BAŞKA BİR ERKEĞE GIDİP GERİ GELEN ESKİ SEVGİLİMİ AFFETMELİ MİYİM?

Ben Tıp 5. sınıf öğrencisiyim. Sevgilim de işletme mezunuydu.2018 eylülde kız arkadaşımla sevgili olduk. Kız arkadaşım hediyeye, gezmeye-tozmaya çok meraklıydı. Ama ben tabi öğrenci olduğum için sınırlı bir miktarda yapabiliyorduk bunları. Çünkü benim okuldan dolayı hem param hem zamanım yok. Üstelik bir keresinde param olmadığı için hesabını ödeyememiştim ve bu durumu sadece bir kez olmasına rağmen sevgili olduğumuz süre boyunca hem başıma kaktı. Ben ona hep sabret bekle biraz, okulum bitsin param da olacak zamanım da dememe rağmen çok sabırsızdı. En sonunda haziranın sonunda bebi terk etti. Ben artık senin okulunu sınavlarını beklemek istemiyorum dedi ve gitti. Meğer başkasına gitmiş. Üstelik de benimle birlikteyken görüşmeye başlıyor onunla. Ben bunu yeni öğrendim. Gittiği eleman da açıktan üni okuyan ticaretle uğraşan biriymiş. Evi var, arabası var. Bizimkine hediyeler, gezmeler-tozmalar, yüzük vs... Neyse bunlar nişanlanmış. Nişan sonrası bazı sorunlar olmuş eleman bunu terk etmiş. Şimdi geri geldi. Köpek gibi pişmanım diyor. Beni affet diyor. Sana söz instagram facebook her şeyi kapaticam okulun bitene kadar kafamı kaldırıp erkek sinege bile bakmicam diyor. Yeter ki beni geri kabul et. Sen doktor olunca seninle nereye istersen gelirim nolur beni affet diyor. Sizce affetmeli miyim yoksa bir daha beni aldatır mı?
BAŞKA BİR ERKEĞE GIDİP GERİ GELEN ESKİ SEVGİLİMİ AFFETMELİ MİYİM?
Cevapla