3-3.5 aylık hamileyken doktora gittiğimde pek göremiyorum. Göstermiyor tam ama çıkıntı görüyorum. Kesin olmamakla beraber erkek diyebiliriz şimdilik, bir daha ki kontrolde gösterirse daha net bir şey diyebilirim demişti. Eşime net olmadan söylemek istememiştim ama sordu kontrol nasıldı, her şey yolunda mı, bugün cinsiyeti öğrenecektin neymiş dedi.
Anlattım. Kesin değilmiş, net göremedi ama erkek diyor şimdilik dedim. Görmeniz lazım havalara uçtu. Acayip sevindi. Dedim net değil. Çok şartlanmayalım dedim. Yok yok erkek. Aslan parçam o benim. Ben yaptım be onu tabi erkek olacak dedi. 4 gün önce kontrole oğlunu görmeye, kontrole benimle geldi. Diğer durumlara baktı. Kalp atışını dinledim. Doktor bu sefer kesin konuşuyorum.
Güzel anne adayımın güzeller güzeli bir prensesi olacak dedi. Ben erkek dediğinde de, kız dediğinde de çok mutlu oldum. O benim evladım sonuçta. Canımdan bir parça. Her şeyi onun için yapıyorum ve yapacağım sağ salim kucağıma alırsam inşallah. Doktor kız dediğinde eşime baktım. O keyifli, neşeli halinden eser kalmadı.
Eşim doktora giderken acaba görebilir miyim, çok mu küçük. Acaba renkli,3 boyulu falan çekiyorlarmış parası neyse versekte renkli çeksinler net görelim falan demişti. Doktora renkli çekebilir miyiz böyle bir şey varmış galiba dedim. Evet var isterseniz çekeriz ama belli bir ücreti var dedi.
Eşim gerek yok. Yanımızda Şu an para yok. Bir daha ki sefere dedi. Ama evde gerek olur diye para aldı bolca. Biliyorum. Gözümün önünde aldı. Yol boyu tek kelime etmedi. Evde benimle pek konuşmuyor doktordan beri. Sürati hep aşık. Durumu hiç hoşuma gitmiyor arkadaşlar. Hiç istemiyormuş gibi hali var. Gidelim alışveriş yapalım diyorum. Sen yap diyor. Sevdiğin isim var mı? isimlere bakalım artık yavaştan dedim. Sen bak, beğendiğini koyarsın benim için sorun yok dedi. Doğduğunda yüzüne bile bakmayacak diye korkuyorum.
Anlattım. Kesin değilmiş, net göremedi ama erkek diyor şimdilik dedim. Görmeniz lazım havalara uçtu. Acayip sevindi. Dedim net değil. Çok şartlanmayalım dedim. Yok yok erkek. Aslan parçam o benim. Ben yaptım be onu tabi erkek olacak dedi. 4 gün önce kontrole oğlunu görmeye, kontrole benimle geldi. Diğer durumlara baktı. Kalp atışını dinledim. Doktor bu sefer kesin konuşuyorum.
Güzel anne adayımın güzeller güzeli bir prensesi olacak dedi. Ben erkek dediğinde de, kız dediğinde de çok mutlu oldum. O benim evladım sonuçta. Canımdan bir parça. Her şeyi onun için yapıyorum ve yapacağım sağ salim kucağıma alırsam inşallah. Doktor kız dediğinde eşime baktım. O keyifli, neşeli halinden eser kalmadı.
Eşim doktora giderken acaba görebilir miyim, çok mu küçük. Acaba renkli,3 boyulu falan çekiyorlarmış parası neyse versekte renkli çeksinler net görelim falan demişti. Doktora renkli çekebilir miyiz böyle bir şey varmış galiba dedim. Evet var isterseniz çekeriz ama belli bir ücreti var dedi.
Eşim gerek yok. Yanımızda Şu an para yok. Bir daha ki sefere dedi. Ama evde gerek olur diye para aldı bolca. Biliyorum. Gözümün önünde aldı. Yol boyu tek kelime etmedi. Evde benimle pek konuşmuyor doktordan beri. Sürati hep aşık. Durumu hiç hoşuma gitmiyor arkadaşlar. Hiç istemiyormuş gibi hali var. Gidelim alışveriş yapalım diyorum. Sen yap diyor. Sevdiğin isim var mı? isimlere bakalım artık yavaştan dedim. Sen bak, beğendiğini koyarsın benim için sorun yok dedi. Doğduğunda yüzüne bile bakmayacak diye korkuyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar