Arkadaşlar şimdi platonik olarak bir çocuğu seviyorum (henüz çocuğa bunu söylemedim). Çocuk benle neredeyse hiç konuşmuyor diyebilirim. (konuşsa da böyle bir konu yok yani saçma sapan şeylerden konuşuyoruz) Bu çocuk ülkücü acaba bende ocağa falan gitsem bozkurt şeyleri giysem çocuğun dikkatini çekebilir miyim. (bayağı ülkücü yani böyle her yere ülkücülerle ilgili afiş falan asıyor herkese kafa tutuyor bide galiba reis falan diyorlarmış buna ocakta) Sizce ocağa gitmem nasıl olur? Bide ben ocak nasıl bir ortam bilmiyorum fotoğraflara baktım da yani biraz böyle tuhaf geldi yerde oturup bağdaş kuruyor öyle yemek falan yiyorlar. Bilenler ocağın ortamı hakkında bilgi verebilirler mi bide ortaöğretim birimine gideceğim galiba kızlar için olan bölümü var mı?
Ülkü ocaklarına git
Ülkü ocaklarına gitme
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar