AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
160Cevap
Senin gibiler değer görür bizim gibi Anadolu kadını da neyse
Uzgunum ama o insanı hak etmiyorsun ve ayrıca ilişkide yalan olmamalı söyle , yalan er ya da geç ortaya çıkar
Bence söyleme unut sende hata kabul et bozma yuvani
Boş
Ayrılma pahasına da olursa şöyle çünkü sen onu haketmiyorsun
Aldatacaksınız neden evleniyorsunuz çoğu kişi aldatılmak korkusundan evlenemiyor sadık insan bulmak çok zor.
İşte siz kadınlardan uzak durmak gerek aman aman evlerden irak siz gibisi
Aldattımı görünce gerisini okumadım. Aldatana herşey mustehak.
Ne cesaret niye buluşuyorsun hadi aldandın buluştun diyelim niye o haltı yiyorsun belki çocuğun olacak esin den ssnacaksin yazıklar olsun sana ya!!! 😠
bir anlık boşluğa düştüğün için yaptığını düşünüyorum bunu. Bu kadar üzüldüğüne göre eşini de seviyorsun ama asıl önemli olan şey o boşluğa nasıl düştün temelinde ne vardı
Bir anlık boşluğa düşen internetten tanışıp üstüne buluşur mu. Ne geniş bir boşlukmuş bu öyle
bence kocanı seviyorsan ilk bu siteyi kapat seni kötü yola ittiği için sonra karar ver yapmayacağına sadece kendini ona adayacağına ve söyleme kapansın konu yoksa o öğrenirse daha felaket olur.
Yani yaptığın kötülüklerle yüzleşmek yerine gidip olayın üstünü kapatsın ve o adam bir nevi enayi yerine konulsun mu? 🤔
Söylesenize siz kızlar laf ettiğiniz erkekler kadar kötü değil misiniz şimdi? 🙄
Eee aldat sonra söyleme... Siz kızlar şeytana bile tövbe ettirirsiniz
Gereksiz bir yorum. Yap yap öğrenme
Söyleme ve aldattığın adamla irtibatta olma, sosyal medyayı çok sık kullanma, sır senle mezara gitsin.
Hiç bir şekilde bağlantım yok
Yav aldatıyon bir gelip burda tribe giriyosun. Komik misin sen
Sakın söyleme hemde kimseye
zamana bırak
bir süre sonra unutursun bu olanları
belki bu şekilde daha güçlü bir bağ kurmuş oldun eşinle bu açıdan bak olaya
Vicdan azabı o kadar kötü ki unutamıyorum
Biliyorum bu duyguyu
Emin ol geçecek
nasıl söylemesin ya? Söyle ayrıl adamdan. Cehennemin dibine kadar da yolun var
@LacasaDeMon uza
Söyleme Allahtan af dile Unutmaya çalış yuvan dağılmasın Eşin mahvolur
Ben daha sevgilimin aldatmasına tahammül edemiyorum eşin sana ne yapar gerisini sen düşün
Cevabını sorunun içerisinde vermişsin zaten ölüyorum diye, en güzeli, bu ya da anlat ve boşan.
Eşin yapsaydı ve sen duysaydın ne yapardın , aynısını yapabilirsin , hemde pişman olmazsın.
Bence aldattığını söyleme. Artık olmadığını, yapamadığını, sana iyi gelmediğini söyle ve eşinden ayrıl.
Yok essen aya okadar kolaymi yani sebepsiz ayril adamların nasıl kadın öldürdüğünü anlamaya basladim hak vermiyorum ama bu bir sebep
@Bladeruner umarım bir kadın tarafından öldürülürsün.
Sende erkek 😎
Söylesin bedelini çeksin
sırla sen yaşarsın ama vicdanın hep seni dürtecek ama anlatsan ne yapacaksın ayrılacaksın ya da
Demek ki çok sevmemişsin ya da ruhun... o. puymus , Umarım bir daha yapmazsın
Pişmanlık her zaman fayda etmiyor işte. Verecek bir fikir yok bu konuda. Adama üzüldüm sadece.
En kötü gerçekler en iyi yalanlardan iyidir, durumu anlat gerisi ona kalmış
Başına gelen olayı bir arkadaşının ya da senin bir arkadaşının arkadaşının başına gelmiş gibi anlatmayı dene bakalım tepkisi ve yorumları ne olucak ona göre ölç biç.
Erken yaşta evlenmiş hata yapmışsın yasak zevki almışsın bir kere daha iflah olmassin geçmiş olsun et ete deymis
Anlatıp adamı da mahvetme aldattığın adam da ne buldun merak ettim ayrıca bunu unutamazsın sırtına ömür boyu taşıyacağın bir yük aldın
Söylemene gerek yok. İleride kocanı aldatmaya devam edeceksin. Alış bu durumlara. Rahat ol. Kocandan dah mı iyi becerdi seni.
Bidaha asla yapmam ölsem yapmam
Şimdi neden yaptın. Kocandan daha mı iyiydi. Kocan doyuramıyor mu seni
Çocuğun var mı
Simdi burda zaten etiketini belirmisin en iysi bosa kocani senin gibi biriyle daha evli kalmamali sonrasi kedini istediğine pompala bunu haketiyon digr adam kullandı gitti sen yaptiginla kaldin
Ben allah değilim yaptığın doğru ya da yanlış allahla senin aradanda.
duyulma ihtimali yoksa her şeyi unut bir daha yapma.
Varsa git sen söyle senden duysun
Dostum söyleme bence ama artık olan olmuş vicdan azabın dinmesi için zaman geçmeli
İçini dökmek istersen rahatlamak için yardımcı olurum. Burdaki yorumlara aldırma sen
Tabi olursn olursn
@Adımbnakalsın senin olamayacağını aşikar
Tabiki olmam halla adamla evli olması bille hatta herşeyi anlatsn ayrılsn
Benim eşimde beni aldatmadı ama benzeri bişiy yaptı kavga ettim küfür ettim ağladım kaç gün yüzüne bakmadm nefret ettim ama yinede gidip bende aynısını ona yapıyım demedmn asla aldatmak aklımın ucundan geçmedi bende 17 yaşımda evlendim ondn daha küçüktm
@Adımbnakalsın hata yapılmış bir kere napsın hayatınımı sonlandırsın
Ayrılsnn. Adama bunu yapmaya hakkı yok o adamın ne hissediceğini çok iyi biliyorum çünki
Evlendiğini kişi sevdiğin ise demekki senin sevgin yalanmis kocadan ne eksik gördunki gözün dışarı kaymış adamın yatagina girmeyi biliyorsun şimdi pişmanım deme üç maymunu oynuyorsun
Hep bir anda olur zaten
Yorumlara ne güldüm ya kimisi Çok yaşa diyor kimisi bizede birşey düşermi peşinde 😂😂
Yuvanın dağılmaması için unutmalısın ve tövbe etmelisin. Sen tövbe et allaha dua et iyi geldiğini göreceksin
Mart ayına ne gerek yavrum sana her gün miyav
Azmışı nası durduralım
internetten biriyle tanışıp onunla buluşma ihtiyacını neden hissettin acaba ne gerek vardı buna
Sana ne akılı verebilirim ki? Olan olmuş eşinle paylaş bunu
İnternete girmek, görüp yazışmak ve sonra buluşmak bir anda olan birsey mi?
Kocanın yerınde olmak ıstemem sahsen zor bır durum olursu senın yerınde de olmak zor neden buna gerek duydun bılmem ama zor işler
Olan olmus bence unut ve bidaha yapma devam et iliskine
Aynen
Boş
Yapacak bir şey yok itirafta edemezsin o an değdiğimi aldattığına mutlu olmuşmuydun
Badem pişman olmuşsun. Söylemen de gerekmez. Bir anlık hata deyip üstünü örtüp yoluna devam edeceksin. Öbür türlü daha kötü olur
Söyle adam bilsin severek evlendiği kişinin gerçek yüzünü evlenmeden önce yapmış olsan neyse derim evliyken bu o adama yapılmaz...
Eşinin yerinde olsam ve bunu öğrensem seni öldürürdüm her neyse. Vicdan azabınıda çek bir zahmet bide gönül rahatlığımı istiyorun bu benim cezam de çek.
bir mallık yapmışsın ikinci mallığı yapma. Unutmaya çalış kendini kocana daha iyi bir eş olman için çabala.
Neden ilerde evlenmeyi düşünmüyorumun bir cevabı sizin gibi insanlar...
Bende ayne sekil
Büyük bela aldın başına musibetler yakanı birakmicak
ne iğrenç insansın artık sizin yüzünden evlenmeye korkuyorum
internetten tanışıp buluştuktan sonra her şey nasıl bir anda oluyo ki? Ayrıl bence. daha fazla saygısızlık yapma eşine. olan olmuş artık. yüklenme kendine bu kadar
Gerçekten durum çok karışık böyle bir şey yapman çok kötü
herkes linç etmiş ama neden aldattın ne eksiği vardı sevgimi yoksa yatakta doyuramadımı seni onu netleştir ona göre tövbe et karar er
Ne farkeder bilader bu dünyada dünyanın en boktan insanıda olsun kimse aldatılmayi haketmez
ne diyeyim iyi yapmışın herşeyin icine etmişsin o adama o yapılır be agaa yazıkkk
bir kere hata yaptın bir daha yapma ve sakinleş, artık geçti, çocuğunuz var mı
Aman kim aldatmiyorki. Sen kocanı öteki sevdiğini olur böyle şeyler
Artık yapabileceğin ne var ki olan olmuş kocanın midesi geniş değilse en kısa zamanda boşanırsınız
Oyu bir insan olsa sen bunu yapmazdın boşver anlatma erkekler zaten yapiyor
sen aldattınmı
Hmm ciddiysen tkp at.
İyice konuşmamız lazım şu an psikoloji baskısı altındasın.
ne kadar terbiyesiz ne kadar saygısız ne kadar ahlaksızlık var sende
kocanda olmayan ne vardı adamda.
Yazık o adama acıdım eğer vicdanın varsa boşan o adam seni haketmiyor
Bu vicdan azabını o an yaşayamadıysan şu an diyebilecek hiç birşey yok. Git söyle boşan yazık adama
Sus tövbe et kimseye konuşma ya da bir bahane ile sağlam bir bahane ile boşan. bu konuyu kapat
Ondan sonrada erkekler öyle erkrkler böyle yazıklar olsun san ve senin gibilere