sevgilinizin/eşinizin isminin ne olmasını istersiniz?
yoksa sevdiğinizin ismini her isimden daha çok mu beğenirsiniz?
yoksa sevdiğinizin ismini her isimden daha çok mu beğenirsiniz?
nafize, durdu, döndü, fatma, ayşe, sonu su ile biten isimler mesela elifsu gibi, münire, seniha. bu isimler olmasında ne olursa olsun
neden bu isimlere sahip olsa sevmeyecek miisin kızı :D
severim ama ismini değiştirsin veya başka isimle hitabedeyim. sevmiyorum ben. düşünsene sevgilinin ismi ökkeş :D hoşuna gidermi
gider neden gitmesin ki :) ben sevdiğim de o adamın ismi bana diğer tüm isimlerden güzeldir cicim ;)
banada kapak olsun bu sözler :D
ablanı tanıyamamışsın daha :D
bir allahın kuluda cıkıp ahmet demez, tugberk olsun kıvanç olsun, dedenızın adıda sankı tugberkle kıvancdı , peeeh..
ahaha :D bunlar hep modernleşme efendim
Deniz... olmasada oglumun ismi olur insallah... asigim o isme..
güzell :)
Cevap
20Cevap
Önemli olan ismi değil ona ne anlam yüklediğim...:D İsmini duyunca kalbinde hissettiğin duygular gibi...:)
çok haklısın ;)
İsmi Nilay olsun soyadı 7 harfli olsun ismini her isimden çok seviyorum Nİlay yani bu başka biri değil
işte bu cevap krize girmelik
İsim o kadar önemli değil, ama bazı isimler benim çok hoşuma gidiyor, kadınsı ve olgunluk hissiyatı veriyor.
Hülya
Berna
Belgin
Şeyma
İnsan sevince en güzel isim zaten sevdiğinin ki olmazmı ya?
helalim olsun da ismi ne olursa olsun yüreğimde sevgisi daim olacak çünkü
İsmi çok önemli değil yeter ki Haluk, Kerem, Hasan falan olmasın..
elif , mary cane , aslı , leyla olabilirdi ama maalesef hiç olmayacak (:
elif olabilir :d ısım neymıs ya. ınsan olsun soz dınlesın yeter.
hiç düşünmedim doğrusu. :D:D
insan olsun isminin bir önemi yok.^^
aferin ;)
teşekkür ederim ;)
Nil ismi nedense çok hoşuma gidiyor
isim önemli değil gözümde ablam.
seninkinin adı zaten mübarek isim :D
benım ısmımde guzel ama :))
senin ismin bizim grubun tüm isimlerini döver güzellikte yavrum :)
oysss yirim <3
bende yerim ki ham ham :D
oyss <3
valla sayın büyüğüm fark etmez gibi
seni de kardeşler kervanına kattım bana abla diyebilirsin :)
;)))
sevmişsem ismin önemi yok
alya, duru, sinem falan :D
Berk ismini severim.
güzelmiş berk belki öyle olur ;)
can :)
can'ım cananım dersin olursa :)
olmadı
cansu gamze
Cansu <3 <3 <3
elena
Kezban xd
Farketmez ya
isim farketmez :D
defne niyeyse
hatce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar