Dün genç kızların erkekler hakkında düşüncelerini anlatan bir röportaj izledim, kadınların erkekler hakkındaki görüşü hep odun, sığır, ayı, öküz hep o tarz... Yani ben artık anlamıyorum biz bu kadar mı odunuz? Ben şahsen nazik ve romantik birisiyim beni bile çileden çıkarıyorlar bilakis uzaktaki sevgilim... Erkeksen odunsun abazasın diyorlar ama kendilerine de hiç bakmıyorlar...Kadını öpersen beyfendi değilsin, öpmezsen adam değilsin, iltifat edersin yalan der etmezsen bırakır gider...Çok ilgi gösterirsin sıkılır az ilgi gösterirsin küser, güzel giyinirsin çapkın der dikkat etmezsin zevksizsin der, kıskanırsın huyun kötü der kızkanmazsan sevmiyorsun der... 1 dk geç kal kıyamet kopar, kendisi 1 saat geç kalsa bunda ne var?
Harbiden ne değişik yaratıklarsınız siz? Anlamak mümkün değil :D
Harbiden ne değişik yaratıklarsınız siz? Anlamak mümkün değil :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar