Herkese selam çok klişe bir soru, ama gerçekten bu aralar bu soruyu merak ediyorum, nedeninsanlar kendi dengi olmayan birine aşık olur? veya hoşlanır diyelim, mesela ben çok kaslı bir insan değilim, ama kızlar genelde kaslı erkekleri uzun boylu erkekleri severler ama ben kaslı bir erkek olsam o kıza bakmam veya çoğu kıza bakmam, tam tersi kızlar için de geçerli, sonra birçok kişi kendisinin platonik olduğundan bahsediyor ve aşka karşı soğuduğunu söylüyor sizce neden? umarım soruma bir azda olsa mantıklı bir cevap bulurum.
(Ben Türk değilim yazımında hata varsa şimdiden kusura bakmayın teşekkürler))
(Ben Türk değilim yazımında hata varsa şimdiden kusura bakmayın teşekkürler))
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar