En büyük aşk diye bir şey kaldığını zannetmiyorum. Açıkçası etrafımda görmüşlüğüm de yok.
Şimdi nerede o eski aşklar da deyip vaktinizi çalmayalım.
Etkili aşklar, ilk görüşte olur. Tek celsede hayat bulur. Gönül yandıkça heyecan büyür. Sevdikçe onun dışında ki herkesten nefret edersin. Bu öyle büyük bir heyecan ki, onsuz yaşayamayacağını sanırsın.
Sonrasına pek girmeyelim, sonrası arabesk ve küfür.
Günaydın Keşke hiç kavga olmasa insanlar sevgililer eşler partnerler birbirini önce dinlese herkes birbirine yorum yapsa ve ortak bir çıkış bulsa hayatımız daima bahar olur. Çağımızın vebası olan iletişim sorunu her zaman bizi kavgaya sürüklüyor. Bence En güzel aşklar İyi bir iletişimle başlar. Mutlu Pazarlar
Verdiyin bu iki ihtimal de günümüzde yaşanmiştir kesin ve benim öyle aşkla başlayan bir birlikteliyim veya aşkla başlayip nefretle biten bir olayim olmadi
İkiside aynı kapıya çıkıyo kavga ettiğin birinden istemeden nefret edersin nefret ettiğim biriyle kavga ihtimalin vardır ama ben buna inanmıyorum aşkın kuralı yoktur sevgiyle ya da nefretle başlayabilir
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Açıkçası hiç tecrübe etmedim. Yine de en büyük aşklar bile sevgiyle ve karşılıklı anlayışla yoğrulmuyorsa sönmeye mahkumdur diye düşünüyorum.