Bazen sevdiğimiz kişilerle hiç istemesek bile problemler yaşayabiliriz. Bu noktada karşımızdakinin kalbini kırdığımız gibi onarmayı becerebilmemiz gerekir. Kırılan kalpleri onarmanın en güzel yolu elbetteki önce hatalı olduğumuz noktaları fark edip, daha sonra karşımızdaki kişiden özür dilemektir.
Sevdiğiniz insanın kalbini kırınca ne hissediyorsunuz?
Sevdiğim insanların kalbini kırmamaya özen gösteriyorum. Hele ki bu sevdiğim adamsa. Kalbini kırdıysam özrümü dilerim, gönlünü alırım. Benim kalbim kırıldıysa kimse çabalamaz bu böyledir.
Ben kalp kırdıysam mutlaka bir sebebi vardır, bu yüzden içten içe üzülsem de haketmemiş olsa yapmazdım diyorum.. Sadece gerçekten haksızsam ve öfkeme yenik düşük kırdıysam hatamı telafi etmeye, gönlünü almaya çalışırım..