde yasatamaz boyle bi hayalin var demiyorum o baska bise ama anlattigin gibiyse evine bakamaz ki bide evlendiginzi dusunelim bugun dugun ev esyasi dedigin sey ucuz yolusundan yapsan 500 lira yolcu eee hani balayi hani tatil vs yani buna kalkiscak durumu olmayan zaten evliligi dusunmez ki bu en dusuk butce gunumuzde bence bu adam yanina gelmeyi tam olarak icinde kabul etmis değil yoksa bisekilde yola cikar hic bise yapamasa bi kilo kurupasta basit biseler alir gelir gorusur
06 Yorumla
Soran+1 yılevlilik mevzusu açıldığında ben de aynı şeyi düşünüyorum kaç yaşına gelmiş hala ailesiyle yaşıyor kira ödemezken bu kadar dara düşüyorsa yarın bi gün ne olur acaba
Soran+1 yılbi kredi ödüyor onu biliyorum ama bir günlüğüne iki günlüğüne gelmek ne kadar zor olabilir 10-15 tl falan ayırması gerekse tamam diycem hak vericem ama öyle bi durum da yok yani
Soran+1 yılçabalamıyor diyorsun yani sen de
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen uğrunda tavaf etmistim sevdiğim için yaşadığı şehri
Kimi zaman otelde kaldım, kimi zaman akrabada,
Çalıştığım para kazandigim için
Otel masrafı ve yol parasi yemek parası derdim hiç bir zaman olmadı.
Ancak senin arkadaş sorumsuz gibi geldi bana.
Sadece senin için değil, kendisi kendine değer katmalı geliştirmeli, para yoksa çalışmalı kazanmalı kendini geliştirmeli
Hayatında sen olursun ya da olmazsın
Kendine bir gelecek inşaat etmeli maskulen adam.
Devir Capital devir ve ne yazık ki parasız şehirler arası yolculuk da wcye bile gidilmez
Erkek Adam İnşa etmek, kazanmak ve geliştirmek zorunda kendini.
Tercih ve seçimlerini sende karsindaki kişinin bu özelliğini de dikkate alarak yapmanı oneririm00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u +1 yılNe güzel yazmışsın, çok iyi anlatmışsın... ben ondan bir şey istemiyorum biraz çabalasa yeter diyorsun.. ama çaba yok güzel kızım.. o senin kadar çırpınmıyor.. Bilmiyorum nolcak böyle.. sen Hergün biraz daha uzaklaşacaksın.. ama bencil olan sen olacaksın.. sen suçlanacaksın.. umarım oda halleder de gelir.
02 Yorumla
Soran+1 yıldediğim gibi arkadaşlık mazimiz de olduğu için kafasında kötü kalmak istemiyorum ayrılmak istesem bile bunu nasıl yapacağımı ne söyleyerek düzgün bitireceğimi bilemiyorum
- +1 yıl
Çabani goremiyorum... sabırla bekledim... benim kadar önemsemiyorsun.. falan filan... ayrıl diyemem gittiği yere kadar gitsin
+1 yılYani şimdi güzel ablam 800 900 km lik mesafeye en kötü şartlarda sadece senin yanına gidiş için 1000 lira otobüs parası birde dönüşü birde 2 3 gün kalsa ayrı bir masraf bir kişi ye en az 10 bine patlar belki gerçekten yoktur bazen halden anlamak lazım bazı seyler vakti zamanı gelmeyince olmuyor biz ne kadar istersek isteyelim olmayınca olmuyor belkide senin ailenin yanında kalmaktan bile cekinebilir insan
00 Yorumla
+1 yılOlsun her ne kadar arada yaşanmışlıklar da varsa konuşulmuşluklar da varsa böyle bir şey normal değil mi kaldı ki bugün reel ilişkiler yani gerçek ilişkiler bile böyle giderken sanalda Tanıdığım birine nasıl bu kadar güvenebilirsin ki Tabii senin için söylemiyorum bunu yaşayan herkes için söylüyorum sanal ortamda sadece ve sadece arkadaşlık olur Ötesi Ya bana göre çok aptalca geliyor hani hiç kimse kusura bakmasın senin için söylemiyorum Çünkü aşk dediğin kavram çok farklı bir şey yani
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende çabalasaydi gelir tarafindaydim ama belkide 4 ay kendini çok tuttu bi şekilde yıkılmış da olabilir maddi olarak belki son 2 ayda da birikim çok yaptığından boğazını tutamamis ta olabilir insan sonuçta bende acımasızca eleştiriyordum tabi bi yerde hata yapabiliriz belki hala kendi içinde bi çabası var diyorum ben
02 Yorumla
Soran+1 yılçabası varsa bunu bana belirtsin ben illa haftaya gelcem şu tarite gelcem demesini beklemiyorum en azından desin ki ben ayarlamaya çalıştım bu çıktı şöyle oldu o yüzden biraz daha geç gelicem gibi onu bile demiyor
Cevap sahibi+1 yılÇözülür Çözülür ama geldiğinde sen gelmezsen senin problemin yazdığında cevap vermediğin zamanlar icij
Çok itici ve tam bir öküz. 5 ayda sen gitmene rağmen gelmemesi bence ve seninde fark etmiş olduğun gibi elde tutma çabası başka bir şey değil. Bu kadar kafana takacağına yeni kişilere yer versen 5 ayın daha farklı geçebilir miydi düşünmedim değil
12 Yorumla
Soran+1 yılben de düşnüyorum ama nasıl olsao kadar bekledim şimdi ayrılıp pişman olma ihtimalimdense biraz daha bekliyim diyorum kendi kendime bilmiyorum kafam karışık
+1 yılKusura bakmada bahaneler sevgisi yetmeyen insanlara aittir sen çaba göstermişsin o kadar, ve onca mesafeye rağmen kusura bakmada çok ruhs*z hissiz insanmış boşa vaktini harcama böylesi için yol yakınken bitirmek en mantıklısı olur...
01 Yorumla
Soran+1 yılişte ben ona bunu söylesem nankör olurum evdeki durumları bilmiyo musun diyecek zar zor kendime yettiriyorum diyecek buna rağmen seninle hep ilgileniyorum diyecek bu sefer bana kötü hissettirecek bu korkumdan dolayı bitiremiyorum
+1 yıl5 ayda her ay 1000 tl kenara atmis olsaydi 5000 tl yapardi ve 1 2 gunluk ziyaret icinde onu cok zorlamazdi diye dusunuyorum ya gercekten durumu cok sıkışık ya da senden daha onceliklendirdigi seyler varki o parayi kenara atmamis
02 Yorumla
Soran+1 yılyani arkadaşlarıyla vs sürekli dışarı çıkıyor olmasa bu arada otobüsle de değil kendi arabasıyla gidip geliyor her yere tamam diycem kıt kanaat geçiniyordur ama bir ay arkadaşlarını görmesin mesela veya diğer insanlar gibi toplu taşıma kullansın her gün dışarda kahve içip yemek yemesin biriktirsin biraz az az
- +1 yıl
Iste bu yuzden sen onun hayatinda ki onceliklerin basinda gelmiyorsun demekki
Gelmek isteğen gelir, bı yolunu bulur ne yapar eder gelir, tabi o alışmış artık senin gitmene haraket yok gökten para düşerse giderim modunda, bu ilişki uzun sürmez oda orada birini bulur olan sana olur ben söyleyeyim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Param yok resmen bi yalan çalışan adam ayarlar kenara koyar yol parası orada yeme içme parası gelir görür 5 aydır gelmediyse ondan gerçekten hayır bekleme
01 Yorumla
Soran+1 yılyani bu sebepten gidip bitirsem e sen de gelmedin demek sen de çabalamadın dese ne cevap vericem
Gelsin bizde kalsın nedir ya aileni kendini bu kadar düşük tutma. Ailen nasıl kabul ediyor bunu elin adamı ciddi birsey yok tanışma yok ne yiyip ne içiyorsunuz siz ya. Gerekirse gelir 1 saat görür çeker gider. Sevgi Aşk bu. Sen böyle kendini hafif tutarsan tabiki oda ciddiye alıp gelmez nasıl aile beni tanımadan evlerine alıyorlar diyip korkmuştur cocuk
02 Yorumla
Soran+1 yıldediğim gibi daha önce arkadaşım olduğu için zaten güvendiğim biri en başta da ilişkiye evlenmek amacıyla başladığımız için annemler de hemen tanımak istedi bu yüzden bizde kalabileceğini söylediler en başta sevgilim bunu garipse de kabul etti ama dediğim gibi bu ona veya birbaşkasına doğru gelmese de gerekirse bir günü yolda geçer gelir beni bikaç saat dışarda görür geri giderdi seven insan bunu yapar ben yapardım şu an yapmamamın sebebi dediğim gibi bir nevi onu test etmek zaten
- +1 yıl
Hata yapmışsın gerçekten çok anormal 3 5 kere gördüm diyorsun bu zamanda bu tanımak değil. Ben olsam aklıma nasıl yani bunlar herkesi böyle eve mi alıyor derim. Bu yüzden de gelmiyor olabilir ben olsam gerçekten bende gitmem çünkü senin dediğin son evre olmalı. Biz konuştuk karar verdik evlenicez sizinle tanışmaya gelecek dersin gelir çayını içer kalkar gider. Hafif tutmussun kendini çocukta önemsemiyor sen kendini aileni onemsemezsen oda önemsemez normal
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBu söylediği hiç bir şey bahane değil bence Gelecek insan her türlü gelir seni görmeye. Şu da bir gerçek maalesef uzak mesafe ilişkisi yürümüyor. İstisnalar olabilir fakat pek az
02 Yorumla
Soran+1 yılben o istisnalardan olacağımızı düşünmüştüm hep ama beklemek insanı gerçekten yoruyor ve bi süre sonra karamsarlığa düşürüyor
- +1 yıl
Şüphe en büyük gerçektir. Unutma
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Cepte görüyor ya da ilgi azalmış 5 ayda insan özler ya. Ya da alternetif var demek istemiyorum nese...
01 Yorumla
Soran+1 yılaldatmadığına eminim ama yine de bu davranışını anlamlandıramıyorum
+1 yılBence ilişkiniz senin sandığın gibi değil seni sevse gelir böyle bir durum yaşayan tanıdığım vardı onun gibi olmak istemiyorsan ayrıl bence
05 Yorumla
Soran+1 yılnasıl yani
- +1 yıl
Bir tanıdığım vardı oda sanalda biriyle konuşuyordu yıllarca sevgili oldu adam bir kere bile onu görmeye gitmedi eni sonu öğrendiki adam evliymiş
- +1 yıl
Demem o ki seni sevse gelir görür gelmemesi ya senin sandığın gibi seni sevmiyor ciddi düşünmüyor ya da bir şeyler var bilmediğin
- +1 yıl
Bu arada pardon canım siz sanal tanıştınız sandım 🤣 bu dediğim evlilik meselesi tabiki olmaz sizde ama belki ciddi değildir veya soğuk yapıyordur
Soran+1 yılevet evet biz görüştük ailesi arkadaşları vs de biliyor beni
Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Mesafe uzak eğer maddiyat bahane değil ise sorun yok diyeceğim ama sonu nasıl bitecek o soru işareti.
00 Yorumlademekki skinde değilsin öylesine takılıyor işte. yoksa yol bu kadar büyütecek bir para olmaz.
02 Yorumla
Soran+1 yıltamam da aynı şehirde takılacağı milyon tane kız varken niye benimle uğraşsın bana vakit ayırsın
+1 yılSoru detayı çok uzundu, okumadım.
Cevap : sen git onu görmeye?01 Yorumla
Soran+1 yılen başta zaten ben gittim şimdi onun gelmesini beklemem normal değil mi bi kız olarak her seferinde ben mi gidicem
- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılSizinki hem fiziksel mesafe olarak uzak hem de duygusal olarak da. 😃😃
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Uzak mesafe zaman kaybıdır… bence ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz..
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Seni o şansın var benim uzak mesafe ilişkim olan kadın malezyads
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSonu evliliğe gider diye sana gelmiyor ilişkiyi bitir sana uygun biri değil
24 Yorumla
Soran+1 yılzaten yakın zamanda evlilik düşünmüyor o yüzden ben de en başta belki annemlerle tanışmaya geriliyordur diye düşünüyordum ama yani benimle evleneceğini söylüyor hep sadece senin istediğin kadar çabuk olmaz diyor o da yine parasal sıkıntılardan dolayı
Cevap sahibi+1 yılerken dönemde senle evlenemezse bile annenle tanışabilirdi
Soran+1 yılyani bence de sonuçta ciddi bi ilişki olarak başlamışız o bana gel tanış dese koşa koşa giderdim
Cevap sahibi+1 yılhayırlısı neyse o olsun üzme kendini en sağlıklı olanı aynı şehirdeki kişiyle tanışmak flört yaşamak
Konuş ilişki fedakarlık gerektirir suçlayıcı olmadan beklentilerini soyle bende yurtdışında yaşıyorum Türkiyeden bir flörtüm oldu üç kez ben gelmeme rağmen o gekemedi hâliyle
01 Yorumla
Soran+1 yılyurt dışı olması farklı bir şey sizin paranız bile farklı
Hem buluşmaya seni görmeye gelemeyen adam seni istemeye felan nasıl gelecek isteme masrafı yok sadece 50 bini biriktirene kadar yaslanırsınız demedi deme
02 Yorumla
Soran+1 yılzaten evlilik konusu her açıldığında ben bir bir buçuk sene içinde evlenmek istediğimi söylüyorum o sırf para muhabbetleri yüzünden 3-4 sene beklemek istiyor aynı şehirde bile olsak 3-4 sene beklemek çok sıkıntıyken bi de bunu farklı şehirlerde nasıl yapayım yani
Aşk İlişkileri konusunda 8,2b cevap paylaştı. Gittiğinde sen nerde kaldın, ailesi seni biliyor mu?
02 Yorumla
Soran+1 yılben bi arkadaşımda kaldım ailesiyleyüz yüze görüşmedim ama biliyorlar beni
+1 yılGörmek istediğini biliyorum diyorsunuz nereden biliyorsunuz?
Sacede bahane üretiyor gibime geldi benim.01 Yorumla
Soran+1 yılyani beni özlediğini vs yazdıklarıyla söyledikleriyle belli ediyor gelecekten bahsederken beni de içine katıyor falan
İmkanı yok da gelmiyorsa yapıcak bir şey yok ama imkanı varda gelmiyorsa sıkıntı
01 Yorumla
Soran+1 yılişte bilmiyorum çok çabalasa bi şekilde gelir imkanı olmayan bile bence çünkü ben bi hafta içinde gelsin demedim beş ay geçti
+1 yılboş ver olum manyak olursun uzak dur o boku ben yedim sen yeme
00 Yorumla
+1 yılGelmiyorsa sevmiyor demektir. Bahanesi yok.
01 Yorumla
Soran+1 yılama sevdiğini gösteriyor bana hissedebiliyorum yani
Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Sen gittin o gelmedimi
02 Yorumla
Soran+1 yılevet en başta ben gittim sonra onun gelmesini söyledim geleceğini söyledi ama beş aydır ses yok
- Aşk İlişkileri konusunda 683 cevap paylaştı.
+1 yılGörmeden nasıl dayanıyosunuz ya 🙄 zor valla
01 Yorumla
Soran+1 yılişte bi süre dayanmayaçalıştım ama artık dayanamıyorum ondan da bi icraat görmeyince acaba o benim kadar istemiyor mu diye düşünmeye başladım
- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yıl800-900km nedir ya.. hangi şehirlerdesiniz ki?
02 Yorumla
Soran+1 yılo balıkesir ben mersin
- +1 yıl
Hoşlanma olur anlarım da yani baştan olmayacak bir şeymiş bu zaten. Tam da ayının biri çıkmış ayrıca.
+1 yıluzak mesafeyle vakit kaybetme derim
02 Yorumla
Soran+1 yılnormalde aşırı karşıydım ama öyle bi elektriğimiz tuttu ki zor da olsa yaparız ya dedik ama gelemiyormuş beyefendi
- +1 yıl
valla sevdiğinin yakında olması kadar güzel bişi yok bul yakından birini bırak bunu en azından istediğin an görüşürsün
+1 yılE sen git tabi swvgisinden eminsen
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılDemek ki o kadar da değerli değilsin gözünde
00 Yorumla
+1 yılUzak mesafeli ilişki yaşaman hata
00 Yorumla
+1 yılbitir sacma sapan bisey zaten
00 Yorumla
+1 yılUzak mesafeden ilişki olmaz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Tus 800 km baya varmis
00 YorumlaSeni görmeye gelmeyen bir erkekten bir bok olmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılOkumaya üşendim
00 Yorumla
+1 yılSen görmeye git
02 Yorumla
Soran+1 yılailem sen gittin o gelmeden bi daha gitmeyeceksin diyor
- +1 yıl
Gittiğinde verdiğini ailen bilmediği için öyle diyordur.
okumadan ayrıl dedim
01 Yorumla
Soran+1 yılokusaydın..
+1 yılBencede ayrıl cano
02 Yorumla
Soran+1 yılneden
- +1 yıl
Gelmiyor muş daha ne olsun ben bile sevgilimi görmeden Bi dakika durmam
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl
02 Yorumla
Soran+1 yılneden
- +1 yıl
Uzak mesafe çünkü
sen git o zaman
01 Yorumla
Soran+1 yılben her türlü giderim zaten ama amaç şu an onun çabalayıp çabalamayacağını görmek hadi ikincisinde de gittim bu sefer nasıl olsa o geliyor diyerek hiçbir şey yapmaz
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ayril
02 Yorumla
Soran+1 yılsebep olarak bunları yazıp söylesem kafasında anlayışsız nankör biri olarak kalıcam gibime geliyor o yüzden biraz daha zaman vermek istiyorum
- +1 yıl
Buna katlanmak zorunda değilsin yani
Ne düşünürse düşünsün
Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Ciddi düşünmüyordur
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. ayril
03 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılYakın bir tane bul
00 Yorumla
+1 yılÖyle de olmaz ki
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer