sürekli mesaj atıyorlar hatta iki tanesinin ilk aşkıyım ne yapacam
BEN


Yakışıklılıkta sorun olmuş 😂. Güzellik gelip geçici, ömürlük ilişkin olsun. Eskilerde eskilerde kalsın. Boşa ümit verip kalp kırma. 🙏
Hepsine söyle bu çocuklar gibi eğlenmeyi öğrensinler.
https://www.youtube.com/embed/ImCoRc4QsmY😂 Bende Adrina limayım ne yapayım bilmiyprum boş ver ya
oo sende para vardır bir yemek ısmarla
Prizlerden belli ne kadar yağuşuklu olduğun sksönsmsms
hadi ya ne oldu :D
Anadolu kızı yemez aklanan
Ksösmsösms
o prizler İstanbul da çoğu evde var.. bizim evde biraz iyi sayılır genelde iyi evlerde oluyor
Anladım kemensösm
Cevap
5Cevap
Yakışıklısı da bu sevilmek iicn sebep değil asla :)
ah bihter ah o zaman sen neden behlü ü sevdin
Senin ego tavan olmuştur kızlara acıyorum böyle tipe bende düşerdim kız olsam platonik aşık olurdum sana ya
Benden yakışıklısın bende düşerim sana
ahahaha :D
yok mu senin sevgili
pp deki sen değilsin sanırım
o olsaydın bak o zaman baya severdi seni hatta köpeğin olurdu..
bir koysana resmini merak ettim.
ne yapacagini bilmiyorsun sanki cok rahatsiz oluyosan engelle yol ver ya da baştan hiç bulaşma. egomu tatmin edeyim derken komik duruma düşmüşsün bro😂
Otur ağla
nie
Kime göre yakışıklısın?
Engelle sende madem rahatsız oluyosun
Kendini blake steven mı sanıyorsun?
Engelle
Söyle ağlasın :D
At kendini diskolara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar