Bir türlü doğru insan çıkmıyor karşıma, içim kimseye ısınmıyor ne yapmam gerekiyo doğru insanı bulup Evlenebilmem için?

Evet arkadaşlar bir çok insanla evlilik niyeti ile, yani başka bir deyişle görücü usulü olarak görüşüyorum ama içim bir turlu kimseye ısınmıyor. Şimdi yanlış bisey de söylemek istemiyorum ama, sonuçta Allah yaratmış ama gelen kişiler hep bir nasıl desem yakışıklı değil. Evet doğru bir tani oldu bu. Hemen linç etmeyin lütfen, ben muhafazakar bir ailede yetiştim ve kimseyle sevgili filan da olmadım bu yaşıma kadar. Sadece helalinden evleneceğim kişi ile tanışıp bir yuva kurmak istiyorum, yaşım oldu 29 ama bir türlü içim kimseye ısınmıyor. Sonrada annem filan sen sanki çok mu güzelsin diyo, biraz balık etliyim evet öyle çoooooook ta güzel tabiki değilim ama yinede bir fön çekip hafif bir makyaj yapınca aynada kendime bakmaya doyamıyorum. Her neyse gelenler beni beğeniyor ama dünyanın en yakışıklı insanı da gelse ben ısınamıyorum kimseye. Bende bir sorun mu var acaba? Neden ısınamıyorum kimseye. Şimdiden vereceğiniz cevaplarınız için çok teşekkürler😊

NOT : Hakaret içerikli ve kaba yorumlar şikayet ediliyor
Güncellemeler
+1 yıl
Bide şöyle bir durum var hep benden küçükler benden hoşlanıyo ama ben kendimden küçük biri ile de evlenmek istemiyorum, 1 kaç kere yaşını bilmeden görüştüm öyle benden 2 yaş küçük biriyle, pesimi zar zor bıraktı bir turlu bırakmadı pesimi. Genel hayatta da hep benden küçükler benden hoşlanıyor ben de kendimden küçük biri ile evlenmek istemiyorum. Sanırım biraz çocuk ruhlu olduğum için böyle oluyo, bide yaşımı göstermediğimden
Bir türlü doğru insan çıkmıyor karşıma, içim kimseye ısınmıyor ne yapmam gerekiyo doğru insanı bulup Evlenebilmem için?
Cevapla