Sevdiğiniz bir kişiyi üzdüğünüzde o an pişman olur musunuz yoksa daha sonra mı fark edersiniz?


Farkettiğim anda pişman olurum. Düşünerek konuşurum zaten. Yine de ağzımdan yanlış bir şey çıkarsa ve karşımdakini üzersem hemen özür dilerim. Ben daha çok üzülürüm.
Ne güzel bazıları kırdığını bile farkedemiyor özür dilemeyi bilmeyen insanlar var çok kötü💔
Kırdıktan kısa bir süre sonra huzursuz hissediyorum ancak ani çıkışlarım yine de bu pişmanlığın uzun sürmesine müsaade etmiyor. Tekrardan aynı kırgınlığı yaratırken buluyorum kendimi.
Aynen ben kırmaktan çok kırılan tarafım nedense
sevdiğim bir insanı kırarsam bütün günüm huzursuz ve mutsuz geçer o gün onun gönlünü almaya çalışırım rahat bir uyku uyuyamam
Senin gibi insanlar artık çok az sevenlerin kıymetni bilsin senin☺️
azinlıkta kaldık , ah keşke bilseler ☺
teşekürler Eig için
Cevap
18Cevap
Merhaba,
Hiç kırmadım, kırmam, kıramam, kıranlar düşünsün! 😅
Bu arada kaç yıllık estetisyenim, böyle popo görmedim, poponuz muhteşem! 😂
İllaki kırmışındır birisini farketmeden de olsa
Karşındaki kişi söylemedi belki kırıldığını güldü geçti bende öyleyimdir kırıldım diyemem hep güler geçerim
Dediğim dedik bi tipsin galiba
5 dakika sonra kafam dank eder özür dilemeye çalışırım.
Aynen bendede oluyor bi anda farkedemiyorun kırdığımı
Büyük pişmanlık duyuyorum ve kendimi yiyip bitiriyorum.
Kimseyi kırmamaya artık çalışmıyorum herkes fazlasıyla kredisini doldurdu.
Ooo baya rest çektin
fazla sabır bırakmadılar artık kimseye tahalmül etmeye gerek yok
Sevdiklerimi kolay kolay üzemem. Kırdıysam hak etmişlerdir. Bir şey hissetmem.
Anlık çıkışlarım var kim olduğu fark etmeksizin ama hemen gönlünü alırım zaten onlarda alıştılar bana böyle kabul ediyor lar
Farkedebilmen güzel bir şey tabiki
Herseyi düzelttim bir bunu düzeltemedim kendi doğrularım dışında birsey oldumu ya da birsey ters geldimi tepkimi koyuyorum yapımda sert biraz
Fark ettiğim zaman haksız yere kırdıysam hemen özür dilerim
Bravo gerçekten hata yapmak değil hatayı farkedip kabullenmek daha önemli
Çok üzülürüm aşırı derecede:(
şaka şaka... 😂
kendimi silkerim ha😀
üzülürüm
😓😓
Dğeersize verdiğin değer neye değer
Ben bi 💩lar yedim galiba derim
🤣 iyiymiş
Hiç üzülmem iyi yapmışım derim
Hiç istemeden de kırmadın mı çok sevdiğin birisisni bence üzülürsün ama kabuğuna girmeye çalışıyorsun
Tam olarak öyle yapıyorum
Sinir gecince bir tik pisman olursun tabi
Bide o sinirle ağzına geleni saymışındır
Haklı olsam da üzülüyorum ama belli etmiyorum
Sonradan pişman olurum
Üzülürüm tabii kii , gereksiz olduğunu düşünürüm.
kirlila kirila toparlaniyor insan
yok şen şakrak oluyoruz. manyağız.
Gamsız mısın
Kadın öldürür yine üzülmez
Neden öyle dedin hangi kadına bu kadar knlendinki
Üzüldüm senin adına gerçekten
Üzülürüm.
Farkettiğim an hemen özür dilerim gönlünü alırım
Hissetmiyorum
Gönül almaya çabalar özür dilerim ben
Sevdiğim kimse yok
Uzzulurm
hemen pişman olurum
Daha çok kırılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?