Sevgilinizin ismini kendiniz koyacak olsaydınız adını ne yapardınız? 🪬🌸

Sevgilinizin ismini kendiniz koyacak olsaydınız adını ne yapardınız? 🪬🌸

Ben sevgilimin ismi ne olursa olsun beğenirdim zaten aşık olduğum için. ama ben kendim koyacak olsaydım sanırım yabancı isim koymak isterdim mesela Scarleth olabilirdi ya da gal gadot gibi ünlü kızların isimleri olabilirdi ya da sevdiğim filmler de ki isimleri koyardım biraz gerçekçi olmazdı daha çok hayal olurdu ama yine de takma isimleri seviyorum ben black widow gibi
Cevap
7Cevap
Sevdiğim insanın ismi yeterince güzel ki zaten. Öyle kalsın. 😄
cemre yapardım. :) sevdiğim bir isim hanım kızlarda.
Tuna ismi hep ayrı güzel geliyor bana o yüzden Tuna olurdu herhalde
hayatımın anlami çoçuklarimin annesi ayaklarimin sabunu kezbansucum
Odunummm
Değiştirmek istemezdim.
Hiç düşünmedim ama anlamı güzel bir isim koyardım.
Arzu
Lenny:)
Özlem
Didem
Okşan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?