Eşim çocuğumuzun kız olacağını duyunca üzüldü, erkek olsaydı daha çok sevinirmiş, bütün erkekler böyle mi?

Moralim bozuldu ister istemez üzülmesine üzüldüm.
Eşim çocuğumuzun kız olacağını duyunca üzüldü, erkek olsaydı daha çok sevinirmiş, bütün erkekler böyle mi?
Cevapla