“Kadın dediğin yemek yapmayı bilir” diye bir inanış var. Her kadın kendi kadın kendi zevkine göre damak tadına göre yemek pişirmeyi bilir zaten. Zamanla pratik yapa yapa her şey öğrenilir. Sizce yemek yapmayı bilmeyen, ev işlerinden anlamayan kadınla evlenilir mi?#beyazorkidem😘
Yemek yapmayı bilmeyen, ev işlerinden anlamayan kadınla evlenilir mi?
Kadin isterse ogrenir evet ama 25 yasina gelmis bir kadin o gune kadar ev isi yapmamis yemek yapmamis bulasiklara elini surmemis utusunu yapmamis ve disarda suslu puslu evde karman corman bir haldeyse, ama bende ise gidiyorum calisiyorum diye bahane uydurmussa hayati boyunca, evlenincede oyle kalir o isler oyle yurumuyor. Kimse polyanacilik yapmasin 😂 bunu boyle kabul edip o sekilde evlenmeniz gerekir o kadinla ve kadininda bunlari bastan esine soylemesi lazim ciddi bir sekilde. Simdi e erkek hic yapmiycakmi diycekler bu noktada evde utusunu yemegini annesine yaptirip , dolabinin icinde esyalari katli bir sekilde durmayan kirli temiz karisik sekilde atilmis olan kizlarimiz 😂 yapicak abii sakinn erkeklerde hayvan degil kadin bu devirde calisip ugrasiyorsa, hem cocuk bak, hem para getir, hem adamin utusunu yap , yemegi yap, sevismek istedigi zaman sevis, cay koy vs kole degil sonucta. Ama kadinin elinden bunlar gelmiyorsa ve mental olarak hazir degilse bir erkek ne kadar kendiside ugrasmaya calissa mutsuz olur o is yurumez oyle zaten kadinda rahatsiz olur ortam gerilir. Huzurunuz kacar.
Evlenilir tabii zaten yemek, bulaşık, çamaşır, temizlik, ütü vb. angarya ev işlerini üstün cinsiyet olan kadın değil erkek yapmalı. Erkeğin en asli görevi kadın için çalışmak kadını rahat ettirmek ve kadına hizmet etmektir. Kadın ise yukarıda olan yönetendir. Kadın erkekten zeka açısından, duygular açısından , fiziki görünüm açısından daha üstün yaratılmış. Erkeğin kas gücü sadece kadına yorulmadan daha çok hizmet edebilmesi için ama buna rağmen kadın isterse kas gücü olarakta erkeğe erişebiliyor. Yani kısaca siz kadınlar üstün cinsiyetsiniz ve hizmet edilmeyi hak ediyorsunuz. Erkek her ay kazandığı oaranın tamamını kadına vermeli ve hizmette kusur etmemeli.
Bilmeyen çok. Ama bilmiyor diye çöplükte yaşayamaz ve hane halkına bu zulmü yapamaz. Artık internet var günümüzde. Kaynanalara ya da eşlerine rezil olmayacak kadar bilgi var. Faydalanmalı ve icra etmeye çalışmalı. Misal ben hamur işlerinde pek başarılı değilim. Üstelik hamur yoğurma olayı tamamen fiyasko. Öğrenmeye ve yapmaya çalışırım. Dez avantajım ise tarifle ne yazıkki birşey yapamam. Kendi yorumumu katarım. Baktım beğenilmedi başka yolunu bulurum ama yaparım kardeşim. Yufka açamıyorsam hazır alırım börek yaparım yani. Tabi dayatmacı diretmeci birisi yoksa hayatınızda güllük gülistanlık yaşanır.
Zamanla öğrenilir tabii. Ama bir kadın soğan nasıl doğranır, koyacağı malzemenin miktarını göz kararının ne kadar olduğunu bilmedikten sonra mutfakta sıkıntı yaşar. En azından mutfağa eli yatkın ve mutfaktaki püf noktalarından azcık bilmesi ve öğrenmeye isteği olması lazım.
Ben evlenmezdim gadasi aşkta sevgide bir yere kadar çünkü ben akşam işten yorgun ve aç olarak eve gelicem hatun yan gelip yatacak ortada yemek olmayacak 😂
Ev işlerinden anlamayan bir kadınla evlenirdim lakin öncelikle benim için kalbinin aklının karakterinin benimle uyuşması lazım. Zaten diğer şeyler zamanla yerine oturur her ne olacaksa olur. Ama demiş olduğum üzere ben ilk başta aramızdaki uyuma bakarım. Onun ev işi yapıp yemek yapmasına değil onlar aşılır
Öncesi yıllarda. Bir kişi 5 kişiye bakabilecek bir kazanç sağladığı için.. her genç kız geçmişten gelen aile kültürünü edinmiş olurdu.. fakat dönemin koşulları kadınları çalışma hayatına itmiş bulunmakta.. yemek neden bilmiyorsun diye eleştirmek yanlış olur.. Evlilik ortak bir hayat değilmi zaten.. en önemlisi hoş görü ile kazanılan gönül savretmesini de bilir.. çünkü yemek yapmak kadının doğasında var..
80'lerde yaşamıyrouz 30 sene geçti teknoloji adına en az 3 devrim yaşandı, haliyle kadının toplumdaki yeri de değişti ve gelişti, buna bağlı olarak iş hayatına çok daha fazla adapte oldular, kadınlar artık hayatın müşterek taraflarında çok daha ayakları yere sağlam basacak şekilde duruyorlar, elbette kadın ve anne kimliğine sadık kalması gerektiğine %100 katılıyorum ve %100 eşitlik taraftarı asla olmadım, çok sakıncalı buluyorum bu kıyaslamayı ancak Kadir İnanır filmlerindeki " Evinin kadınıııı!!! çocuklarının anası nolacaksın!!!" beklentileri ve kafasıyla da artık bu devirde çok çekersin derim böyle düşünenlere ben :) Birlikteliklerde ve ilişkilerde artık önemli olan çirftlerin birbirlerini tamamlayabilmesi gerisi teferruat ve bağnazlık bana göre
Öğrenilir sonuçta ama sorumluluklarını bilmesi lazım, ben yemek yapmayı şahsen biliyorum yani aç kalmam :) bir gün o yapar bir gün ben yaparım ama ben biraz daha temizlik yapma taraftarıyım yemekten ziyade :) bir kadının yaptığı yemek çok başka oluyor :)
Evlenilmez !!! Kadın erkeğini mutfakta yatakta doyurmasını bilmeli ! Evide kendide çiçek gibi olmalı vede kokmalı ! Ben ev işi yapamayan yemek yapamayan biriyle evlenmeyi düşünmüyorum ! Bir kez evlendim Pizza döner hamburger ikea yemeklerinin hepsini yemekten sıkıldım Zeytin yağlı sarma yapan mantı yapan kadını bulayım 24 saat düşünmem onunla evlinirim Yemek yapan kadın Candır Be Can 😃❤️❤️❤️
genel yargıları yıkmak lazım biraz. kadının görevi yemek yapmak evi toparlamak olmamalı. yardımlaşarak yapılmalı her şey. evliliği kölelik diye göre zihniyetlerden nefret ediyorum. hayat paylaşarak güzel.
Herkes çok iyi bir aşçı olmak zorunda değil ama cam silmektir yerleri paspaslamaktır halıyı makineyle süpürmektir bunu kadın erkek farketmeden herkes herkes bilmek zorunda Bunların hiçbirini bilmeyen ve öğrenmeye de niyeti olmayan bir kadınla evlenmem elbette
Ev işlerini ve yemeği yapmak kadının görevi olmadığı için evlenilebilir erkek yemek yaparken kadın o sırada evle ilgili başka bir işi halledebilir bunlar sıkıntı edilecek şeyler değil
evlenilir, sonrada youtube'da tarifler açılır birlikte dondura dondura güle eğlene on numara yemekler yapılır. Böylece de anadan öğrenme bulgur pilavı taze fasülye vs.. ile ömrünüz geçmemiş olur
Yemek ve ev işi yapmayı bilmeyen ile evleniyor, bilmiyordur öğrenir... Ama yemek ve ev işi yapmayı sevmeyen ile bir ömür geçmez, sevmiyorsa sevmeyecektir ve yapmayacaktır...
Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp diye boşuna dememişler. Yani yemek yapmayı bilmemesi problem değil ki bunu yemek konusuna düşkün ve problemli olan birisi olarak ben söylüyorum ama ben öğrenmem yemek yapmam falan diyen olursa bunu kabul etmem.
Eğlenilir. Birbirimizi seviyorsak iyi anlaşıyorsak mutfakta şakalaşarak öpüşerek koklaşarak birlikte yaparız. Ben onun o benim parmağımdaki sosu emer, sevgiyle birbirimizin gözlerinin içine bakarız. Sevgi varsa uyum varsa her şey mümkün.
evlnirim çalışıyorsa hiç bbişe ypmasına gerek yok ama evde oturuyorsa yapamıyorsa bil uğrşması gerekir mükemmel olmasına grek yok kötü yaptığı yemekleride seve seve yerim uğraştığı için istrse kursa gönderirim isterse kursu eve getiririm yeter ki istesin ev işleri sorun değil tmizlikçiyle hallederiz
evlenilir, bilmek zorunda değil. Fakat şöyle bir durum var ikisinden biri ya çalışacak diğeri evle ilgilenecek. Ya ikisi çalışacak ortak ev işi yapacaklar ya da birini tutacaklar. Ev işi kadınındır diye bir şey yok.
Kadın gibi kadın olsun bilmesede öğrenir eğer kocasını yürekten seviyor ise...Önce saygı güven ve fedakarlıkla bağlı olunan bir sevgi ile evlilik olsun.
Bu durum devam arz ediyorsa evlenilmez, ama zaman içinde çabalıyor bir şeyler yapmak için uğraşıyor ve sadece olduğu kadar oluyorsa sorun olmaz bir şekilde idare edilir...
Yemek yapmak beyin ameliyatı yapmak degil , sonuçta öğrenmek istesin yeter kitaplar var internet var , asil sorun kadınların artık yemek yapmak istemeyip hep dışarda yemek istemesi , bir sosyetiklik bir tembellik almış yürüyor , kahvaltıya bile dışarda gidiliyor, aklım almıyor benim
Bir kadın yemek yapmasını bilecek, hele pilavı hiç yapıştır mayacak sütü tasirmayacak, yemeği zamanında yapacak, arasıra sana ne yapmamı istersin aşkım aşkım diye soracak, yemeği normal tuzda yapacak, yakmayacak, tasirmayacak, kadın deeigin böyle olmalı, gerisi eş olmaya aday işte, sakın yemek bilmeyen kadınla evlenmeyi nnnn aman haaa
Bunun bir cinsiyeti yoktur. Yemek yapmayı bilmeyen bir kadınlada erkeklede seviliyorsa evlenilebilir. Ama bu duruma bir çözüm üretmek zorundalar. Ya maddi durumu iyi olmalı ev işi ve yemek işini bir yardımcıya bırakmalı ya da kötüyse öğrenmek zorundalar her iki tarafta. Diğer türlü evlilikte problemler yaşanır.
Umarım evlenilir :D Şaka tabii, her ev işinden ve yemek yapmaktan anlayan insanlarla evlenenler çok mu mutlu oluyor önce kendilerine bu soruyu sorsunlar. Yemek yapmak ve temizlik öğrenilebilir.
ben ne aşçı nede temizlikçi arıyorum, olabilir bilmeyebilir bu yüzden sevdiğim insandan vazgeçecek değilim kendini hazır hissettiğinde yapar, gündüzde kadın işi erkek işi diye bir şey olmamalı
Evlenilir neden evlenilmesin ben cok seviyorum yemek yapmayi ve cok lezzetli yemekler yapiyorum tecrube ve bilgilerimi onunla paylaşir beraber yapariz sorun değil😊😊 Her çeşit yemek yapabiliyorum.
Şöyle düşünmek lazım eşinde çalışıyorsa ikinizin de birlikte yorulduğunu düşünürsek evde birlikte birşeyler yapılabilir ama eş çalışmıyorsa evde ki işleri yapması elbette beklenir evde çalışır o da
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bu resimdeki kadınların kendisi yatakta kanepede falan tam yemeklik zaten erkeğin cinsel açlığını doyurup giderirler hemen yaani 😁😁
Güzel yemek yapmak bir sanat, bunu beklemem ama asgari bir yemek bilgisi de olsun isterim, yapa yapa öğrenir zaten. Ev işinden anlamıyorsa, sürekli temizliğe ve ütüye kadın tutmak lazım, gelirimiz iyise ona da kabul.
Erkekler yemek yapmayı bilmediği halde biz evleniyoruz o zaman onlarda zamnla öğrenir diyip bunu es geçecekler ki artık internetten hemen tarif bakıp yapılabilir
Tabii ki de evlenilir. Kadını eve yamak yapsın, iş tutsun diye almazsınız. Onu sevdiğin için aynı evde kalırsın, her sabah onu görmek için. Kahvaltı hazırlasın diye değil!
evlenilir tabiki insan oğlu öğrenmeye ve değişmeye acıktır yapılamayacak bir şey yok ortada bence
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Benim esim evlendigimizde corba yapamazdi simdi kayseri yaglamasi yapiyor ogrenilir yani zamanla bir suru yemek tarifi veren siteler var eli de yatkinsa istekte varsa masterchef bile olur
Sanki her evlenen kız yemek yapmayı bilerek temizlik yapmayı bilerek evleniyor.. kimi insanlar gördüm pasaklı olup evlenince kendini düzelten veya hiç yemek yapmayi bilmeyip evlendiğinde öğrenen. O yüzden çok sorun olmamalı bence
Insanlari eksik ya da kusurlarıyla kabul edebilmek gerek. Sevdikten sonra yemek yapmayi beraber öğreniriz en fazla tost yapar yeriz tadimiz olduktan sonra
Eğer beni seviyorsa, ihanet etmeyecek ise evlenilir, neden evlenilmesin. Ev işleri veya yemek yapmak sadece kadına özgü olmamalı diye düşünüyorum. Bu tarz işleri erkeklerde yapabilir.
En İyi Cevaplar