Uzun süredir sevgilim var, biri çıktı geldi ve kafamı/kalbimi karıştırdı... Sizce (Açıklamada devamı)?

Uzun süredir bir erkek arkadaşım var, fırtınalı bir aşktan ondaki salt sevgiye sığınmıştım. Ve bu zamana kadar ufacık tartışmamız bile olmadı, huzur ve güven dolu bir sevgiyi paylaşıyoruz. Fakat, korktuğum şey başıma geldi. Biri çıktı geldi hayatıma, önce arkadaşım olarak ama sonra aklım, kalbim karıştı. Yıllardır tatmadığım, tatmak istemediğim aşk kapımı çaldı... Gönlüm kaymasın diye çok direndim, sevgilime sadık biriyim ben, hislerimi görmezden geldim bir süre uzaklaştım o kişiden fakat olmuyor ki. Sürekli uzaklara dalıyorum, onu düşünüyor, akabinde hemen uzaklaştırıyorum aklımdan. Fakat son bir kaç gündür çökmüş durumdayım. Onunla konuşmayı özlüyor, yolda yürürken aklıma geliyor ve gözlerim doluyor. İçimin acı çektiğini, onu çok istediğimi biliyorum. Kalbime çarpıntı geliyor, ben sürekli itiyorum bu hisleri. Sevgilimi seviyorum... Onda güven, huzur buluyorum. Tam anlamıyla saf bir sevgi var aramızda. Fakat aşk... Neyse, yazarken bile düğüm düğüm oldu boğazım. Sizce yılları yakıp aşkın peşinden mi gitmeliyim? Yoksa ne yapmalıyım... Sevgi ve aşk arasında sıkışmak öyle zor ki...
Uzun süredir sevgilim var, biri çıktı geldi ve kafamı/kalbimi karıştırdı... Sizce (Açıklamada devamı)?
Cevapla