Şu kadın milletini anlamak bu kadar mı zor? Neden hep biz odunuz neden?

Dün genç kızların erkekler hakkında düşüncelerini anlatan bir röportaj izledim, kadınların erkekler hakkındaki görüşü hep odun, sığır, ayı, öküz hep o tarz... Yani ben artık anlamıyorum biz bu kadar mı odunuz? Ben şahsen nazik ve romantik birisiyim beni bile çileden çıkarıyorlar bilakis uzaktaki sevgilim... Erkeksen odunsun abazasın diyorlar ama kendilerine de hiç bakmıyorlar...Kadını öpersen beyfendi değilsin, öpmezsen adam değilsin, iltifat edersin yalan der etmezsen bırakır gider...Çok ilgi gösterirsin sıkılır az ilgi gösterirsin küser, güzel giyinirsin çapkın der dikkat etmezsin zevksizsin der, kıskanırsın huyun kötü der kızkanmazsan sevmiyorsun der... 1 dk geç kal kıyamet kopar, kendisi 1 saat geç kalsa bunda ne var?

Harbiden ne değişik yaratıklarsınız siz? Anlamak mümkün değil :D
Şu kadın milletini anlamak bu kadar mı zor? Neden hep biz odunuz neden?
Cevapla