Sizce neden neredeyse bütün kız ve erkekler kendi dengi olan birisi ile sevgili olmak istemiyor?

Herkese selam çok klişe bir soru, ama gerçekten bu aralar bu soruyu merak ediyorum, nedeninsanlar kendi dengi olmayan birine aşık olur? veya hoşlanır diyelim, mesela ben çok kaslı bir insan değilim, ama kızlar genelde kaslı erkekleri uzun boylu erkekleri severler ama ben kaslı bir erkek olsam o kıza bakmam veya çoğu kıza bakmam, tam tersi kızlar için de geçerli, sonra birçok kişi kendisinin platonik olduğundan bahsediyor ve aşka karşı soğuduğunu söylüyor sizce neden? umarım soruma bir azda olsa mantıklı bir cevap bulurum.
(Ben Türk değilim yazımında hata varsa şimdiden kusura bakmayın teşekkürler))
Sizce neden neredeyse bütün kız ve erkekler kendi dengi olan birisi ile sevgili olmak istemiyor?
Cevapla