AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
159Cevap
Açıkcası pavyonlardaki kadinlar daha az o.. bence. Kusura bakma da.
Kan grubu tutmuyorsa ilk hastane maceranızda anlaması lazımdır.
Umarım DNA testi yaptırır ve sende oğlunla kalırsın sana söylenecek söz bulamıyorum , valla erkekler uyanın bu tür hatunlar dolu aman dikkat !
Buna hakkın yok hemde hiç yok dürüstçe itiraf et...saklayarak bir yere varamazsın sahte
Trolcu sende :)
Olan çocuğa olacak yaptınız yanlış kararlardan dolayı hem eşinizi soğutuyorsunuz hemde o çocuğun üzerindeki psikoloji darma duman oluyor. Açık olmak gerekirse ; herşey senin yüzünden bayann !
Ben bir şey yapmadım. O adam eşimden daha iyiydi dayanamadım eşimden daha iyi olmasaymış o da
ne yani eşinden daha iyi olduğu için mi çocuğu o adamdan yaptın. Bana pek haklıymışsın gibi gelmedi Bayan. Eşinden daha iyi olmasaymış kuralı ne ya? Saçma sapan işler.
Bir hatadır yapmışsın bari git kocana açık açık anlat.Nolursa olur.Şahsen ben olsam yollardım annenin evine.Ama herkes benim gibi düşünmeyebilir.En iyisimi otur anlat herşeyi.
Anlatırsam evliliğim biter
Onu o hatayı yapmadan önce düşüncektin.Hem nerden iliyosun biteceğini? belki farkında ve senin anlatmanı bekliyor? Gerçekleri anlatmak daha hayırlı olacaktır
netin sen yaaa git at kendini bir yerden çocuğa yazık
aradan uzun zaman geçmiş.. şuanlık durumu kurtarabildin mi bari
şimdi sen söyle ileride kendisi öğrenirse olacaklar kötü
bence sen kocana gercekleri anlat.. akacak kan damarda durmaz.. Allah hidayet versin
Anlatamam anlatırsam kesin boşar beni
ee napcan o zamn hayatın boyunca hep bu yalanla mı yasican
Buna mecburum
boşanma ile sonuçlanacaksa anlat
anlaması çok kolay değil, ama eğer genetik ayrılıklar söz konusuysa, mesela en başta kan grubu imkansız bir grupsa o zaman açıklanabilir ilerde.
olay olmuş bitmiş zaten sana kimse yardım edemezki. adam şüpheleniyosa bir dna testine bakar olay. kan gruplarından bile anlayabilir.
Kiyamam sana yaaa. Sen dogru olani yapmissin cocugu dunyaya getirmekle. Merak etme denea olmadan anlamaz. Isin zor ama bebeyne sahib cik. Evliliunide guzelce yurutmeye calis olan olmus mutlu olmayo hak ediyosun bence.
bununla ilgili çok güel yazı var tatlım mutlaka oku
aynen eğer bunlar yaşandıysa:(
herşey olabilir hayatta kimin ne nasıl yaşadığını kimse bilemez
yarın bırgun kan grubunuz uyusmadıgını falan anlarsa adam ne olcak?
bence anlamaz hiç sorun etme. erkekler oyledır zaten, bellı donem sonra ılgısı degısır belkı azalır unutma oglun onun oglu ve o buna ınanmış zaten...
bit bence, niye baksın kendinden olmayan bir çocuğa. çok aşşağılıksın
eski sevgiliniz zenci veya çinli değilse sorun olmaz bence...
er geç öğrenecek zaten.ALLAhım ıslah etsin.laf bulamadım başka
bırakın ya kafa dolduruyor aşağıda bir yoruma 'Siz kadınları aldatırken iyi oluyo ama birazda biz aldatalım görün aldatılmak neymiş!! yazmış ezik bir ergen başka şerefsiz aldattı diye kocanın ne günahı cahil işte
.ss yapmandan ergen bir velet tarafından dalga geçildiğimizi anladım. Bir öl bit.
Gerçekten dalga geçiyor ama dozunu biraz fazla kaçırmış arkadaş şöyle paylaşımlar yapıldıkça erkeklerin, kadınlara güveni azalıyor özelliklede Türk kızlarına lütfen yöneticeler bir el atsın şu durumlara bir yenilenme felan gelsin.
Dalganın da bir sınırı olmalı. Yutan var yutmayan var.
bunu düşünmek için geç kaldın sevgılınle sevışırken aklın nerdeydi.ne dıye onunla oldun hadı oldun eşinden ayrıl hadi ayrılmadın korunsaydın.yaa bızde kalkmış burada akıl verıyoruz kıme kahpelık ruhuna işlemiş bırıne.
çok geçmiş olsun yapacak birşey yok evlenmedn önce öyle birşey olsa neyse evlendikten sonra ki ilişkinin çocuğu Inşallah öğrenmemistir
bunu uygun dille söylemen doğru olur yoksa ömür boyu vicdan yaparsın. ama yok korkuyorsan ömür boyu tiyatroya devam önce kendini inandırmalısın
5 yıllık evlisin 3 yaşında oğlun var? ve eski sevgilinden. yani evlendikten sonra biriyle sevgiliydin?
açık seçik söylemiş işte :) bence kekliyor milleti.
bencede öyle de ben okurken bile iğrendim
Olabilir bazıları burada ortalığı karıştırmak için fake hesap açıyor milletin dikkatini çekmeye çalışıyor.
gizli kullanıcı uygulaması kaldırılmalı mı diye sordum kimse takmadı al işte
Arkadaşlar sorduğum son soruya bakında hangi sorulardan ibret aldığımı görün...Ya sizin yüzünüzden hiç bir kıza güvenemiyorum yaşamasın sen ve senin gibiler
arkadaşım burdan ne gıbı bı yardım bekliyorsun...yaoacagın en doğru ıs habersız bıısekılde o saf buzamana kadar anlamamış adamın haytından cekıp gıtmek...
Hic bisey sebepsiz degildir bunun temeline inmeK lazim bana msjlaa donermisiniz ciddi ciddi konusmak istiyorum cevremde buna benzer bir durum oldu ama hicde beklenen cikmadi
inşallah öğrenirde çekersin cezanı hiç utanma, ar, namus kalmamış hiçç
bırakın ya kafa dolduruyor aşağıda bir yoruma 'Siz kadınları aldatırken iyi oluyo ama birazda biz aldatalım görün aldatılmak neymiş!! yazmış ezik bir ergen başka şerefsiz aldattı diye kocanın ne günahı cahil işte
bir de buraya yazmış pislik insanlığa hakaretsin lan sen aldığın her nefeste oksijen israfı yapıyosun git kocana gerçeği söyle bari biraz insanlık yap tabi bunlar doğruysa
5 yıllık evliysen ve 3 yaşında oğlun varsa başına gelecek herşey senin hakkındır
Senaryo güzelmiş, bir ihtimal doğruysa Allah belanı verir inşallah.
bide korkuyo.. o haltı yerken korkmuyonda anlıcak diyemi korkuyon beter ol.. hem aldatıyo hem çocuk peydahlıyon hemde korkuyon... öldürse haklıdır adam...
Kuranı kerimde ALLAH diyorki başkasından cocuk yapıp eşlerine bu cocuk senin denilip kandırılırsa o kadınlara cok büyük azap vardır gözleri kancalarla asılır diyor ALLAH belanı zaten vermiş biz okumayalım
Eğer bunu fark etseydi seni çıktığın deliğe sokardı zaten merak etme bilmiyordur ama öğrenince yine o deliğe gireceksin motor ana.
yaw eski sevgilinle yaparken korkmadında.. şimdi neden korkuyon.. hem ikisi de penaltı çekmedi? hangisinin gol oldunu nerden biliyon
Sonra kadına şiddet neye var aa, bunu öldürmeyipte ne yapıcan, mahkede bunuda insan yerine tutuyorlar zavallı adamın hayatı kararıyorr, pislikk
evliyken gidip başkasıyla yatmadan önce düşünecektin bence. Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın seni
siz başkalarıyla yatarken iyi ama!!
yuh lan adama üzüldüm adamın sucu ne o çocugun sucu ne bunu yargılamak bana düşmez ama inş öğrenir...
Eninde sonunda yediğin hurmalar bir tarafını tırmalayacak... Ama bugün ama yarın..
Umuyorum ki bu troll sorudur yoksa hakikaten kimsede ahlak kalmamış diycem
Allah korusun senin gibi biriyle evlenip bu durumu yaşasam anında öldürürdüm herhalde.
Bitmişsin zatenn.. baska laf. bulamadim sana.
insan kandirmak ne ya?
Arkadaşım sen hakaret edenlere bakma olmuş a çare bulamazsın şimdi çözüm zamanı
Bu konuyu senden başka kimler biliyor?
Sadece ben biliorum. Eski sevgilim ondan hamile kaldığımı bile bilmiyo
Sadece sen biliyorsan duyulacağını sanmıyorum ve sende hiç kimseye söylemezsen tabiki
yalancının mumu yatsıya kadar yanarmış bu şiş eninde sonunda girecek güzelim ;)
vay arkadaş ne günlere kaldık ya soracak başka sorun kalmadımı ergennnn
Aklımdan o kadar şey geçiyor ki buraya yazacak Hesabı I kapatırlar diye yazmıyorum , Ahlaksız , terbiyesiz
canım ah canım nasıl bir günah işledin sen kocanın öğrenmesini bir kenara bırak bunun vebali yüksek eski sevgilinin haberi varmı:S
Eski sevgilim ondan çocuğum olduğunu bile bilmio
of be canım bu ikilem mi diyim nediyim bilmiyorum ama seni yıpratır içini çürütür :(:(:( konuşmak istersen mesaj at canım sıkma canını..
Ci-aaaaaa qhandırdımmm diye güncellerse şaşırmayın.
Yaptığına Orus... luk bile diyemiyorum haysiyetsiz kadın
çocuğun kan grubu senin ve eşini uyumudan farklı ise işin zor
korkudan paranoyaklaşmışsın bir tatile çık rahatla
Tamam aldatirsin falan da bunun prezervatifi var diyaframi var hapi var bilmemnesi var , cocuk yapmak neyyyy lann?
Ondan çok etkilenmiştim. bir anlık kendimi kaybettim.
Oha bide yuzsuz yuzsuz konuauyosun orspu
bir bayanla konuştuğunu hatırlatıorum sana terbiyeni bozma!!
çocuğu yapmadn önce aklın nerendeydi. sananasıl yardım edelim. çocuğu alıp bizmi büyütelim?
Bence sen evreni gezegeni terk et bu nasıl birşeydir edep haya yahu
Hic kimsede olayin asıl kahramanini sormuyo :D :D adam vurmuş mala kaçmiş ceremesini bu salaklar çekiyo
Kimse aptal yerine koyulmayı haketmiyor, öğrenmesi lazım, adam öğrenmese bir ömür adamı enayi yerine koyacak mısın? Biraz vicdan lütfen
bosan o adamdan. katil etme herifi bir de. bosan defol git
Boşanamam
niye?
O çok iyi çok anlayışlı biri
iyi devam et
ya kafa yapıyor yine ergenin biri , çok gördük bu soruları... hadi iyi geceler !!!
bekaret bu yüzden önemli işte ambalajı sen açıyosun ve ilk olduğun için başkasındanmı falanmı filanmı olmuyo
AMBALAJI SEN AÇARSIN EVLENDIKTEN SONRA BAŞKASIYLE BIRLIKTE OLUR SENINLE EVLIYKEN SANA KAKALAR SENDE AMBALAJ BENIMDI DIYEREK GEZERSIN
evlenene kadar bekaretini korumuşsa evlendikden sonrada eşine sadık olur diye düşünüyorum, öyle herşeyi düşünürsen sokağa bile çıkmayalım kafamıza bişey düşüp ölebiliriz. @Alvina18
lan var ya sizin gibilerin hepsinin allah belasını versin inş. anlar ağzına sıçar senin
Her ne olursa olsun kadına el kalkamaz!!
yav bir git :D sen çocuğu başkasından yap evlen adamda kendi çocuğu sansın ondan sonra da kadına el kalkmaz