Biri var ve bana takıntılı oldu okadar olay yaşadık asla peşimi bırakmıyor diyoe ki seni içimden atamıyorum felan ne yapmam lazım?

Gerçekten bıktım artık 3 senedir böyle herkese kim tutabiliyormuş ama bana tutamazmış hala hiçbir şey olmamış gibi yazıyor neden

Biri var ve bana takıntılı oldu okadar olay yaşadık asla peşimi bırakmıyor diyoe ki seni içimden atamıyorum felan ne yapmam lazım?
Cevapla