Onun artık hayatında olmayacağını kabul eden yüreğin onun yokluğuna nasıl alışır, birisinin yokluğuna alışmak neden zordur?

.
.

Yollarımız ayrıldı.

Tam burada her şeyin başladığı o yerde..
Bana içten içe güldüğün gözlerimin içine bakarak evet dediğin
Kollarıma koşup boynuma atıldığın o yerde...
Bana artık seninle olmam imkansız dediğinde gözlerindeki ciddiyeti anladığım için
Sesim çıkmadı ve kabul edip ardıma bile bakmadım..
Ancak gel gör ki yokluğuna alışmak seninle ayrılmak çok daha zor..
Nereye baksam her köşesinde bizden bir hatıra bu şehirde yaşamak daha zor..

Biten ilişkilerin ardından gelen her şeyin anlamsız gelmesine müteakip insanlar bir süre kendilerine gelemezler.. Biraz isyan biraz öfke biraz nefret sonra bir delilik hali onsuz da iyiyim diye ispat etmeye çalışmaya önce kendine sonra çevresinde
Ve en nihayetinde oluşan sessizlik sonrasında...
Ondan ayrıldığına kabul edip yokluğuna alışma çabaları...

Bir insan.. biten bir ilişkisi ardından gidenin yokluğuna sizce nasıl alışır?
#DengesizBirAdam
Onun artık hayatında olmayacağını kabul eden yüreğin onun yokluğuna nasıl alışır, birisinin yokluğuna alışmak neden zordur?
Cevapla